Joululahja, jonka haluat, mutta tiedät ettet saa?

  • Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti
Haluaisin hevosen, mutta tuskin tulen (vielä) saamaan kun likka on sen verran pieni ettei aika tahdo riittää. Muutaman vuoden päästä voin lahjoa itse itseäni kyseisellä hankinnalla :)

Kunnollinen yleiskone kelpaisi myös, mutta hyvät maksavat rutosti ja keittiössä on toistaiseksi olemattomat säilytystilat joten sekin jää saamatta...
 
"effemia harmeil"
Mä toivoisin selkeyttä elämään. Omakotitalon verran lainaa. Toimivan auton talveksi.
ja sitten näitä pienempiä toiveita:
kaunis sormus, uudet farkut ja ulkomaan matka.
 
Aries 78
[QUOTE="tonttu";25057924]miks hitossa toivot ettei äiti ole paikalla koko jouluna? Että saat uuden hempukkas kans fiilistellä rauhassa?[/QUOTE] Siis nyt kirjoitin niin huonosti että. en tosiaankaan toivo ettei olisi paikalla, vaan että lapsilla olisi hyvä ja onnellinen joulu VAIKKA heidän äitinsä ei tule meidän kanssa joulua viettämään. Ei ole uutta heilaa ainakaan täälläpäässä...
 
"mirka"
Viikko sitten olisin vastannut tähän; imurin ja höyrypesurin. Mutta mies tilasi höyrypesurin mulle lahjaksi viikko sitten ja itse tilasin imurin eilen. Joo ja oikeasti olen aivan tohkeissani uusista siivousvälineistä :)
Paras "lahja" tuleekin sitten ns.omasta takaa, toinen lapsi syntyy joulukuussa. Toivon että pääsemme jouluksi kotiin isänsä ja meidän 1v esikoisen luokse.
Ei sitä voisi parempaa olla :)
 
Lottovoitto!!!!! Mutta ensimmäiseksi tulee mieleen,että olen löytänyt niin ihanan minun tyylisen sormuksen jota en tule saamaan ikinä |O aargg..
Hinta on kova...Tässä kohtaa se lottovoitto auttaisi siis jos ukko voittaisi lotossa :D
 
Just nyt haluaisin ennakkolahjaksi akustolevyistä valmistetun tilataideteoksen (tai parikin) sekä ennenkaikkea ruuvimeisselin, jolla näyttäisin tuolle sisupussille (ompelukone) tupen rapinat. Se mokoma väänsi jo yhden ruuvimeisselin murusiksi.
 
Tällä hetkellä paras lahja olisi, että jouluun mennessä pystyisin täysimettämään. Siihen ei toki mies voi vaikuttaa. :)

Mies voisi ostaa mulle suklaata ja jotain ihanaa teetä. Nuo toki varmasti ostaisi, jos pyytäisin, toivoisin vain, että itse hoksaisi. :D
 

Yhteistyössä