Mies piirsi hakaristin tytön takapuoleen

  • Viestiketjun aloittaja Uber
  • Ensimmäinen viesti
Pisti silmään puolen vuoden ehdoton vankeusrangaistus ensin, kunnes kerrottiin, että siihen liittyi aiempiakin tuomioita.

Mutta mistä sä tosta luit, että äiti on miesystävän puolella? Siinähän lukee, että kun tyttö näytti äidilleen, paikalle tulivat poliisit (=äiti soitti poliisit paikalle), eikä myöhemminkään jutussa minusta missään lue, että äiti olisi ollut jotenkin miesystävän puolella.
 
Ohis
Pisti silmään puolen vuoden ehdoton vankeusrangaistus ensin, kunnes kerrottiin, että siihen liittyi aiempiakin tuomioita.

Mutta mistä sä tosta luit, että äiti on miesystävän puolella? Siinähän lukee, että kun tyttö näytti äidilleen, paikalle tulivat poliisit (=äiti soitti poliisit paikalle), eikä myöhemminkään jutussa minusta missään lue, että äiti olisi ollut jotenkin miesystävän puolella.
Siinä luki että nykyään tyttö on 13-vuotias ja vieläkin kiusaantunut tapahtuneesta. Kun on menossa äidilleen käymään, varmistelee mummolta ettei vain se miesystävä ole siellä.
 
Siinä luki että nykyään tyttö on 13-vuotias ja vieläkin kiusaantunut tapahtuneesta. Kun on menossa äidilleen käymään, varmistelee mummolta ettei vain se miesystävä ole siellä.
No taitaa muutenkin olla aika mallikelpoinen pariskunta jos tyttö ei edes asu äitinsä kanssa, ja mies on joku narkkari. Tulee vaan niin oma ah niin ihana lapsuuteni mieleen. :(
 
"mä"
Onko varmaa tietoa, että kyseessä oli natsien käyttämä hakaristi vai esim. hindujen svastika, Suomen Tasavallan presidentin lipussakin oleva hakaristi tai Suomen ilmavoimien hakaristi?
 
"argh"
[QUOTE="mä";25031291]Onko varmaa tietoa, että kyseessä oli natsien käyttämä hakaristi vai esim. hindujen svastika, Suomen Tasavallan presidentin lipussakin oleva hakaristi tai Suomen ilmavoimien hakaristi?[/QUOTE]

...heiheihei - nyt!

Tämä kaksplus on nettifoorumi, missä naiset saa jauhaa p#$k@@, halveksia ja mollata miehiä(än) keskenään.

Joten hyvä "mä". Älä herran tähden ala keikuttamaan venettä. Alkavat pian ahdistella agsteillaan miehiään kotona!
 
[QUOTE="mä";25031291]Onko varmaa tietoa, että kyseessä oli natsien käyttämä hakaristi vai esim. hindujen svastika, Suomen Tasavallan presidentin lipussakin oleva hakaristi tai Suomen ilmavoimien hakaristi?[/QUOTE]

Ja mitähän sitten? Missä oloissa äidin miesystävällä on oikeutta piirtää YHTÄÄN MITÄÄN mihinkään kohtaa 11-vuotiaan tytön vartaloa, saati sitten takapuoleen?

Kuvottavinta on nimenomaan se, että mies on puuttunut härskisti tytön yksityisyyteen, piirroksen aihe ei ole minusta niinkään olennaista.
 
"prinsessa"
no mutta onhan se humalassa änkyttävä mies niin ihana :heart: meillä kyllä lähtis mies ovesta kun leppäkeihäs,jos koskisi tytärtäni epäsoveliaasti..
oioioi, kun pääsis sivelee 11 vuotiaan tytön pyllyä. on siinä pikkaisen eroa 31 vuotiaan pyllyyn. huuuhhuuh. tai oon joskus päässytkin. tyttökin tykkäs

olikohan tuon jutun tyttö läski, vai hoikka ja neitsyt ja kiinteä


;)
 

Yhteistyössä