Pidinkin Isä Mitroa aina todella epäilyttävänä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poison Ivy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Poison Ivy

Vieras
Olen melkein siitä lähtien kun tämä mies ilmeistyi julkisuuteen, pitänyt häntä todella epäilyttävänä. Monet ystäväni ovat häntä ihastelleet milloin mistäkin, mutta itsellä aina ollut semmoinen kutina, että tyyppi on jotenkin epäilyttävä.

Jo vuosia sitten alkoi tulla huhupuheita muunlaisista jutuista ja suurin osa ohitti ne olankohautuksella. Ja tietenkään, eihän ihmisiä saisikaan tuomita huhujen perusteella. Eikä oikein muutenkaan. Tämäkin on vaan ahdistelua, mutta vahvistaa kuvaani siitä, että kyseessä on erittäin itsekeskeinen ihminen joka kuvittelee etteivät normaalit säännöt kosketa häntä millään muotoa.

Euroedustaja Mitro Revon käytös ihmetyttää | Talous ja politiikka | YLE Uutiset | yle.fi

Linkku juttuun Mitron touhuista. Mep-arvosana on huonoin, joten tuskin muutenkaan on mikään politiikan ihmelapsi. Ei sillä että olisi hänen ominta aluettaan.

Minä pidän isä Mitrosta ja hänen tapansa huomioida( itseironisesti omia elämänvalintojaan hellästi pilkaten) "erityisesti" naiset, ilman että sisällyttää siihen seksuaalisia juttuja saati ahdistelua, on mielestäni osa miehen viehätysvoimaa.

Mikäli joskus tulee ilmi, että on oikeasti ahdistellut jotakuta, muutan luonnollisesti uuden tiedon myötä mielipidettäni hänestä, mutta tuo tämän hetken "uutisointi" ei mielestäni anna moiseen aihetta vaan on silkkaa "keltaista *****".

Pidin siksi epäilyttävänä, että mielestäni kaikista hänen esiintymisistään hehkui tietynlainen itsekeskeisyys ja suorastaan omahyväisyys. Ajattelin aina, että tuo ihminen ei ole kovinkaan empaattinen vaikka varmaan luo aluksi hyvin lämpimän kuvan.

Niin juu, kenties sekin tekee hänestä noissa piireissä epänormaalin, että on suuntautunut aikusiiin naisiin. Tosin tiedäppä sitä onko se vain yksi puoli. Onko ne edes perversioita jos ne kohdistuu aikuisiin naisiin... ei sillä että sopisiko imagoon.

[QUOTE="ap";25091979]Pidin siksi epäilyttävänä, että mielestäni kaikista hänen esiintymisistään hehkui tietynlainen itsekeskeisyys ja suorastaan omahyväisyys. Ajattelin aina, että tuo ihminen ei ole kovinkaan empaattinen vaikka varmaan luo aluksi hyvin lämpimän kuvan.Niin juu, kenties sekin tekee hänestä noissa piireissä epänormaalin, että on suuntautunut aikusiiin naisiin. Tosin tiedäppä sitä onko se vain yksi puoli. Onko ne edes perversioita jos ne kohdistuu aikuisiin naisiin... ei sillä että sopisiko imagoon.[/QUOTE]

Juuri näin. Liian mairea tapaus, nousee jotenkin karvat pystyyn... mitähän kuoren alla piilee.

Minä pidän isä Mitrosta ja hänen tapansa huomioida( itseironisesti omia elämänvalintojaan hellästi pilkaten) "erityisesti" naiset, ilman että sisällyttää siihen seksuaalisia juttuja saati ahdistelua, on mielestäni osa miehen viehätysvoimaa.

Mikäli joskus tulee ilmi, että on oikeasti ahdistellut jotakuta, muutan luonnollisesti uuden tiedon myötä mielipidettäni hänestä, mutta tuo tämän hetken "uutisointi" ei mielestäni anna moiseen aihetta vaan on silkkaa "keltaista *****".

En tunne tapausta oikeasti, oletko itse ollut tekemisissä ihan oikeestikkin hänen kanssaan? Vai tarkoitatko ihan julkisuuskuvan mukaan välittynyttä meininkiä?

En halua mitenkään jälkiviisastella, on paljon ihmisiä joihin olen suhtautunut positiivisesti tai negatiivisesti ja lopulta homma on kääntynyt toisin päin. Omille fiiliksille ei voi mitään, en halua niitä edes kieltää, mutta olen myös valmis kantojani ihmisistä muuttamaan.

