V
"Vanja"
Vieras
Täällä on tullu taustalla luekeltuu pitkään ja olen huomannut, että ihmiset on erittäin herkästi tuomitsemassa toisia yksittäisten asioiden perusteella huonoiksi äideiksi ja ihmisiksi. Nyt tunnustakaas tähän mitkä on sellaisia asioita, jotka tekisi teistä huonon äidin tämän palstan mukaan? 
Voin aloittaa itse näillä asioilla:
- Imetän, mutta käyn silloin tällöin tupakalla, max. kuitenkin kerran päivään
- Yöimetän edelleen vaikka vauva on "jo" 10kk ja nukutan myöskin syliin.
- Syötin lasta pitkään pelkillä purkkiruoilla (siis tissin lisäksi), koska en vaan jaksanut laittaa erikseen vauvalle ruokia, kun ei kelpuuttanutkaan yleensä edes mitään itse tehtyjä. Nykyään onneksi menee jo jotain.
- En käy lapsen kanssa läheskään joka päivä ulkona, kun pukeminen on yhtä taistelua ja eikä edes viihdy vaunuissa.
- Olen antanut lapsen maistaa ihan pikkuriikkisiä palasia makeita herkkuja, esim. on saanut nuolaista vähän karkkia/jäätelöä, jos olen itse syönyt.
-En muista pestä vauvan hampaita joka päivä kahta kertaa
- saatan joskus unohtaa myöskin pissavaipan vaihdon useaksi tunniksi. Aamuvaipan jälkeen saatan havahtua joskus illalla, että herranjumala se vaippa on unohtunut vaihtaa! Iho on kuitenkin pysynyt erittäin hyvänä tästä huolimatta.
Näillä aloiteltiin, mutta varmasti tulee myöhemmin mieleen muutakin
Voin aloittaa itse näillä asioilla:
- Imetän, mutta käyn silloin tällöin tupakalla, max. kuitenkin kerran päivään
- Yöimetän edelleen vaikka vauva on "jo" 10kk ja nukutan myöskin syliin.
- Syötin lasta pitkään pelkillä purkkiruoilla (siis tissin lisäksi), koska en vaan jaksanut laittaa erikseen vauvalle ruokia, kun ei kelpuuttanutkaan yleensä edes mitään itse tehtyjä. Nykyään onneksi menee jo jotain.
- En käy lapsen kanssa läheskään joka päivä ulkona, kun pukeminen on yhtä taistelua ja eikä edes viihdy vaunuissa.
- Olen antanut lapsen maistaa ihan pikkuriikkisiä palasia makeita herkkuja, esim. on saanut nuolaista vähän karkkia/jäätelöä, jos olen itse syönyt.
-En muista pestä vauvan hampaita joka päivä kahta kertaa
- saatan joskus unohtaa myöskin pissavaipan vaihdon useaksi tunniksi. Aamuvaipan jälkeen saatan havahtua joskus illalla, että herranjumala se vaippa on unohtunut vaihtaa! Iho on kuitenkin pysynyt erittäin hyvänä tästä huolimatta.
Näillä aloiteltiin, mutta varmasti tulee myöhemmin mieleen muutakin