pitäsköhän se sit perkele käydä siellä lääkärisä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kipee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kipee

Vieras
ihan tajuton pää kipu,kun kaaduin silloin päivällä ja löin pään. kovenee vaan vaikka särkylääkettä otin. saakohan tai siis vinkohan sit pyytää huomisen sairaslomaa jos meen nyt sinne lääkäriin*? vai oisko vaan niinku hotaja sano että kotona voi tilannetta seurata jos vointi muuten ok ei huimausta näköhäiriöitä. ainoastaan hitommoinen pääkipu. mies kuitenki seuraa tilannetta. luin netistä että vois olla lievä aivotärähdys missä voi olla viel pari pv iskun jälkeen pääkipee..

meillä tarvii, v-mäinen työnantaja. ihan itku pääsi äsken,vihloo ihan hulluna otslta silmien yläpuolelta. ja särkylääkkeetkin loppu, piti ottaa tuota lasten panadol liosta jos vähän helpottas. mies kyllä sano että kannattas mennä käymään siellä...v-tutttaa vaan ajaa sata kilssaa jos onkin ihan turha matka..yöksi en sinne jää jos vaan joku lievä aivotärähdys esim..joo oon jääräpää enkä usko ennen kuin pakko:D

Mene vaan sinne lääkäriin. Oikeesti, toi ei kuulosta hyvältä. Veisitkö lapsesi lääkäriin, jos se olisi lyönyt päänsä kovaa ja oireilisi noin? Jos veisit, niin miksi et nyt menisi itse? Entä jos tulee hätätilanne yöllä, eikö olisi kivempi olla valmiiksi sairaalassa? Ja ennen kaikkea, luuletko että pystyt nukkumaan rauhallisesti vai murehditko nyt asiaa ja olet kovissa kivuissa? Enkä nyt siis tarkoittanut pelästyttää, mutta itse en jäisi kotiin katselemaan vaan menisin lääkäriin.

Jos kuitekin päätät olla menemättä, niin muistuta miestäsi herättelemään sinua muutaman tunnin välein yöllä.

lapsen veisin joo,mutta itse en tiiä kun hoitaja sano puhelimessa pari tuntia sitten että voi olla lievä aivotärähdys ja kotona voi seurata jos on joku joka seuraa... en sit tiiä onko tää lievää vai ei kun jomottaa.. mut seuraan vielä ainakin tunnin ja sit miehen äiti, ihana anoppi tulee hakemaan mut ja vie sinne sairaalaan jos ei hellitä kun otin lääkettä. anoppi ei pääse aikasemmin ku viemässä sukulaisia junalle.

Kyllä sinuna menisin, jos
pääkipu on muuttanut luonnetta tuntien aikana
yhtään huimaa tai on pahoinvointia
on valoarkuutta

Voihan olla että on aivotärähdys mutta yhtä hyvin voi olla aivoverenvuoto, näitä kun ei tiedä ennen kun kuvataan.

Yhteistyössä