J
juuri minä
Vieras
HEI KAIKKI! Nyt minä haluan vain avautua teille,juuri minä,jota kukaan ei tunne vain minä j,ostain vaan,minä jota kukaan ei kuuntele,minä joka puhun itsekseni ,minä jolla ei ole ystäviä,ei vertaistukea tai mitään.Minä,joka olen myös äiti. Eli---haluan vain avatua,koska muuta paikkaa kertoa ajatuksiani ei ole. Olen "ns.Nuori" (ei enää niin..nuori?) äiti 26v. keskikokoiselta paikkakunnalta. Minulla on 2 lasta tyttö ja poika maailman ihanimmat elämän iloni!!! yksi ilo vai elämästäni puuttuu :ystävä,kyllä,juuri se äiti ystävä.>en tiedä kuinka monella yleensä on äiti-ystävä/tuttu mutta kokemuksieni mukaan tooodella monella muulla.Minä olen aina ja yhä olen se yksinäinen äiti.Mulla ei ole yhtäkään ystävää (äitiä) kenen kanssa jakaa nämä elämän ilot ja surut,kokemukset,kuulumiset,ei ole ketää kelle ikinä,koskaan puhua milta musta tuntuu. suoraan sanottuna on todella,todella yksinäinen olo ja kaipaan suunnattomasti äiti ihmistä ystäväkseni puhumaan,keskustelemaan avoimesti pelkäämättä jakamaan tuntemuksia ja asioita.MUlla ei oo koskaa ollu kovin läheisiä ystäviä ja kun tulin 1.kerran raskaaksi loputkin lähti kun en voinu enää käydä bilettämäs joka viikoloppu. olen 2 lapsen onnellinen äiti ja arvaa olenko kaivannut seuraa muista äideistä?! Ikinä vaan en ole sitä löytänyt,joo on ehdotettu kerhoja sun muita ja oon käynytkin kokeilemas mutta ujouttani en siellä paljon suutani auki saanu.On käyty puistoissa ja vaikka missä,ja haettu kontaktia mutta keskustelut jää aina lyhyeen "joo nähään sitte ehkä joskus tässä samassa puistossa" päiväkodissa tervehdin kohteliaasti muita,ja yritän alottaa keskusteluja,usein ne jää päälli pintasiks,meiän vauva-teiän vauva keskusteluiksi ja siinä kaikki.On niin vaikeaa tutustua.Viimeinen yritykseni tutustua ja saada juttukaveria toisesta äidistä oli lapseni päiväkodilla kun kysyin voisiko hänen lapsensa mahdollisesti tulla joskus ehkä meille leikkimään(kun lapset olivat entuudestaa kavereita) ja aattelin että ois hyvä idea mutta meni vain vaivautuneeksi eikä keskustelu sit siitä edenny.Oon usein miettiny missä vika,mä oon sit varmaa niin erilainen äiti kun on meikkiä naamas,ja ns."muotivaatteet" (en kehu itseäni) kyllä,poltan tupakkaa ,juon jopa kaljaa.Kuuntelen bilemusaa ja tykkään joskus käydä vielä diskossakin. minulla on outo huumorintaju ja olen avoin miltei kaikelle.eli tätäkö äidit mussa "aristaa"? nimim.kaipaan äitikaveria todella.