Kerro mielipiteesi! Jatkanko tätä sisustusideaa koko välitilaan vai onko parempi jättää näin?

Mä tykkään kovasti. Onko jotain kikkakolmosta antaa, jos joskus vaikka itekkin innostuis? Lähinnä sitä paikoilleenliimaamista pohdin, että miten hankalaa ne on saada suoraan...
No, suoraan ja suoraan meni nuokin ;), mutta liimaaminen on _todella_ helppoa, koska tuo muovi on helppo irrottaa, jos menee vinoon. Ja sit vaan sama tarra uudelleen, koska tuota ei voi saada mitenkään ryppyyn.
 
  • Tykkää
Reactions: chef
[QUOTE="vieras";25043609]Vau, tulipa upee. Tassa taas nahtiin kuinka moni oli pessimistinen vain siksi. kun kyseessa on Riepu. Onnistui yli odotusten!
P.S. Ma itse ottaisin noi porkkanat ja siirtaisin ne muualle, koska nyt keittiosta tuli jotenkin aikuisemman nakoinen, ne vie vahan huomiota. Vaikka toiselle seinalle tai jotain.[/QUOTE]

Olet oikeassa :D.
 
Tottakai alan kinaamaan estetiikasta. Sama kun väittäisit, että kaks plus kaks on kolme, ja sanoisit, että älä ala kinaamaan. Kyllä kauneudella on säännöt, perustuen ihan ihmisen psykologiaan. Oot vaan pilannu omas jollain. Tai sun suvussa on estetiikkageenivirhe.
Joo, on sääntöjä, mutta tarkoitin lähinnä sitä, että jos yksi tykkää maalaisromanttisesta ja toinen modernin minimalistisesta sisustuksesta, niin SIITÄ ei voi kinastella. Ja jos sua ei miellytä mun tyyli, niin se on voi voi. En mäkään tykkää kaikesta.

Ja hei, mä en ole koskaan enkä missään väittänyt olevani mikään sisustusguru tai tyylitaituri. Tykkään kokeilla kaikenlaista. Ja mitä halvemmalla, sen parempi.
 
"Sheddon"
Mun mielestä on oikeestaan aika kiva että ruudut ei ole niin viivottimen tarkasti aseteltu. Kuvan perusteella (värit, tavarat) teillä on värikäs koti muutenkin joten nuo laatat tuo lisää elävyyttä :) ja mun mielestä kokonaan musta näyttää kivemmalta. Vois toimia myös jollekin niin että laittaa muovia vaan tason yläpuolelle kahteen laattariviin.
 
  • Tykkää
Reactions: Rieputarallaa

Yhteistyössä