Ja tosiaan, onhan se hiukan ikävää, että jos nyt nää jutut on aivan perättömiä, niin Mitron yllä tulee aina ja ikuisesti leijumaan hiukan hämärä leima. Se on kyllä väärin. Ja toinen asia on se, että mielestäni politiikolta tämänkaltainen "rikos" ei ole se pahin mahdollinen. Joskaan minulla ei ole mitään erityistä syytä uskoa, että kaveri muuten olisi erityisen pätevä poliitikko. Mediapersoona enemmänkin, väärässä paikassa europarlamentissa. SDP:lle pelkkä ääniharava.

No onhan se aina ollut selvä, että on vähän omahyväinen, viiniin menevä ja "naisten taputtelija". Niin selvästikin, ettei ole siinä mielessä kyllä mitenkään ollut "epäilyttävä". En kyllä pervoksi menisi kutsumaan.

Niin, eihän se pervoa ole, että naisia taputtelee. Ja varmaan on päässyt pidemmällekkin muutaman naisen kanssa. On varmaan monien naisten fantasia vietellä Jumalan mies petipuuhiin...

[QUOTE="vieras";25092008]No onhan se aina ollut selvä, että on vähän omahyväinen, viiniin menevä ja "naisten taputtelija". Niin selvästikin, ettei ole siinä mielessä kyllä mitenkään ollut "epäilyttävä". En kyllä pervoksi menisi kutsumaan.[/QUOTE]
Eli ei kyllä mikään käsitys rikkoontunut. Lähinnä huvittaa, että nyt vasta tuli ilmi. Sanoisin, että sen verran huumoria touhuissa takana (ja ehkä huumorin varollakin toimii), että en osaisi ainakaan hänen taputteluistaan loukkaantua. Minusta epätäydellisyys hänessä on ilahduttavan erilaista.

Minä pidän isä Mitrosta ja hänen tapansa huomioida( itseironisesti omia elämänvalintojaan hellästi pilkaten) "erityisesti" naiset, ilman että sisällyttää siihen seksuaalisia juttuja saati ahdistelua, on mielestäni osa miehen viehätysvoimaa..

Annatko mullekin luvan ruveta lääppimään kaikkia naisia jos lupaan väittää ettei siihen sisälly mitään seksuaalista saati ahdistelua?

[QUOTE="ap";25092006]En tunne tapausta oikeasti, oletko itse ollut tekemisissä ihan oikeestikkin hänen kanssaan? Vai tarkoitatko ihan julkisuuskuvan mukaan välittynyttä meininkiä?
[/QUOTE]

Olen ollut tekemisissä niin työn kuin opiskelunkin kautta ja joskus aikoinaan ennen kuin "tutustuin" (siis tuttavuuden tasolla, mitään sydänystäviä emme ole) olin itsekin paljon nykyistä skeptisempi.

Jossain vaiheessa kun puhuttiin mm. uupumuksesta ja pahasta masennuksesta josta kärsi pitkään vielä senkin jälkeen kun äitinsä (jota hoiti kotona kokopäiväisesti tämän viimeiset ajat) oli kuollut ja asioiden olisi pitänyt tavallaan "helpottaa" ja parin muun hyvin arkisen, inhimillisen ja raadollisenkin asian käsittelyn myötä, skeptisyyteni katosi ja tilalle tuli kunnioitus sen suhteen, miten ja millaisena noussut vaikeistakin paikoista.

• Tykkää
Reactions: chrissy
Jees mahtava ennakkotapaus. Tyypillistä, että naiset on puolustelemassa. Ei haittais jos vähän läpsyttelee... Se on siitä kiinni että kuka läpsyttelee. Juttu on niin, että tuo ukkeli on lähennellyt varmaan kaikkialla jo vuosikausia, mutta tavalliset tallukkanaiset on vaan iloisia siitä. Mutta euro-piireissä on vähän fiksumpaa ja modernimpaa naista, niin kaikki eivät kato sormien läpi.

Varmaan osa läpsyttelyistä johtaa pidemmälle. Jos nainen antaa miehen läpsiä pepulle ja puristella rinnoista ja vain hymyilee, niin eiköhän merkki ole selvä. Ja eiköhän nainen jotka noihin suhtautuu ok, ole ainakin jossain tapauksissa menemään pidemmälle. Kenties loppuun astikkin.

