Ei heikkohermoisille, valmis lettujauho :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
Mies osti tossa joku aika sitten tuollasta valmista lettu/vohvelijauhoa, sellanen pussukka. Piti se käyttää kun se kaapissa oli. Juueisaatana |O Joka ikinen lätty tarttuu pannuun kiinni vaikka rasvaa on niin että suonet itkee.. Ei mitään toivoa että niitä saa ehjänä käännettyä. Neljä kymmenestä taisin saada ehjänä pois pannulta ja nekin vaan sen takia että ne oli kypsyysasteeltaan luokkaa frisbee :D

Hermo meni mutta tulipa kokeiltua :xmas:

Minusta laiskuuden huippu on valmiiksi ostettu lettutaikina.
Tuo ei vielä paha oo, mutta enpä taida koskaan kokeilla jos se on noin vaikeaa. :O

Sunnuntai-lettujauhoja?

Niiden pitää antaa paistua toiselta puolelta sen verran, että alkaa itse ikään kuin irrota reunoilta ennen kuin kääntää. Muuten tosiaan tarttuu kiinni. Miedolla lämmöllä ja pitkään, niin tulee hyviä

Nimimerkillä Kesällä kerran kokeillut

[QUOTE="vvv";25014393]kyllä meillä ne on aina onnistunut..voita vaan pannuun niin ei jää kiinni:p[/QUOTE]

Voita oli niin että heikompaa hirvittäis, ei silti toiminut.. Ehkä miä en vaan osaa :D Teen ite niinkun tähänkin asti, se kun ei paljon vaadi =)

Alkuperäinen kirjoittaja Miä;25014406:
Voita oli niin että heikompaa hirvittäis, ei silti toiminut.. Ehkä miä en vaan osaa :D Teen ite niinkun tähänkin asti, se kun ei paljon vaadi =)

no hitsi,sulla oli joku maanantaiversio lettujauhoista:D

Alkuperäinen kirjoittaja Miä;25014422:
Kyllä, tottakai.. Ja Riepulle samalla, ne oli jotain halpista, Rainbow muistaakseni? Ehkä miä hätäilin liikaa, ihan erilaista oli se paistaminen kun omalla taikinalla..

Joo, niin on. Meinasi tosiaan mökillä hermo mennä, kun piti lettuja saada ja ne vaan tarttui kiinni joka paikkaan. Onneksi älysin.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25014563:
Joooo! Aivan loistavanmainio! Kiteyttää kaiken ja ei mitään ja on vielä ihanan brrrrutaali. =)

Miä oon vähän sellanen brutaali ja alkukantainen kun suutun. Kuulostaa hirveen paljon paremmalle kun ärsyttävä :D Muista että siitä ei saa ottaa mallia..

Alkuperäinen kirjoittaja Miä;25014603:
Miä oon vähän sellanen brutaali ja alkukantainen kun suutun. Kuulostaa hirveen paljon paremmalle kun ärsyttävä :D Muista että siitä ei saa ottaa mallia..

En tietenkään ota mallia, mä olen sellainen hienohelma, etten koskaan esim. lausu r-kirjainta. Ettei vaan särähdä. :saint:

Uusimmat

Yhteistyössä