Hyi olkoon, meillä on käynyt yöllä varkaita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ihmettelin aamulla pihan pimeyttä. Menin ulos ja totesin yöllä olleen kova myrsky, kun on riuhtonut jouluvalot irti. Perhana, ei niitä koko valoja ole missään. Kaikki oli viety ja muuntajat kans ihan meidän ovenpielestä.
Onko liian mitätön juttu rikosilmoituksen tekemiseen?
Inhottaa, kun joku on ollut ihan ikkunan alla missä olen nukkunut lapsen kanssa. Kamalan lähellä.

No ei oo kyllä liian mitätön juttu, voi hemmetti mitä idiootteja kun jouluvalotkin pitää viedä :headwall: pystyiskö siihen pihaan laittaa sellasta valoa joka syttyy aina kun on liikettä pihalla?

[QUOTE="hmm";24985523]Naapuria on ärsyttänyt se valot niin paljon että on vienyt ne siksi.[/QUOTE]

Niinpä. Ne oli kyllä tosi kauniit ja monta päivää niitä asettelin ja korjailin. Eilen vielä ihailin pihaamme. Nyt se on ruma.
Kauan kyllä ovat pihalla hääränneet. Ei niitä hetkessä revitä.

Asentakaa kamera, joka nappaa kuvan, kun joku liikkuu pihalla. Mun mies tilas ulkomailta netin kautta kameran ja asensi sen itse takapihalle. Heti kun joku liikkuu pihallamme, kamera nappaa kuvan ja lähettää sen miehen sähköpostiin. Kuva on todella tarkka ja siitä tunnistaa kyllä, jos vain kasvonsa näyttää. Eikä ollut edes kallis :) Mun mies kyllä tekee työkseen nettihommia, niin osasi laittaa sen.

Onpa jollain ollut akuutti tarve jouluvaloille.. Kyllä mä ilmoituksen tekisin. En tiedä, tekisinkö varsinaisesti valoista vaan just siitä, että ovat ihan talon vieressä olleet. Nyt sitten vaan katsomaan, kenellä naapurilla on kohta samanlaiset.

Ihan asian vierestä; multa varastettiin kesällä sellaiset sukkien pidikkeet. Ne sellaiset, joilla saa sukat pareittain pesukoneeseen. Vein pyykit narulle kuivumaan ja tuntia myöhemmin sukat oli nätisti aseteltu pyykkinarulle, mutta ne pidikkeet oli viety. Kaikenlaista sitä voi ihminen toiselta tarvita.. :D

[QUOTE="mie";24985646]Asentakaa kamera, joka nappaa kuvan, kun joku liikkuu pihalla. Mun mies tilas ulkomailta netin kautta kameran ja asensi sen itse takapihalle. Heti kun joku liikkuu pihallamme, kamera nappaa kuvan ja lähettää sen miehen sähköpostiin. Kuva on todella tarkka ja siitä tunnistaa kyllä, jos vain kasvonsa näyttää. Eikä ollut edes kallis :) Mun mies kyllä tekee työkseen nettihommia, niin osasi laittaa sen.[/QUOTE]

Juu, riistakameroiden avulla on selvitetty monta mökkimurtoakin. Ilman muuta rikosilmoitus!

Yhteistyössä