Suomalaiset on aina niin jäykkiä. Eihän se selkeestikkään tarkota mitään pahaa.
Suurin osa naisista ois nostamassa syytettä häirinnästä, kun joku mies vaan kattoo päin,
tai ainakin siitä soitetaan kavereille, et "hei, arvaa toi töllää mua"

[QUOTE="vieras";25092019]Eli ei kyllä mikään käsitys rikkoontunut. Lähinnä huvittaa, että nyt vasta tuli ilmi. Sanoisin, että sen verran huumoria touhuissa takana (ja ehkä huumorin varollakin toimii), että en osaisi ainakaan hänen taputteluistaan loukkaantua. Minusta epätäydellisyys hänessä on ilahduttavan erilaista.[/QUOTE]

Niin että naisia saa huumorin varjolla klähmiä. Aha.

Alkuperäinen kirjoittaja Pönttömies;25092040:
Jees mahtava ennakkotapaus. Tyypillistä, että naiset on puolustelemassa. Ei haittais jos vähän läpsyttelee... Se on siitä kiinni että kuka läpsyttelee. Juttu on niin, että tuo ukkeli on lähennellyt varmaan kaikkialla jo vuosikausia, mutta tavalliset tallukkanaiset on vaan iloisia siitä. Mutta euro-piireissä on vähän fiksumpaa ja modernimpaa naista, niin kaikki eivät kato sormien läpi.

Varmaan osa läpsyttelyistä johtaa pidemmälle. Jos nainen antaa miehen läpsiä pepulle ja puristella rinnoista ja vain hymyilee, niin eiköhän merkki ole selvä. Ja eiköhän nainen jotka noihin suhtautuu ok, ole ainakin jossain tapauksissa menemään pidemmälle. Kenties loppuun astikkin.
Olet ihan sekaisin.

Annatko mullekin luvan ruveta lääppimään kaikkia naisia jos lupaan väittää ettei siihen sisälly mitään seksuaalista saati ahdistelua?

Samalla lailla kuin olen nähnyt ja kokenyt Mitron "lääppivän" niin ilman muuta annan. Itkevää saa halata, hätääntynyttä pitää kädestä ja sitä joka nauraen keikauttaa takapuoltaan isä Mitron edessä ja sanoo, että sano nyt sinäkin ettei se mun pepani ruma ole saa mun puolestani vaikka pepalleen kerran taputtaa jne.

Toisentyyppisen "lääpintä" sen sijaan on inhottavaa ja sellaista en soisi kenenkään tekevän.
Itse en vain ole koskaan moista isä Mitron taholta kokenut enkä nähnyt hänen ketään muutakaan kohtaan harjoittavan ja siksi minulla epäilys että tässä "uutisoinnissa" ollaan liikkeellä sensaationhakumielessä ja tahalleen nähdään rumaa sielläkin, missä sitä ei ole.

JOS esille tulee joskus toisenlaista uutta luotettavaa informaatiota niin olen toki valmis toteamaan olleeni väärässä ja muuttavani mielipiteeni.

Alkuperäinen kirjoittaja Pönttömies;25092040:

Niinpä.
Monoa tommoselle jumalan lähettiläälle.

Eihän kukaan ole väittänyt, että Mitro ois kourinut persettä tai rintoja!!
Ainoastaan koskenut reiteen. Silloin kun kaksi ihmistä keskustelee vaikkapa sohvalla jostain vakavasta aiheesta
ja toinen tarvii kannustusta, niin usein taputetaan toista kädelle tai siihen reidelle/polvelle.
Käyttäkää nyt ihmiset järkeä.

[QUOTE="vierailija";25092087]Eihän kukaan ole väittänyt, että Mitro ois kourinut persettä tai rintoja!!
Ainoastaan koskenut reiteen. Silloin kun kaksi ihmistä keskustelee vaikkapa sohvalla jostain vakavasta aiheesta
ja toinen tarvii kannustusta, niin usein taputetaan toista kädelle tai siihen reidelle/polvelle.
Käyttäkää nyt ihmiset järkeä.[/QUOTE]
Näin minäkin sen ajattelin.

[QUOTE="vieras";25092078]No ei, mutta aika moni kokee varman kyseisen papin taputtelun huumoriksi, jos vertaa vaikka sihen, että joku raudoittaja-Rane alkaa pimeällä kadulla lääppimään. En sitä tarkoita, että kaikkien kohdalla olisi näin.[/QUOTE]

Jaa no minä taas pitäisin papin taputtelua pervompana ja tuomittavampana kuin raudoittaja-Ranen. Papilta sentään sopii odottaa jonkinlaisia käytöstapoja, mutta onhan se jo huomattu että ne on niitä kaikkein pahimpia pervoja, käyttävät "auktoriteettiaan" raa'asti hyväksi.

Yhteistyössä