Kerro mielipiteesi! Jatkanko tätä sisustusideaa koko välitilaan vai onko parempi jättää näin?

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25037605:
Mun mielestä toi toteutus on rehellisesti sanottuna huonon näköinen. Neliöt ei ole kauhean suorassa, saati sitten symmetrisiä.
No se on vähän niin kuin ideakin, että se ei ole ihan millintarkkaa, vaan ne "saumat" jää sillain elävännäköisiksi.

Mutta makunsa kullakin, ei sillä.
 
Pienen kuvan perusteella olisin ollut sitä mieltä, että ehdottomasti vaan toi pieni pätkä, mutta isomman kuvan perusteella itse ainakin laittaisin koko seinän mustalla. Perustelu: tulee jotenkin rauhallisempi kokonaisuus, kun kaapin päällä on jo monenkirjavaa purkkia ja purnukkaa ja tiskipöydällä olevat kodinkoneet eivät ole samaa sarjaa, tai edes väriä. Lisäksi piilottaisin kaappiin kaikki pöydillä ajelehtivat sälät (tiskiaineet yms.), vaihtaisin kellon mustavalkoiseksi ja ottaisin kellon vieressä olevan tarjottimen pois seinältä. Harkitsisin myös vetimien vaihtoa mustiksi.

Mielestäni kokonaisuus on tällä hetkellä hiukan sekava ja siitä puuttuu selkeys, eikä tule sellaista fiilistä, että "silmä lepää" sitä katsellessa. Toki makuja on monia ja pääasiahan on, että itse siitä tykkäätte! :)
 
Mielestäni kokonaisuus on tällä hetkellä hiukan sekava ja siitä puuttuu selkeys, eikä tule sellaista fiilistä, että "silmä lepää" sitä katsellessa. Toki makuja on monia ja pääasiahan on, että itse siitä tykkäätte! :)
Voi kuule, meillä on sisustus joka paikassa vielä ihan kesken! keväällä kun muutettiin ja töissä oli samalla pahin hässäkkä, lätkin tavarat paikoilleen "kesällä sitten"-mentaliteetilla. No, sitten rupesinkin sairastamaan jalkaani, nyt vasta alkaa olla hiukan piristymisen oireita.

Moni asia mitä kirjoitit, on ihan totta ja ajan kanssa yritän yhtenäistää ilmettä sekä keittiössä että muualla. Mutta mä tykkään jotenkin siitäkin fiiliksestä, ettei ole liian valmiin näköistä. Mitäs sitä sitten tekisi, jos kaikki olisi täydellistä ;)?
 
Ei kaiken tarvitse ollakaan valmiin näköistä, mutta omasta mielestäni selkeältä pohjalta hyppää paremmin yksityiskohdat esiin. Esimerkiksi, jos haluaa kiinnittää huomion niihin hyllyn päällä oleviin hauskoihin purkkeihin, pitäisi muun sisustuksen olla vähän harmonisempaa. Tai jos haluaa käyttää mustia laattoja huomion kiinnittäjänä (pienellä alalla), pitäisi pöydillä olevien asioiden sointua nätisti toisiinsa.

Esimerkiksi vaatteissa: jos sulla on kirjava takki ja mustat housut, se takki "hyppää" paremmin esiin, kuin jos sulla olis kirjava takki ja kirjavat housut yhdessä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: SininenSatutar
Ei kaiken tarvitse ollakaan valmiin näköistä, mutta omasta mielestäni selkeältä pohjalta hyppää paremmin yksityiskohdat esiin. Esimerkiksi, jos haluaa kiinnittää huomion niihin hyllyn päällä oleviin hauskoihin purkkeihin, pitäisi muun sisustuksen olla vähän harmonisempaa. Tai jos haluaa käyttää mustia laattoja huomion kiinnittäjänä (pienellä alalla), pitäisi pöydillä olevien asioiden sointua nätisti toisiinsa.

Esimerkiksi vaatteissa: jos sulla on kirjava takki ja mustat housut, se takki "hyppää" paremmin esiin, kuin jos sulla olis kirjava takki ja kirjavat housut yhdessä. :)
Joo joo, ymmärrän. Mut asia kerrallaan. Nyt nuo laatat, seuraavaksi jotakin muuta. En ota paineita :D.
 
lon
no mä ainakin hermostuisin jos vuokralainen vetäis jotain kaakelimaalia! Tulis lähdöt. Minkähän lainen liimapinta tuosta tarrasta jää? Musta noi olis parhaat valkeana ja sit tavarat jne antais väriä.. Kauniit valkeat kaapit ja kaakelit.
 
no mä ainakin hermostuisin jos vuokralainen vetäis jotain kaakelimaalia! Tulis lähdöt. Minkähän lainen liimapinta tuosta tarrasta jää? Musta noi olis parhaat valkeana ja sit tavarat jne antais väriä.. Kauniit valkeat kaapit ja kaakelit.
Ei siitä jää minkäänlaista liimaa kaakeliin, kun irrottaa. Muovin irrotus, suihkaus pudistusainetta ja pyyhkäisy - ja kaakeli on ennallaan.
 
"vieras"
miltäköhän se näyttäisi jos lopun välitilan teippaisi silleen, että joka laatassa ei olisi sitä teippiä, mutta osassa siis olisi. ja siis ei mitenkään, että joka toinen tms. vaan nakkelis vähän minne sattuu niitä mustia.
 
--- lisää vielä
Mä varmaan maalaisin tuon kaappien yläpuolella näkyvän seinän myös mustaksi. Erottuisi hienommin nuo värikkäät purkit. Joo, tiedän, että on vuokra-asunto mutta se olisi helppo vetäistä takaisin valkoiseksi.

Lisäksi vaihtaisin tuon mustan tarjottimen alla olevan valkoisen hyllyn mustaan.

Mutta tosiaan, noi kaakelit on nyt hienot!
 
  • Tykkää
Reactions: Rieputarallaa

Yhteistyössä