Mitä mieltä blogien arvonnoista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ramborules
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Ramborules

Vieras
Nyt on tosi paljon ollu arvontoja blogeissa. On telkkareita, meikkejä, lahjakortteja ja muita tuotepalkintoja....

Voittaako niissä kukaan oikeasti? Tällee pienituloisena olisi kiva jos voitto joskus osuis omalle kohalle. Eli jos siel on muitakin "köyhiä" niin ei muuta kuin osallistuun.

Tässä muutamia mihin oon itse osallistunut:

200 euron lahjakortti:
Sisustus ja Sepustus: Seita Shop -arvonta

Diorin meikkejä:
All you need is White: Pikkujoulukausi käyntiin arvonnalla!

Gantin tuotteita:
Oma Koti Valkoinen: Gant arvontaa ja alennusta Sisustus IDEAn verkkokaupassa

Pentikin tuotteita:
SisustusUnelmia: arvonta

Pöllöjä:
PaaPii: Pöllöisä arvonta!

kaunista:
Sisustus Wanha Aliina: Tervetuloa Sisustus Wanha Aliinan blogiin!

Linkittäkää lisää mitä te ootte löytänyt!

Voittaa. Omassa blogissani on myös ollut arvonta (ja lisää on luvassa) ja kyllä siinä ihan oikeasti ihminen voitti. Ei nyt sentään mitään 200e lahjakorttia, mutta palkinnon kuitenkin :)

Mäkin oon miettinyt tota arvontaa, kertokaahan ihmiset millainen palkinto olisi kiva ja mieleinen?

Ja joo, voittaa niistä, mä voitin juur tänään :D

Sä olet nyt niitä kutsuja pitänyt niistä söpöistä sisustustavaroista...joku semmoinen olisi varmaan aika monen mieleen. Eikä sen tarvitse olla mikään ihmeellinen ja tonneja maksava, vaan joku pieni kiva kelpaisi varmasti :)

Mä luulen, ettei se palkinto ole pääasia, vaan se voitto :D :D :D

Mä osallistuisin ilomielin arvontaan, jossa voittona olisi vaikka Tiimarin tiskirätti. Siis ihan oikeasti. Tiimarissa myydään 2-3 eurolla ihania joulu-tiskirättejä. Eikä maksa postituskaan paljoa :D

• Tykkää
Reactions: SininenSatutar
Jotain tyyliin sopivaa, eli jos vaikka blogi täyttyy neuleista niin jotakin neuletta - pienikin riittää. Mä osallitun kyl melkei kaikkii mille vois olla käyttöö, eli käyttö/koristetavaraa.

Luulen et noi arvonnat on aika hyvä tapa mainostaa blogiaan (jos haluaa useamman arvan niin osallistuja linkittää omassa blogissaan)

Minulla oli nyt viime viikolla eka kilpailu. Siinä piti arvata mikä kuvassa ollut esine on. Palkitsin "ruhtinaallisesti" ensimmäisenä oikein arvanneen/tienneen ja toisen palkinnon sai hauskimman vastauksen antanut. Palkinnot lähtivät maanantaina matkalle, ovat toivottavasti jo perillä=)

Kyllä niissä voittaa ihan oikeat ihmiset. Monet blogit voivat halutakin jonkinlaista mainosta, mutta mä karsastan ajatusta siitä, että osallistutaan noihin blogiarvontoihin vaan arvonnan vuoksi, ilman, että olisi koskaan kyseistä blogia lukenutkaan.

• Tykkää
Reactions: chef
Osallistu 2 800,00 € arvoisen Lapponian Winter Pearl -kaulakorun arvontaan!
Heti kun sivut aukeaa niin näkyy tekstilinkki mistä osallistutaan.
Parhaat Tarjoukset! <--Klikkaa Linkkiä

100% ilmainen arvonta,ei mitään ylimääräisen paskan tilaamista vaan pelkkä arvonta.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä