En muista hetkeen moista aloittaneeni, joten nyt päätin pistää taas pinon pystyyn.
Omat löytöni täällä:
Chef shoppaa osa 2
Mites teillä muilla?
Omat löytöni täällä:
Chef shoppaa osa 2
Mites teillä muilla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.

Tommossii jäi käteen tänään:
Jos Hän ei ole tyttö, niin sitten tuo vaaleanpunaraidallinen Tutan froteehaalari menee myyntiin, mutta oli pakko ottaa se 2,50 eurolla...Norsu-leikkipuku maksoi 2 euroa.
Lisäksi ostin Baby Björnin rintarepun 5 eurolla (ajoissa olen liikkeellä juu, mutta kun halvalla sai).
Nämä ostin nettikirpalta:
![]()
Tommossii jäi käteen tänään:
Jos Hän ei ole tyttö, niin sitten tuo vaaleanpunaraidallinen Tutan froteehaalari menee myyntiin, mutta oli pakko ottaa se 2,50 eurolla...Norsu-leikkipuku maksoi 2 euroa.
Lisäksi ostin Baby Björnin rintarepun 5 eurolla (ajoissa olen liikkeellä juu, mutta kun halvalla sai).
Nämä ostin nettikirpalta:
![]()

Ja ajoissa kannattaa olla...mä ostin meille tuplarattaat viikolla 5+![]()
FB:n Lindex-kirppis.
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25048562:Jotain
3
2
2 (lapussa lukee CAP, mut en usko että on aito)
1
Kaksin kertaiseksi neulotut villasukat 10 (=ilmaiset)
kassakone 3,20
Onhan noita tuolla, mut en jaksa nyt laittaa enempää kuvia, kun aijaa on niiiiin hidas.
Tommyn viinilaseja 1,50/kpl, pilkullinen lakana 1, niitä päätään heiluttavia pikkuötököitä 7kpl/ 3,50 ja on varmaan muutakin, en nyt pikaisesti muista.
Pakko lähtee nyt postiin hakemaan nettikirppaostoksia, että saa nekin kuvata vielä tänään.
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen;25048590:Eilen karkasin koulutuksesta ja suunnistin tietenkin kirpputorille.
Ostin monta lasten kirjaa 1-1,50/kpl
Kuopukselle Name it vk-takki 3
Pussillinen pieniä liikennemerkkejä 0,50
Pikkuautoja 6kpl 2
No tänään kävin pitkästä aikaa kirpulla ja löydöt pyörii parhaillaan pesukoneessa:
Tytölle tosi siisti Color kids toppatakki 7
Pojalle Reima Kiddo rymyhaalari tähän "lunta odotellessa" -aikaan 2
Se ei siis ole hälyttävää, jos kesken koulutuksen tuntee pakottavaa kirppistelytarvetta? Hyvä, koska mulle on käynyt ihan samoin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen;25048867:Hyvää kirppistelyaikaa meinasi mennä ihan hukkaan tylsän koulutuksen takia.:kieh:
:ashamed:![]()
Melko edullinen haalari![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ei kerkeä kirppikselle;25048876:Olisiko jollain vinkkejä hyviin nettikirppiksiin?