OIVARIINIsta asiaa, tosi tärkeää ;) mut niin mielenkiintoista! käytättekö?! lue silloin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oivariinia menee meillä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jeeee, vika ei siis olekaan minussa! :D Eli täällä huomattu sama ongelma (käytän laktoositonta oivariinia) ja mä oon ihmetelly, että millanen rähmäkäpälä musta on tullut, kun en osaa enää leipää voidella.

Oli ihan pakko testata, ei tippunut pieni nokare vaikka vähän heilutteli.. :D
Sen oon huomannu että on muuttunu semmoseks vähän kokkareiseks tuo v.vihreän paketin oivariini..

Sain jo aiemminkin vastauksen, mutta pyysivät lisätietoja eränumerosta jne.

Mutta tässä lopullinen vastaus:

"Kiitos yhteydenotostanne Valioon.

Ja kiitos myös antamistanne lisätiedoista. Olemme pahoillamme, että viime aikoina Valio Oivariini® 600 g vähärasvaisemman HYLA® rasvaseoksen laatu on ollut normaalista poikkeavaa. Tuotekehityksemme ja tuotantomme ovat tietoisia havaitsemastanne ilmiöstä, että Oivariini ei tahdo pysy veitsellä. Maidon koostumuksessa ja samalla myös rasvan koostumuksessa on havaittavissa luonnollista vaihtelua vuodenaikojen mukaan. Tällä raaka-aineen vuodenaikavaihtelulla on muun muassa vaikutusta Oivariini® tuotteen "liukkauteen". Luonnollisesta raaka-ainevaihtelusta johtuvaa "liukkautta" on jossain määrin saatu vähentymään säätötoimenpiteillä valmistusprosessin aikana. Tuotanto ja tuotekehitys jatkavat kuitenkin edelleen selvitystyötä ja myös parannustoimenpiteitä, jotta jatkossa pääsisimme kokonaan eroon tästä ei toivotusta ominaisuudesta.

Kaikki kuluttajilta tulevat palautteet ovat meille tärkeitä ja ne auttavat kehittämään tuotteita ja toimintaa jatkossa.

Mukavaa syksyn jatkoa!

Ystävällisin terveisin
xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx"

Oli se väri ihan mikä tahansa niin se putoaa veitsestä :D Meinasin tästä joskus kirjoittaa tänne mut en kehdannu. Ajattelin,et olen vaan niin tumpelo,et en saa sitä pysymään siinä jostain syystä :D

itse olen huomannut tässä parin kolmen kuukauden sisään oivariinin pehmeästi levittyvässä semmoisen ominaisuuden että se alkaa "sulamaan" reunoilta lähes samantien kun sen laittaa pöydälle, eli pehmentyy floran kaltaiseksi mössöksi hyvin nopeasti, olisikohan sitä "oikean voin" osuutta pienennetty.

Oli se väri ihan mikä tahansa niin se putoaa veitsestä :D Meinasin tästä joskus kirjoittaa tänne mut en kehdannu. Ajattelin,et olen vaan niin tumpelo,et en saa sitä pysymään siinä jostain syystä :D

No kyllä muokin hävetti kirjoittaa asiasta, nimettömänäkin, saati sitten nimellä Valiolle.. Pienet on murheet... ha ha haa, mutta päivittäin kun voitelee omia ja lasten leipiä, ni alkoi vaan potuttaa :)

Mahtavaa!
Mä ihan oikeasti luulin, että olen seonnut, kun leivänvoitelukaan ei onnistu.
Meillä on sitä vähärasvaista(?) Oivariinia ja nyt kaksi viimeistä isoa pakettia ovat olleet ihan hiton liukkaita. Melkein luistelevat leivän päältä pois.

Ei oo oivariinin voittanutta, mä testasin paketin verran tota dellariinia ja se vain PAHAA niin jää kauppaan, oivariini on hyvänmakuinen niin sitä meille ostetaan, tarvii vaan pitää se lähellä leipää et tippuu sit leivän päälle siitä veitseltä.

Ingmariinikin on pahaa verrattuna oivariiniin.

En ole aikaisemmin kyllä huomannut oivariinin pysyvän huonosti veitsessä, koska ei ole aikaisemmin ollut moista ongelmaa. Kyllä teknisiä selityksiä kerrotaan, mutta aika ihmeellinen yhteensattuma kun ongelma ilmenee ja kova pula VOISTA....

Saman ilmiön olen huomannut ehkä n. kuukausi sitten! Aloin ihmetellä, että miksi olen niin tumpelo että oivariinit putoavat veitsestä pöydälle. Ja pari päivää sitten sanoin miehellekin, että ihan kuin koostumus olisi muuttunut. Meillä käytössä sekä vaaleanvihreä että tummanvihreä. Kummassakin sama ilmiö!

En mä vaan ole huomannut mitään outoa Oivariinissa? Samalla lailla tuo on veitsellä pysynyt kuin ennenkin. (Pitäisköhän tutkia noiden pakkausten päiväyksiä, että miten vanhaa Oivista täällä myydään - jos ei toi ongelmaerä ole vielä rantautunut tänne periferiaan...)

Samaa täälläkin kirottu jo monta viikkoa!! :D Oonki miettiny et onko jääkaapin lämpötila muuttunut, mut päädyin siihen että kyllä vika on oivariinissa. Tänään ostin dellariinia, toivottavasti sillä ei tarvi voidella lattiaa!

Yhteistyössä