H
huuhhh
Vieras
allergioihin? Oon ruvennu miettimään kun olen lapsen kanssa kahden ni mitä jos saan pahan kohtauksen? mitä teen? ei varmaan ambulanssi ehdi ajoissa 15-30min menee kuitenkin ja mun kurkku varmaan sit jo ummessa.. Mulle siis tuli tämmönen kohtaus liikunta tunnilla 2004 kuumotti niskaa ja suu/silmät turpos,olin täynnä nokkosihottumaa kiireellä sit terkkariin mikä 200m päässä. Kaikkia testejä tehtiin mut ei löydetty mikä mulla sen allergia kohtauksen aiheutti. kuukauden söin jotain lääkettä.. 2006 puhkes kosmetiikka allergia en voi käyttää mitään silmä meikkejä 2-3pvää kauempaa muuten silmät turpoo,olen kokeillut vaikka mitä merkkejä.
2008 puhkes siitepölyallergia kurkku kutii ja silmät ja aivastelen..
Mua pelottaa jos tuo 2004 paha kohtaus uusintuu? esim kun olen juoksemassa pelkään jos vähänkin kutiaa jostain, kesällä pyöräilessä huomasin et poskessa muutama nokkos näppylä ja olis ihan paskat housuissa :O mut ei tullut mitään kohtausta..
2008 puhkes siitepölyallergia kurkku kutii ja silmät ja aivastelen..
Mua pelottaa jos tuo 2004 paha kohtaus uusintuu? esim kun olen juoksemassa pelkään jos vähänkin kutiaa jostain, kesällä pyöräilessä huomasin et poskessa muutama nokkos näppylä ja olis ihan paskat housuissa :O mut ei tullut mitään kohtausta..