en haluais erota mutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itkettää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itkettää

Vieras
jonkinlaista taukoa tähän avoliittoon nyt tarvittais vaikka me ollaan asuttu yhdessä vasta hurjat 6kk... :/

mutta eipä se tule onnistumaan... mihinkä sitä oikein edes menis kahden lapsen kanssa kun ei ole ketään tuttuja tai tukiverkostoa täällä, pitäis sitten matkustaa entiselle kotipaikkakunnalleni... Eikä esikoinenkaan vois koulustakaan olla poissa niin pitkään...

[QUOTE="a.p";24988732]mies on jatkuvasti huonolla tuulella ja se on kuulemma minun ja lasten syytä ettei hän ehd enääi tekemään mitään.[/QUOTE]

No tottahan se on. Sillä oli väärät kuvitelmat, ja nyt lapsiperhearki iskee vasten kasvoja :(

[QUOTE="a.p";24988732]mies on jatkuvasti huonolla tuulella ja se on kuulemma minun ja lasten syytä ettei hän ehd enääi tekemään mitään.[/QUOTE]

No kyllä mies tuosta aikuistuu kun tajuaa, että sitä ne lapset vain ovat...

se vaan on todella rasittavaa. kun se kokoajan huutaa joka asiasta ja kokoajan se sillälailla huokailee.
ei vaan käsitä eihän kellään voi kerta kaikkiaan olla noin huonot hermot.

kuulostaa että se on nyt mies joka taukoa kaipaa. Minkä hemmtin takia heti ero mielessä? Itel ainakin auttaa kun jarjestaa sen ajan et ehtii ja myös lapset hoitoon yhdeks illaks ja vaimosta nauttimaan. Säännöllisesti.

kuulostaa että se on nyt mies joka taukoa kaipaa. Minkä hemmtin takia heti ero mielessä? Itel ainakin auttaa kun jarjestaa sen ajan et ehtii ja myös lapset hoitoon yhdeks illaks ja vaimosta nauttimaan. Säännöllisesti.

ero mielessä siksi koska tässä on menny huonosti jo pidemmän aikaa. Ei mies halua viettää aikaa mun kanssa jne. Ja en ymmärrä miten se voi olla tauon tarpeessa kun minä hoidan lapset 24/7. Se käy töissä, korjaa autoaan ja istuu viikonloput pimeästä pimeään hirvimetsällä.

[QUOTE="a.p";24992388]ero mielessä siksi koska tässä on menny huonosti jo pidemmän aikaa. Ei mies halua viettää aikaa mun kanssa jne. Ja en ymmärrä miten se voi olla tauon tarpeessa kun minä hoidan lapset 24/7. Se käy töissä, korjaa autoaan ja istuu viikonloput pimeästä pimeään hirvimetsällä.[/QUOTE]

Sori, mutta siis et ole tosissas?

Olette asuneet 6kk yhdessä ja huonosti on mennyt jo pitemmän aikaa..?

Miksi muutitte yhteen, jos on mennyt huonosti jo pitemmän aikaa vai tarkoitatko nyt pitemmällä ajalla ihan vain päiviä...?? :o

Sori, mutta siis et ole tosissas?

Olette asuneet 6kk yhdessä ja huonosti on mennyt jo pitemmän aikaa..?

Miksi muutitte yhteen, jos on mennyt huonosti jo pitemmän aikaa vai tarkoitatko nyt pitemmällä ajalla ihan vain päiviä...?? :o

Niin minun mielestä on mennyt huonosti jo 1,5v. Mutta miehen mielestä meillä ei mene huonosti. Yhteenmuuttoa suunniteltu niin kauan että ajattelin että pakko on edes kokeilla miten menee kun asutaan yhdessä. Ajattelin että se parantais asioita. Näköjään olin väärässä.

No mitä sen miehen sitten oikein pitäisi ehtiä tekemään? Jos perheen perustaa, niin kyllä aikuisen ihmisen on tajuttava, että silloin siihen on panostettava ja se vie paljon aikaa. Lasten ollessa pieniä ei voi olettaa, että entinen huoleton sinkkuelämä jatkuisi. Lasten kasvettua isommaksi tilanne helpottuu taas.

Yhteistyössä