Kaveri, jonka nykyinenkään koira ei ole hänen hanskassaan, aikoo nyt tehdä todella pahan virheen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huolestunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huolestunut"

Vieras
Aikoo hankkia koiran, mikä on joku vlcak, eli suden ja saksanpaimenen risteytys??!!
Miten ihmeessä saan hänet tajuamaan, millaisen virheen on tekemässä?

Hänellä on aivan käsittämättömän suuret luulot omista koulutustaidoistaan, vaikka hänen nykyinen koiransakaan ei edes tule kutsusta luokse ja koira on muutenkin selkeästi tämän yläpuolella. Huomaan ne virheet, mitä hän tekee koiransa kanssa, mutta hän on luonteeltaan vielä sellainen, ettei usko jos sille yrittää sanoa, kun on jotenkin niin itsetietoinen olevinaan.

Entä jos kasvattaja ei huomaa tätä seikkaa? Kai tuollaisten työläitten koirien kasvattajat ottavat mahdollisimman paljon tietoa koiran ostajista?! Näkeeköhän se? Minun pitäisi varmaan jotenkin puuttua tuohon, vaikka ottaa selvää mistä kennelistä tuo susi on tulossa ja jotenkin varoittaa tätä kasvattajaa?

Vai mitä teen? Ehdotuksia?

[QUOTE="minä";25010431]En valitettavasti usko että saat järkeä taottua kaverisi päähän. Jotkut vaan on vähän yksinkertaisia.[/QUOTE]
Voi itku! Toivottavasti kasvattajalla on järkeä ja hoksottimet kohdallaan. Vaikka uskon että tuollaisen koirarodun kasvattajalla varmasti sitä on.

[QUOTE="minä";25010497]No kyllä koiran saa vaikka itänaapurista, jos oikeen haluaa. Siellä ei pahemmin ostajien taustoja selvitellä.[/QUOTE]

En usko että sillä on varaa lähteä mitään tuontikoiraa hommaamaan.

Yhteistyössä