tää on ihan horroria! sain vahingossa tietää et ex ei asu virallisesti uuden kanssa yhdessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ruttis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"ruttis"

Vieras
siis sanohan se mulle kerran kun törmättiin et ei asu mutta en mä uskonut kun valehdellu ja pettänyt muutenkin.Eihän toi nyt vaikuta mitään mutta olen pelännyt et millon jostain kuulen sen et ne asuu oikeesti yhessä.Siis ne kämppää samaa asuntoa mutta eivät virallisesti.
En mä tiedä miks se tuntuu ihan horrorilta kun luulis et jos ne virallisesti asuis yhes niin se olis sitä horrorii.Mut toisaalta samakai se on yhtä pahalta se tuntuu silti.

No on toi kyl aika omituista. Vois kuvitella et olisit iloinen siitä että heillä ei mene niin hyvin että yhessä asuisivat?

Tosin, minusta on ihan fiksuakin pitää kahta kämppää, jos ei olla vielä ihan varmoja tulevaisuudesta. Minulle ainakin on ollut hyvä "turvapaikka" silloin kun olen halunnut hengitystilaa.

No on toi kyl aika omituista. Vois kuvitella et olisit iloinen siitä että heillä ei mene niin hyvin että yhessä asuisivat?

Tosin, minusta on ihan fiksuakin pitää kahta kämppää, jos ei olla vielä ihan varmoja tulevaisuudesta. Minulle ainakin on ollut hyvä "turvapaikka" silloin kun olen halunnut hengitystilaa.

toivottavasti ne ei muutakaan yhteen! joo en tiedä,ihan nurinkurista ajatella näin mut siis hyvä vaan etteivät asu yhessä virallisesti,ei kyllä tarvis olla ees epävirallisesti eikä niiden tarvis ees olla yhessä.

ei tuo silti tarkoita sitä että heillä ois kaks kämppää. mies saattaa virallisissa papereissa olla asunnoton. eli jos nainen saa vaikka asumistukea ja jos mies muuttais virallisesti saman katon alle niin tietysti se pienenis tai jopa loppuis kokonaan. monet elää tuolla lailla uusioperheenä koska yh:lta lähtee kaikki tuet lapsilisäkorotuksineen kun uus kumppani muuttaa saman katon alle. väärinhän tuo on mutta joillakin se on melkein pakko koska joutuisivat muutoin rahallisesti niin ahtaalle.

[QUOTE="ruttis";25023603]toivottavasti ne ei muutakaan yhteen! joo en tiedä,ihan nurinkurista ajatella näin mut siis hyvä vaan etteivät asu yhessä virallisesti,ei kyllä tarvis olla ees epävirallisesti eikä niiden tarvis ees olla yhessä.[/QUOTE]

miksi ajattelet näin? etkö pidä tuosta naisesta vai toivoisitko teidän vielä palaavan yhteen vai mikä on syy?

[QUOTE="mama";25023632]miksi ajattelet näin? etkö pidä tuosta naisesta vai toivoisitko teidän vielä palaavan yhteen vai mikä on syy?[/QUOTE]

en pidä naisesta en kyllä tunnekaan sitä,nähnyt olen,ruma kuin perunasäkki.En toivo meidän palaavan yhteen vaikka rakastan mutta mies teki valintansa ja viskasi meidän yhteiset vuodet romukoppaan.olen vihainen exälle mitä teki teki,niin mulle kuin meille ja meidän parisuhteelle.Ikinä en anna anteeksi.

[QUOTE="ruttis";25023746]en pidä naisesta en kyllä tunnekaan sitä,nähnyt olen,ruma kuin perunasäkki.En toivo meidän palaavan yhteen vaikka rakastan mutta mies teki valintansa ja viskasi meidän yhteiset vuodet romukoppaan.olen vihainen exälle mitä teki teki,niin mulle kuin meille ja meidän parisuhteelle.Ikinä en anna anteeksi.[/QUOTE]

ymmärrettävää. nuo tuteet haalenee ajan kanssa ja kun joskus löydät uuden rakkauden niin et tuskin edes muista mokomaa.

[QUOTE="mama";25023767]ymmärrettävää. nuo tuteet haalenee ajan kanssa ja kun joskus löydät uuden rakkauden niin et tuskin edes muista mokomaa.[/QUOTE]

Toivotaan että niin käy.Jotenkin se naine saa mun päässä kiehumaan kun kyttäilee mua aina niin kummallisesti kun jossain näkee,en tajua mitä se aina mua silleen kytistelee ja sitten ite yritän olla ees katsomatta sitä ja häivyn äkkiä pois kun en kestä.

[QUOTE="satu";25023949]mä oon aina ihmetelly miks ihmiset näkee niin paljon vaivaa siitä mitä ex tekee.[/QUOTE]

no mä en ole ite mitään asioita siitä penkonut vaan kaikki asiat on kantautunut mun korviin ja toisekseen kyllä mua silti kiinnostaa vähän et mitä se tekee oltiinhan me vuosia yhdessä.Toisaalta mua ei kiinnosta yhtään ja olisi parempikin etten tietäisi mitään mutta vaikea sitä on pienissä piireissä olla kuulematta ja näkemättä,pitäs muuttaa jonnekin lapin perukoille jotta ei näkis ja kuulis mitään.

Yhteistyössä