Pojalle lahjaksi nukkekoti??

"piu"
Minä sain juurikin postista poikien ihka oman "nukkekodin" pukinkonttiin. Sankarikeskus se on nimeltään. Googleta googlen kuvahaulla tuota sankarikeskusta niin näät millanen se on!

"mä"
[QUOTE="vieras";25054597]Näin niistä pojista tulee nykyään niitä mikkihiiri-jonneja, jotka pelkäävät omaa varjoaakin.[/QUOTE]
Jos poika leikkii nukkekodilla sankarileikkejä, hänestä tulee mikkihiiri? Jos poika leikkii He-Man tai Turtles-nukella ja niihin liittyvillä kodeilla sankarileikkejä, tulee hänestä mikkihiiri.

Sulla on tainnut mennä puurot ja vellit sekaisin. :D

"Piika-äiti"
Viime talvena 3-vuotias poikamme sai yhteislahjaksi pikkusisarensa kanssa nukkekodin. Vuoden ajan siellä on asunut noin 40 dinosarurusta ja vahva, puinen perusnukkekoti on ollut kovassa ja iloisessa käytössä joka kolmas viikko halki vuoden, eli hankinta oli hyvä ja asiallinen.

Nukkekodissa on puukalusteet ja vessanpönttö on lapsista paras. Dinot ovat kovia kakkaamaan.

• Tykkää
Reactions: pia
Jos poikani sellaisen haluaisi ja sellaisella tykkäisi leikkiä,kyllä ostaisin tai olisin iloinen jos joku sellaisen pojalleni antaisi lahjaksi.

Ei kyllä ensimmäisenä mieleen tulisi lahjaa valitessa pojalle mieleen nukkekoti,jos poika ei erikseen asiasta olisi maininnut tai pojan vanhemmat.

Miksei.

Tosin, jos meille tulisi nukkekoti, haluaisin itse osallistua sen valintaan, kun kuitenkin se tulee olemaan jatkuvasti esillä pienessä kodissamme. En haluaisi siis sellaista ylipastellista muovihirviötä.

Tottakai voisin ostaa pojalle nukkekodin jos haluaisi, toki itse lähtisin kyselemään vanhemmilta toiveita, tuskin ihan sokkona uskaltaisin lähteä valikoimaan noinkin isoa objektia :D

Keijupölly
Mikös vika siinä olisi? Kyllä ne cowboyt ja intiaanit jossain asuu myös. Miksei vaikka nukkekodissa, eli saluunassa. Siellä on ihan hyvä järjestää kunnon tappelua samalla, kun naisnukke tanssii pianon päällä.

• Tykkää
Reactions: kampanisu
"muumimamma"
Ilman muuta pojalle voi ostaa nukkekodin! Varsinkin, jos sitä itse toivoo. Mun pojista yksi oli kova leikkimään pienempänä nukeilla, ja kun pukki toi oman vauvanuken hänelle, oli se pitkään rakkain lelu jota hoidettiin ahkerasti.

• Tykkää
Reactions: Akaatti
"hmm"
[QUOTE="Piika-äiti";25054705]Viime talvena 3-vuotias poikamme sai yhteislahjaksi pikkusisarensa kanssa nukkekodin. Vuoden ajan siellä on asunut noin 40 dinosarurusta ja vahva, puinen perusnukkekoti on ollut kovassa ja iloisessa käytössä joka kolmas viikko halki vuoden, eli hankinta oli hyvä ja asiallinen.

Nukkekodissa on puukalusteet ja vessanpönttö on lapsista paras. Dinot ovat kovia kakkaamaan.[/QUOTE]

ihana :D

Veljenpoika tykkäsi parivuotiaana kovasti leikkiä omalla nukkekodillani kyläillessään. Veli ei niinkään asiasta tykännyt mutta ei me hältä niin kyselty :) hyvin pian vaihtui kiinnostus kyllä autoihin ja legoukkoihin.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25054751:
Mikös vika siinä olisi? Kyllä ne cowboyt ja intiaanit jossain asuu myös. Miksei vaikka nukkekodissa, eli saluunassa. Siellä on ihan hyvä järjestää kunnon tappelua samalla, kun naisnukke tanssii pianon päällä.
Naiset..

Inkkarit asuu tiipeissä, cowboyt milloin missäkin, muttei ainakaan nukkekodissa.

Keijupölly
[QUOTE="vieras";25054799]Naiset..

Inkkarit asuu tiipeissä, cowboyt milloin missäkin, muttei ainakaan nukkekodissa.[/QUOTE]

Miehet...

Ei se olisi tavallinen nukkekoti, vaan saluuna. Jos ne cowboyt juo paljon, se on melkein sama, kuin ne asuisi siellä. Ja ne tanssitytöt kyllä ainakin asuu siellä yläkerrassa, missä niillä on huoneessa sänky likaisilla lakanoilla. Ja kyllä monet intiaanitkin juo, varsinkin sellaiset, jotka valkoinen mies on korruptoinut!

mama the strange
No mun pojalla on nukkekoti. Ei kyllä oo mikään pastellihärpäke vaan itse tehty.
On kovasti leikeissä mukana. Talossa asuu niin nukkeja, kuin milloin mitäkin örkkejäkin. Poikani toivoo myös muita leikkitaloja, tykkää semmosista kovasti.

"vieras"
Pojalla 2,5v on punainen nukkekoti. Ei siellä nukeilla leikitä vaan autoilla, mutta on suurin lelusuosikki. Esikoispoika lopetti nukkekodilla leikkimisen 4-vuotiaana, silloin nukkekodissa asui hirviöitä ja örkkejä. Eii ole tullut mieleenkään, että pojalle pitäisi olla joku poikamainen nukkekoti tai että nukkekotia ei voisi pojalle ostaa ollenkaan :)

Todella pitkäikäisen lelun saa myös hienosta linnasta, siinä voi leikkiä kaikilla mahdollisilla tavoilla aina kotileikistä taisteluihin.

"palma"
No totta munassa ostaisin, jos poika osoittaisi riittävää kiinnostusta esim. jonkun kaverinsa nukkekotiin. En mä kyllä tytöllekään ostaisi nukkekotia ilman sen testaamista, kiinnostaako se edes lasta pätkääkään.

Yhteistyössä