Onko mieheltä naisen känniin juottaminen rikollista? Mies valehdellut itsekkin juovansa vaikka oli vesiselvä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yökkö123
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yökkö123

Vieras
Tuli mentyä sänkyyn erään miehen kanssa viimeyönä minun ollessa todella humalassa sammumispisteessä. Selvänä en ikipäivänä voisi kuvitella edes flirttailevani hänen kanssaan. Turhan noloja tilanteita siitä seuraisi. Mitään varattuja osapuolia tähän ei kumminkaan liity. Tapahtuneesta tänään puhuessamme minun mainitessa tuosta humalatilasta mies totesi olleensa vesiselvä. Eilen hän siis kävi aina täyttelemässä lasejamme valkoviinillä keittiössä minun odotellessa olohuoneessa. Ilmeisesti hän sitten täytti omat lasinsa kivennäisvedellä tai vastaavalla. Tuntuu aika ikävältä.

Mainitaan nyt, etten todellakaan ole tästä mihinkään oikeuteen lähdössä. Kunhan nyt mietin yleisesti onko tuon tapainen toiminta miten hyväksyttävää. Kokemuksia? Mielipiteitä?

Aivan käsittämättömän törkeää ja oksettavaa toimintaa, vaikkei rikollista olekaan. Älä ole miehen kanssa enää missään tekemisissä. Häiriintynyt hiippari.

En tosiaan muista itse mitään koko yhdynnästä. Tuntuu kummalliselta, että edes humalassa tekisi jotain sellaista mitä ei selvänä itse tekisi, mutta ei tosiaan ole myöskään muistikuvia mistään pakottamisesta sen enempää kuin yhdynnästäkään.

Alkuperäinen kirjoittaja yökkö123;25004158:
Tuli mentyä sänkyyn erään miehen kanssa viimeyönä minun ollessa todella humalassa sammumispisteessä. Selvänä en ikipäivänä voisi kuvitella edes flirttailevani hänen kanssaan. Turhan noloja tilanteita siitä seuraisi. Mitään varattuja osapuolia tähän ei kumminkaan liity. Tapahtuneesta tänään puhuessamme minun mainitessa tuosta humalatilasta mies totesi olleensa vesiselvä. Eilen hän siis kävi aina täyttelemässä lasejamme valkoviinillä keittiössä minun odotellessa olohuoneessa. Ilmeisesti hän sitten täytti omat lasinsa kivennäisvedellä tai vastaavalla. Tuntuu aika ikävältä.

Mainitaan nyt, etten todellakaan ole tästä mihinkään oikeuteen lähdössä. Kunhan nyt mietin yleisesti onko tuon tapainen toiminta miten hyväksyttävää. Kokemuksia? Mielipiteitä?

Mun mielipide jos on vittu lopeta se dokaaminen. Näytät luultavasti ihmiseltä aina silloin tällöin.

[QUOTE="vieras";25004170]Voiko olla mahdollista, että mies olisi tiputtanut lasiin jotakin muutakin?[/QUOTE]

Paha sanoa. Aamulla olossa en huomannut mitään erikoista verraten tavalliseen todella pahaan krapulaan. Toisaalta se, etten muista edes mitään suutelua tai vastaavaa olleen, voisi vihjata siihen suuntaan. Tai sitten vain join enemmän kuin tavallisesti ja muisti meni sukkelaan. Ihmetyttää silti. Kyseessä on työkaveri, joten pakostikkin joudun olemaan kyseisen miehen kanssa tekemisissä jatkossakin.

Väkisinkö se sinut samaan asuntoon raahasi ja ne valkoviinit kurkustasi alas kaatoi? Jos et pysty kontrolloimaan omaa juomistasi niin ei varmaan kannata ainakaan vieraiden mukaan lähteä.

Väkisinkö se sinut samaan asuntoon raahasi ja ne valkoviinit kurkustasi alas kaatoi? Jos et pysty kontrolloimaan omaa juomistasi niin ei varmaan kannata ainakaan vieraiden mukaan lähteä.

Halloota, huomasitko kun sanoin, etten tässä todellakaan ole mihinkään tätä asiaa viemässä? Olemme olleet vapaa-ajalla pienen duuniporukan kanssa aiemminkin juomassa. Tuossakin illassa oli kolmas osapuoli mukana, joka lähti jossakin vaiheessa iltaa pois. Mitkään tyypilliset miehen ja naisen väliset treffit ne eivät olleet.

