AUTTAKAA! Kissa pöydälle vai nolona hiljaa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kernau
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kernau

Vieras
Eli siis, mies oli jättänyt sähköpostinsa auki kotikoneelle ja vähän lueskelin sitä "vahingossa". Tiedän, että olin erittäin tyhmä. Löysin sieltä muutaman viestin mittaisen kirjeenvaihdon mieheni ja tämän exän välillä. Viesteissä luki jotain sellaista, että mua alkoi todella vituttamaan - mm. että mies kaipailee entisiä aikoja ja on nyt vaan "ajautunut suhteeseen (minun kanssani)". Nämä viestit oli lähetetty reilu 1,5 vuotta sitten.

Kannattaako lähteä kaivelemaan ja kyselemään asiaa mieheltäni (ja samalla tunnustaa tuhman tekoni sähköpostin suhteen) vai kärsiä vaan hiljaa ja yrittää unohtaa koko juttu? Mitä sinä tekisit?

PS. TIEDÄN, että oma tekoni oli väärin. Siitä en nyt kaipaa saarnoja.

Me ruvettiin olemaan yhdessä noin puoli vuotta aikaisemmin kun noi viestit oli lähetetty. Heillä oli jotain pientä juttua siis vain vähän ennen kun me tapasimme.

Me ruvettiin olemaan yhdessä noin puoli vuotta aikaisemmin kun noi viestit oli lähetetty. Heillä oli jotain pientä juttua siis vain vähän ennen kun me tapasimme.

Jokainen tietysti käsittää ja käsittelee asiat tavallaan, mutta minusta nuo viestit voit haudata menneisyyteen.
Ero entisestä ollut sen verran tuore ja saattanut olla hieman satuttavakin, että ns.entistä muka kaipaa.

Jättäisin noin vanhan asian tonkimatta, joka vanhoja muistelee sitä tikulla silmään, sanoo sananlaskukin. Kärsit nyt nahoissasi sen että olit nuon epärehellinen.

Yhteistyössä