Mikä näistä neljästä paikasta olisi sellainen, jonne mieluiten lähtisit iltaa viettämään? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja clementina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

clementina

Vieras
1.) Sellainen Helsingin keskustassa sijaitseva kaksikymppisten makuun suunniteltu nykyaikainen yökerho, jossa uusimmat bilebiisit soivat täysillä, discopallo välkehtii, kaikki ovat enemmän tai vähemmän kännissä ja pukeutuneet paljastavasti.

2.) Sellainen villin lännen tyylinen saluuna, jossa kaikilla on cowboyhattu päässä ja miehet pelaavat korttia piippu huulessa. Joku soittaa hilpeästi pianoa nurkassa, samalla kun pienellä esiintymislavalla kolme kolmekymppistä nutturapäistä tanssityttöä tanssii rivissä 1890-luvun tyylisissä puvuissaan.

3.) Sellainen suuri hieno ravintola 1920-luvun tyyliin. Kristallikruunut katossa, kaikilla iltapuvut päällä ja hiukset hienosti. Orkesteri soittaa jazzia. Seuraavaksi kaikki tanssivat valssia. Lopuksi verenpunaiseen iltapukuun sonnustautunut femme fatale laulaa flyygelin päällä makoillen kaihoisaa rakkauslaulua.

4.) Sellainen kunnon kabareeravintola, jossa on 180-senttisiä hoikkia naistanssijoita rinnat paljaana tai höyheniin pukeutuneena tyyliin Moulin Rouge tai Las Vegas show girls. Lavalla nähdään myös akrobaatteja, pellejä, taikureita ja puhuvia papukaijoja.

Eräältä toiseltä nettisivulta poimin tän :D Mikä kiinnostaa eniten? :)

Seurasta riippuen...3 olis sellainen, musta olis ihana pukeutua ajanmukaisesti kerrankin ja kuunnella vanhaa jazzia (en muuten tykkää jazzista... ).
images

Mulla on just tollanen kroppakin :)

Viimeksi muokattu:
Ykköseen olen liian vanha. Kakkosen tunnelmasta pidän, mutta sielä saattaa tulla tylsää. Kolmosen jättäisisin ehkä suosiolla väliin. Nelonen kuulostaa noista kaikkein mielenkiintoisimmalta.

2.) Sellainen villin lännen tyylinen saluuna, jossa kaikilla on cowboyhattu päässä ja miehet pelaavat korttia piippu huulessa. Joku soittaa hilpeästi pianoa nurkassa, samalla kun pienellä esiintymislavalla kolme kolmekymppistä nutturapäistä tanssityttöä tanssii rivissä 1890-luvun tyylisissä puvuissaan.

Kyl tää olis mun paikka...

• Tykkää
Reactions: Akaatti
Mikään noista ei ole "minun paikkani", mutta jos ainoat vaihtoehdot niin 1. Itse suosin reggae & hiphop bileitä, joissa on kansainvälistä porukkaa ja voi tanssia koko yön (=hyvää musaa!).

Tähän:

Ei mikään noista, lähimpänä vaihtoehto numero yksi, mutta tuo "musiikki" niissä on sen verran maistream-kamaa, märkäsimoja ja villekalleja, lukuunottamatta joujoujour'm'b, paskaa a la pittipulli, ettei siitä tule kuin pahalle päälle.

Ysäribileet/trancepartyt on jees.

Yhteistyössä