Mua pelottaa yks juttu, viikon päästä lääkärille ja en tiedä otavatko ne uus koepala alapäästä:/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
En halua kokea sama, vaikei se sattunut viimeks, mutta oli inhottava kokemus, pelottaa, pelottaa myös odottaa vastauksia. Kysyn vaan, jos minulla oli vain yks pieni solumuutos joka oli poistettu koepalan kanssa, niin mistä ne ota sitten koepalan, jos ei enää solumuutoksia ole?

Mietin myös siitäkin:D Että olenko mä nyt jotenkin liikainen tai saastainen ihmisten mielestä ja lääkäreiden mielestä, jos on hpv? Mä pelkään kertoa siitä kavereille tai häpeän, luulen ne naura minulle tai pitäävät mua pahana, mutta en ymmärrä miks koko palstalle en häpeä sanoa...

Lähes jokaisella on hpv, minulla ei ollut kun viimeksi otettiin papa ja kysyin tulokset...mutta nyt ei voi tietää koska ollut muutama seksikumppani sen jälkeen ja heillä ollut myös sekikumppaneita...ja miehet sitä levittävät sitten...

[QUOTE="Noo";25083349]Pelkäät kertoa kavereille?

Palstalla olet revitellyt asiaa pari viikkoa puolelle Suomea.[/QUOTE]

Ihan samaa mietin... Ei me kavereiden kanssa tavatessa alapäistämme ja niiden vaivoista puhella...

No kun on kiva toisalta kertoa kavereille, mutta kun kaikki kaverit venäläisiä, en tiedä miten he reagoi, kun ne otavat vakavammin kaikki, varma heilläkin siitä on tai ainakin suuri todenäköisyys, silti en vaan uskalla. Mutta olen varma outo kun uskallan koko palstalle sen silti kertoa

Lähes jokaisella on hpv, minulla ei ollut kun viimeksi otettiin papa ja kysyin tulokset...mutta nyt ei voi tietää koska ollut muutama seksikumppani sen jälkeen ja heillä ollut myös sekikumppaneita...ja miehet sitä levittävät sitten...

Oliko sulla ikinä muutoksia kohdunkaulassa? Oliko sulla vakavampi Hpv vai ei? Mulla joku ei kovin vakava joka kuulema poistu kokonaan, en tiedä onko näin, no olis ainakin kiva:D

Jos sulle oli tehty kolposkopia niin sattuiko se? Vielä olen vähän huolissaan, miten se vauvan vaikuttaa, kun otetaan koepalan?

2393417.gif

Mun mielestä on tärkeetä tutkituttaa alapäätä. Mutta sun tapauksessa olisi vielä tärkeempää tutkituttaa yläpää. Jos sulla vippaa jo nyt noin pahasti, niin olen tosi peloissani, mitä tapahtuu kun sulle tulee lapsi keskelle tota todellisuutta. Miehes firma kaatuu ensi vuonna ja kaikki menee viemäristä alas... Sun kannattaisi oikeesti mennä psykologille nyt ja kertoa kaikki siellä. Olisi sitten ehkä aavistuksen pehmeempi lasku...

Mun mielestä on tärkeetä tutkituttaa alapäätä. Mutta sun tapauksessa olisi vielä tärkeempää tutkituttaa yläpää. Jos sulla vippaa jo nyt noin pahasti, niin olen tosi peloissani, mitä tapahtuu kun sulle tulee lapsi keskelle tota todellisuutta. Miehes firma kaatuu ensi vuonna ja kaikki menee viemäristä alas... Sun kannattaisi oikeesti mennä psykologille nyt ja kertoa kaikki siellä. Olisi sitten ehkä aavistuksen pehmeempi lasku...

Harmita vaan kun mikään psykologi ei pystyy mua auttaa. Kun olin käynyt psykoloigellakin ja mitä oli todettu, niin olen sellainen pelokas persoona, eikä kukaan voi siihen mitään. GEENIT

Yhteistyössä