Ahdistaa taas kaikki! Lue jos jaksat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi ahdistus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi ahdistus

Vieras
Pitäs kai ruveta keksimään mitä elämälleen tekisi ja missä.Vasta toipumassa erosta mut kaikki tuntuu niin vaikeelta ja turhalta ja en tiedä mitä teen.Töissä käyn mut sekin on tosi raskasta,väkisin vaan puserran päivän läpi,onneks on mukavat työkaverit ja rento ilmapiiri ja joskus joku juttu saa mutkin nauramaan vaikka enimmäkseen olen aika hiljaa,ennen puhua pölisin muiden joukossa mut nykysin en niinkään ja se on töissäkin huomattu.Työpaikka tuo mieleen exän ja muistot joten olen alkanut miettimään et onkohan mun tervettä olla siellä...vai olisko mun olo samanlainen vaikka olisin jossain muualla.Työpaikka kun on meidän entisessä yhteisessä asuinkunnassa.
Paikka jossa nyt asun ahdistaa mua sunnattomasti,en voi hengittää täällä eli pitäs muuttaa mut ei nää lähikunnat oikein houkuta,ovat pieniä ja ankeita.Kauemmas en halua muuttaa kun sit jää perhe ja ystävät joita niitäkään ei paljon ole.Mun elämältä putos pohja ja nyt olen ihan hukassa,en tunne kuuluvani enää mihinkää.

mikä helvetti siinä on et tarvis hakee jotain pillerii avuks,aina täällä tyrkytetään pillereitä ratkaisuksi.Ehkä te vedätte pillereitä joka tilanteessa mut mä en.

Yhteistyössä