Mä löysin niin makeat mekot:P (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
sivu
[QUOTE="Hei";25070008]et muuten oo ainakaan venakko =) Vaan huonosti suomea feikkaava finikko =).[/QUOTE]

Mä olen nähny Venakon (muistaakseni on itse asiassa virolaista alkuperää) ex-miehensä ja kahden tyttärensä kanssa pari vuotta(?) sitten Cittarissa ja kyllä se ap ihan sujuvasti huusi miehelleen venäjäksi. Ex-miehellä oli päällään muistaakseni musta nahkatakki ja aapeellä sellainen vaalea turkki, jonka hän on tälläkin palstalla esitellyt. Että kyllä se aapee on ihan sitä, mitä sanookin olevansa.

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25070023]Millaisissa juhlissa? Vai ihan vaan baarissa juhlimassa? Aiotk jatkaa samalla tahdilla raskaudrn jälkeen? Miehesi kanssa vai ilman?[/QUOTE]

Teimme kotibileet, kerran meillä oli 150 henkilö+-. Omalla x työpaikalla, olimme matkustaneet todella paljon, just silloin kun oli banni päällä, varma joka kuukaus matkalla ja bailamassa:D. Mutta nyt vaan odotan Vegasin matka innolla, kun vauva vähän kasva, toivottavasti pääsemme. En tiedä jatkanko tai en, ei ainakaan tee mieli nyt, ehkä jopa en tai ehkä joo. Aika vaikeat kysymykset

"tipsi"
Kakkonen ja nelonen malliltaan kivoja, kakkosen väri on vaan jotain niin... no jätän sanomatta :D Aika roiskeläppiä, mutta jos tykkää niin saa toki käyttää :) Kolmos mekko kyllä näyttää vähän semmoiselta 18-vuotiaan ekalta baarimekolta. Mutta vartaloa korostavat mekot on kivoja, siinä mielessä kivoja valintoja.

"Apua"
Mä olen nähny Venakon (muistaakseni on itse asiassa virolaista alkuperää) ex-miehensä ja kahden tyttärensä kanssa pari vuotta(?) sitten Cittarissa ja kyllä se ap ihan sujuvasti huusi miehelleen venäjäksi. Ex-miehellä oli päällään muistaakseni musta nahkatakki ja aapeellä sellainen vaalea turkki, jonka hän on tälläkin palstalla esitellyt. Että kyllä se aapee on ihan sitä, mitä sanookin olevansa.

Vaalee turkki päällä, voi apua :D Että se on häpäsy.

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25076258]Miksi?[/QUOTE]

siksi, kun haluan mielipite kengistä, onko ne jees sen mekon kans, en ole vielä tehnyt tilausta teen tänään:) tai sitten vielä loppu:D

Yhteistyössä