Otsikko ehkä sikäli huono. Ihmetyttää vain, että noinko voi ihan vapaasti tehdä ja herättää keskustelua onko tuo kokemuksena miten yleinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25004184:
Mokäs sulla on, kun kommentoit niin rumasti tänään kaikille?
Öh, mitä rumaa tuossa oli? Pitäisikö minun hakea täällä hyväksyntää huutamalla suureen ääneen että mies on se suuri väärintekijä ja itsensä muistamattomaan tilaan juonut nainen suuri pyhimys? Jos oikein ymmärsin niin tässä ei ole mitään raiskausta tapahtunut. Olisiko tätä katumustilaa syntynyt jos ap olisi kontrolloinut juomistaan edes sen verran että muistaisi itse toimituksen?

Öh, mitä rumaa tuossa oli? Pitäisikö minun hakea täällä hyväksyntää huutamalla suureen ääneen että mies on se suuri väärintekijä ja itsensä muistamattomaan tilaan juonut nainen suuri pyhimys? Jos oikein ymmärsin niin tässä ei ole mitään raiskausta tapahtunut. Olisiko tätä katumustilaa syntynyt jos ap olisi kontrolloinut juomistaan edes sen verran että muistaisi itse toimituksen?
Kyllä sä vähän rumasti vastailet... Aiemminkin tänään avauduit jostain photisopatuista naisista jotka onkin jotain jokinorsuja oikeasti. Ja se ei oikeastaan edes liittynyt siihen ketjuun ja varmaan aika moni otti nokkiinsa, koska oli epäselvää, kenelle meistä sen suuntasit. En ainakaan itse äkännyt kuka siinä keskustelussa olis ollut sellainen hirviö, että olis ollut syytä sellaiseen kommenttiin.

Ja tässä keskustelussa on epäselvää, onko naisen juomaan laitettu jotain. Herrasmies ei kyllä pyri hyötymään naisen humalatilasta, vaan semmoset tekee niin, jotka ei saa selviltä naisilta.

• Tykkää
Reactions: Data ja fortunate
typeryyden soisi olevan laitonta, ainakin näissä tilanteissa missä yritetään toisia syyllistää omasta tyhmyydestä.
Vaikkei tässä mitään laitonta tapahtunutkaan, niin eikö sinusta muka ole epäilyttävää touhua kantaa naiselle juotavaa ja teeskennellä, että juo itsekin? Panisitko sinä mielelläsi naista, jota olisit tarkoituksellisesti ja valheellisesti yrittänyt saada juomaan?

No on se nyt moraalisesti arveluttavaa juottaa naista tarkoituksenaan harrastaa seksiä puolitiedottoman "partnerin" kanssa.

Tietenkään kenenkään ei pitäisi juoda niin paljon, että on vaarassa joutua ryöstetyksi tai raiskatuksi mutta kyllä minusta olisi odotusarvo että oman työkaverin seurassa on sen verran turvassa ettei tuollaista tapahdu.

• Tykkää
Reactions: fortunate
Ämmät taas tilittää, vetäkää vittu päähänne ja paetkaa vuorille ! Menkää jo, ketään ei kaipaa

Mä aina mietin, että minkälaisia koettelemuksia näin kommentoiva ihminen on joutunut kokemaan, tai että missä vaikeassa elämäntilanteessa hän mahtaa olla tuolla kommenttiensa takana... Joskus ihmisiä on satutettu niin paljon, että he menevät oikeasti rikki. Se voi heijastua tuollaisena sokeana vihana kaikkea sellaista kohtaan, joka ehkä muistuttaa siitä kommentoijan omasta kivusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25004231:
Mä aina mietin, että minkälaisia koettelemuksia näin kommentoiva ihminen on joutunut kokemaan, tai että missä vaikeassa elämäntilanteessa hän mahtaa olla tuolla kommenttiensa takana... Joskus ihmisiä on satutettu niin paljon, että he menevät oikeasti rikki. Se voi heijastua tuollaisena sokeana vihana kaikkea sellaista kohtaan, joka ehkä muistuttaa siitä kommentoijan omasta kivusta.

Kiitos kädenojennuksesta, olen yksi niistä monista tuotteista mistä sinäkin pääset nauttimaan näin laman aikaan

Yhteistyössä