Voiko laihtua syömällä näin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mietin mitä söisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä jätin leivän minimiin ja syön nykyään joko hapankorppua tai näkkäriä. Satunnaisesti palan ruisleipää. Aamuisin en syö enää puuroa, vaan maustamatonta jogurttia ja sen kanssa marjoja tai ei mitään. Iltaisin syön purkillisen maitorahkaa ja puoli purkkia ananasmurskaa tai vaihtoehtoisesti pilkon jotain hedelmää joukkoon. Normaalia ruokaa syön noin muuten. Enemmän kasviksia kuin ennen (työpaikkaruokalassa paljon salaattia). Liikuntana lähinnä kävely. Painoa on kivasti tippunut pikku hiljaa ja toivon, että tämä on pysyvää. Olen kerran laiduttanut syömällä järkyn vähän ja laskemalla kaloreita ja se toimi, mutta paino tuli takaisin. Nyt olen pyrkinyt terveellisempiin elintapoihin ja sitä kautta paino tippuu kuin itsestään. Välillä on myös herkkupäiviä ja sekin on ollut ihan ok. Enää ei ole jatkuvasti suklaapatukka kädessä, joten satunnainen herkuttele ei vaikuta suuntaan eikä toiseen. Nopeammin tämä onnistuisi jollain kitudieetillä, mutta koen, ettei se ole mulle järkevä vaihtoehto.

Mitäs jogurttia pitäisi syödä, mikä olisi hyvä? vai pois kokonaan ja puuro? Musta kyllä tuntuu siltä,että kun syön puuroa aamullamul tulee nopammin nälkä. Riisin voisin jättää pois kokoaan ja vaihtaa perunaan. Nutrilett oli välipala ku en kekinyt mitää siihen hätään

Jogurttiin jossa on paljon vähemmän sokeria kuin tuossa mitä nyt syöt. Tuossa on helposti se 10-20 palaa sokeria. Itse syön maustamatonta jogurttia marjoilla, mutta se on monista liian hapanta.

Vaihda valkoinen riisi täysjyväversioon, se on paljon parempi vaihtoehto kuin valkoinen riisi tai peruna.

Jogurttiin jossa on paljon vähemmän sokeria kuin tuossa mitä nyt syöt. Tuossa on helposti se 10-20 palaa sokeria. Itse syön maustamatonta jogurttia marjoilla, mutta se on monista liian hapanta.

Vaihda valkoinen riisi täysjyväversioon, se on paljon parempi vaihtoehto kuin valkoinen riisi tai peruna.

Ahaa. Valkoista riisiä siksi kun meillä ei kukaan muu suostu syömään noita täysjyväisiä ja olen tietty ollut laiska kun en ole itselle niitä keittänyt, mut nyt pitää roikottaa itseään niskasta ja muuttaa tilanne.

Yhteistyössä