Onko mieheltä naisen känniin juottaminen rikollista? Mies valehdellut itsekkin juovansa vaikka oli vesiselvä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yökkö123
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25004258:
en ymmärrä vieläkään mikä tuote olet... Ilmeisesti video on joku vihje. Eminem tuskin. Arvaisin, että prostituoitu, mutta toisaalta, minä en käytä sellaisten palveluja, joten en voi semmoisesta nauttia myöskään.

Okei, hivutellaan lähemmäkäks

[video=youtube;HsVnExzvsLg]http://www.youtube.com/watch?v=HsVnExzvsLg[/video]

joo en arvaa mistä tuotteesta on kyse. Varmaan, koska lama ei ole vaikuttanut mun elintasoon, niin en sit ehkä ole tän lamatuotteen kanssa tuttu. Aika surullinen juttu sen täytyy kumminkin olla, että joku kuvailee itseään tuotteeksi. Pahoittelen.

• Tykkää
Reactions: fortunate
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25004281:
joo en arvaa mistä tuotteesta on kyse. Varmaan, koska lama ei ole vaikuttanut mun elintasoon, niin en sit ehkä ole tän lamatuotteen kanssa tuttu. Aika surullinen juttu sen täytyy kumminkin olla, että joku kuvailee itseään tuotteeksi. Pahoittelen.

Et sä noin BLONDI oo, mut kiva ku esität mun takii

Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25004288:
Okei, oletko sä semmonen 23 vuotias, tyhjäätoimittava ja paljon alkoholia kittaava tuote?

Niinpä niin, enhän minä voi kertoa mitä mä teen ja jos jätetään se siihen. Tyhjäntoimittajaa tuskin saat minusta tekemälläkään

Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25004293:
Joksikin lamatuotteeksi sinä itseäsi kutsut josta vihjaat vielä minunkin nauttivan. Ei ainakaan mulle ole kirkastunut, mikä olet, joten käytin googlea.

No ehkäpä menet nukkumaan ja mietit sitä sitten taas. Sen verran voin toki avata, että lähiönuori ei ole niin kiltti

Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25004305:
Hei sä tulit itse kommentoimaan että taas akat valittaa, vetäis ***** päähän jä lähtis meneen, ketään ei kiinnosta. Sitten aloit arvuuttelemaan, kuka olet ja sitten sulla meni herne nenään... Lopuksi sanot, että toivot meille hyvää fiilistä. Hahhahhaa!

Hmmm, olen aika seteli

Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25004308:
Oletko sinä siis joku lähiönuori... Voit varmaan arvata, että mun ikästä tätiä ei vois sun lähiöuhos tai höpöhöpömusiikkis kiinnostaa tippaakaan.

tuosta olen samaa mieltä. :D

Tosi inhottava tilanne.. Typerää juoda itsensä tuohon kuntoon, mutta jos itse olisin tuossa tilanteessa, niin tuntisin oloni todella hyväksikäytetyksi.

Jos mies on vielä ollut selvinpäin, niin todennäköisesti on todellakin hyväksikäyttänyt puolitajutonta olotilaasi, mikä on tosi törkeää työkaverilta. Tiedätkö edes käyttikö hän kumia? Mahdollinen tautiriski pitää muistaa tässä tilanteessa myös :(

Kuulostaa kyllä sammuneen ihmisen hyväksikäytöltä.. Mikä miehen tarina siis tilanteesta oli ja mistä tiedät teidän harrastaneen seksiä?

Yhteistyössä