Pojalle lahjaksi nukkekoti??

"Riksu"
Apua!
Mä en ole edes ajatellut, että olisi jotenkin väärin hankkia pojalle nukekoti.
Toivottavasti en nyt pilaa pojan tulevaisuutta, kun sellainen perus-Lundby kuitenkin on ostettu joululahjaksi. Luulen, että poika tykkää, Dubloistakin kun pitää aina rakentaa talo. Ja siinä talossa asuu ihan tavallisia ihmisiä, ei monstereita tai supersankareita...

"vieras"
Mä odotan, että meidän vauva (poika) kasvaisi sen verran, että voisin tehdä sille nukkekodin. Paitsin en mä sitten tee, jos se sanoo ettei halua sellaista. Mutta voisin tehdä tavallisen nukkekodin ja antaa pojan valita tapetit ja lattiamateriaalit tai sit voisin tehdä vaikka minikoossa meidän navetan traktoritalleineen ja kanaloineen tietysti. Tai mitä se nyt haluaa, vaikka erämökin ;) Ei siellä ole pakko asua nukkeja, sotaukkelit tai eläimet käy ihan yhtä hyvin.

Mä ja pikkuveli tehtiin pienenä aina legoista "nukkekodit" ja niissä asui kissoja, jotka mummo oli tehnyt kierittämällä villalangasta pienen mytyn ja jättämällä langanpään hännäksi. Niillä kissoilla kävi aina varkaita ja me tehtiin niihin taloihin varashälyttimiä, ansoja ja piiloja.

Teen sit itelleni loft-asunnon jos lapsi ei halua mitään nukkekotia.

onkoonko
rakennan pojalleni nukkekotia joululahjaksi.
En oikein ymmärrä tuota näkökantaa, että pojan nukkekodista pitäisi tehdä joku örkkiluola? Kai se olisi toivonut örkkiluolaa tai jotain autotallia jos sellaisen haluaisi?
Ei minua haittaisi vaikka tuo tahtoisi pinkin prinsessalinnan. Nyt ei kuitenkaan ole sellaista syntymässä, vaan oikein tukeva ja hyvä perustalo :)

onkoonko
[QUOTE="vieras";25054799]Naiset..

Inkkarit asuu tiipeissä, cowboyt milloin missäkin, muttei ainakaan nukkekodissa.[/QUOTE]

Dinosauruksia ei oikeasti ole, kuten ei Joulupukkiakaan. Leikkikeittiössä ei voi tehdä oikeaa ruokaa. Se potkuautohan ei ole oikeasti mikään moottoriajoneuvo.

T: MIELIKUVITUKSETON ILONPILAAJA

"pallo"
Meillä vajaa 3v. poika leikkii usein isoskon Lundbyn nukkekodilla ihan yksinkin ja ihan samoilla nukeilla ja samantyylisiä leikkejä kuin siskokin. Oliskohan tässä isosiskon esimerkki vaikuttamassa? Tykkää kyllä leikkiä autoillakin ja nyt ykköstoiveena on autorata. Tykkää myös leikkiä kotileikkiä nukeilla ja tekee usein ruokaa pikkuhellalla.

Keijupölly
rakennan pojalleni nukkekotia joululahjaksi.
En oikein ymmärrä tuota näkökantaa, että pojan nukkekodista pitäisi tehdä joku örkkiluola? Kai se olisi toivonut örkkiluolaa tai jotain autotallia jos sellaisen haluaisi?
Ei minua haittaisi vaikka tuo tahtoisi pinkin prinsessalinnan. Nyt ei kuitenkaan ole sellaista syntymässä, vaan oikein tukeva ja hyvä perustalo :)
Mulla tuli noi cowboyt mieleen sen takia, koska siskon mies kertoi leikkineensä lapsena nukkekodilla veljensä kanssa. Niiden nukkekodissa oli just cowboyitä jotka tappeli. Hienointa oli se, että oli kaksi kerrosta, niin saattoi heittää tappelussa toisen sitten portaita pitkin ales.

onkoonko
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25056375:
Mulla tuli noi cowboyt mieleen sen takia, koska siskon mies kertoi leikkineensä lapsena nukkekodilla veljensä kanssa. Niiden nukkekodissa oli just cowboyitä jotka tappeli. Hienointa oli se, että oli kaksi kerrosta, niin saattoi heittää tappelussa toisen sitten portaita pitkin ales.
:D

Yhteistyössä