Mulla on pahoja, erittäin PAHOJA ajatuksia päässä ja pian tekoja.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pahatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pahatar

Vieras
Mä olen ajatellut tänään seuraavia asioita - kaadun tahallani portaissa. - Lyön itseäni useita kertoja mahaan. - Juon kaapista alkoholia. - ajan auton "vahingossa" ojaan,puuhun,aitaan.. - ranteiden viiltelyä ja lääkkeiden yliannostusta... Ja kaikki vain siksi että mä en jaksa olla paksuna ja olen alkanut vihaamaan itseäni ja tätä lasta. Koska kärsin, kärsin niin paljon, että juoksen vähän väliä oksentamassa.. Mä pelkään että vielä toteutan jotain näistä. Kukaan ei ota tosissaan. Noh sitten huomaavat kun jotain tapahtuu, olisi varmaan kannattanut kuunnella mua aikaisemmin.. Jos tää lapsi ei tuu ulos hyvällä niin sitten pahalla, tai erittäin pahalla. Koska mua ei enää kiinnosta !!!!! Terveisin: pahatar rv 38+5

sama .hae apua! Tarvitset nyt nopeasti auttajan ja kuuntelijan tunteillesi! Ota yhteyttä pian,esim neuvolaan. Vauvasi todellakin on syytön,hän ei valinnut tätä tilannetta. Vauvasi on kasvanut jo ja usko posi kadut jälkeen päin suunnattoamasti jos teet jotain hätiköityä nyt! jos sinulla on paha olo.Hae apua ja puhu! usein asiat selvää puhumalla,ja jo se että kiorjoitit tänne kertoo ettet loppupeleissä halua satuttaa vauvaasi,joka on viaton.

tommoset vitun saatana paskapäät pitäs telottaa saunan takana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!et todellakaa ansaitse ikinä lasta jos noin ajattelet,paskapää.et jaksa olla paksuna paskapää-oisko kannattanu ajatella sitä ennen kun idiotti hankkiudut raskaaksi,jos oot hankkiutunu nii vastaa teoistas!!huh huh.

tommoset vitun saatana paskapäät pitäs telottaa saunan takana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!et todellakaa ansaitse ikinä lasta jos noin ajattelet,paskapää.et jaksa olla paksuna paskapää-oisko kannattanu ajatella sitä ennen kun idiotti hankkiudut raskaaksi,jos oot hankkiutunu nii vastaa teoistas!!huh huh.

Sun olis varmaan kannattanut vähän ajatella ennen kuin synnyit.

Kuulostaa pakkoajatuksilta. Kun odotin kuopusta, niin mulla ne alkuraskauden hormonit ja silloinen elämäntilanne laukaisi mulle ihan puskista pakkoajatuksia. Ahdistuin niistä niin, että jouduin viikoksi sairaalaan. Mutta parannuin ja nyt nautin lapsukaisista taas täysin rinnoin! Ainoastaan todella stressaavat elämäntilanteet saattaa laukasta niitä, mitta oon oppinut elämään niiden kanssa. Hae siis hyvä ihminen apua koska sitä todella on saatavilla ja olosi helpottuu huomattavasti. Tsemppiä.

soita heti neuvolaan! saat apua kun kerrot juuri näin, kyllä synnytys voidaan käynnistää! älä luovuta, etsi joku hyvä ajatus, jotta jaksat! se on aivan pieni viaton vauva ja suojele itseäsi! Soita äitiyspolille, soita uudelleen jos eivät ota tosissaan, mene käymään, vaadi pääsyä lääkärille, kysy nimiä, kuka ottaa vastuun.

Yhteistyössä