Nettimiehessä yksi juttu hieman arveluttaa, mitäs mieltä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minea77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minea77

Vieras
Oon 34v yh-äiti ja pärjänny ilman vakimiestä vuosikausia. Mitenkää ei metsästetä, mutta toki silmät on auki jne. No muutaman nettimiehen kanssa sitten ollut enempi juttua ja jotkut niistä jopa tavannut, mutta tähän mennessä ei oo palaset loksahtaneet kohilleen. Monista eri syistä, yleensä kyllä siitä syystä, että mies ei oo ihan vastannut sitä mitä mieheltä haen.

Rima ei oo mikään ylikorkee. Haen normaalia kunnollista suomalaista miestä. No yhen hirveen "tavallisen" tapauksen kanssa on sitten ollu pidempään juttua ja nyt oon tavannukki. Vaikuttaa kunnon mieheltä ja kokonaisuuskin on pääosin miellyttävä.

Sen verran oon ollu kiinnostuntu, että oon miehestä hankkinu hiukan tietoo. Hän on netissä aika monessa paikassa samalla nikillä, keskustelufoorumeilla myös. Nikki on semmoinen, että sitä ei varmaan muilla oo ja sen takia olen vähän hänen juttujaan parilta foorumilta lukenu...

Yhdes foorumissa oli vaan jotain matkailujuttuja ja siellä oli hiukan semmosta juttua, joka pisti mietityttämään. Mies kertoo siellä, että on ollut matkalla eräässä Eurooppalaisessa kaupungissa. Tekstissä on sitten yksi tämmöinen lause (hiukan muunneltu, mutta idea sama):" Hotelli oli keskustassa ja sieltä oli lyhyt matka punaisten lyhtyjen alueelle, joka oli tärkeä asia."

EN nyt siis oo ihan varma, mutta onko noi punaisten lyhtyjen alueet väistämättä vaan jotain prostituoitujen kauppapaikkoja vai onko se niin, että siellä on myös viihde-elämää, baareja sun muita. Siis muihin tarkoituksiin kuin maksullisen seksin ostamiseen?

En oikeesti tiedä itse. Aattelin vaan, että ei kyllä kiinnosta semmosen miehen seura. Emmä ole mikään ehdoton näissäkään asioissa, mutta jotenkin kirjoitti siitä niin huolettomasti ja siihen tyyliin että olis itsestäänselvyys... se mun mielestä kertoo ihmisestä.

Niin, mitä mieltä? Onko toi ainoastaan paha juttu vai voiko siihen olla joku ihan ok-selityskin?

Mitäs pahaa siinä on, että vapaa mies käy maksullisissa? Varmaan kuitenkin tuosta reissusta jonkun verran aikaa? Siis siten, että ei oo esimerkiksi sun ilmestyttä kuvioihin käyny. Ja vaikka oliskin, niin ettehän te käsittääkseni seurustele tai ole harrastaneet ees seksiä?

Mitäs pahaa siinä on, että vapaa mies käy maksullisissa? Varmaan kuitenkin tuosta reissusta jonkun verran aikaa? Siis siten, että ei oo esimerkiksi sun ilmestyttä kuvioihin käyny. Ja vaikka oliskin, niin ettehän te käsittääkseni seurustele tai ole harrastaneet ees seksiä?

Itse henk.koht. en ottaisi miestä, jos tietäisin hänen käyneen huorissa aiemmin. Ensinnäkin pelkään hysteerisesti tauteja ja toiseksi en luottaisi tällaiseen mieheen. Tiesitkö että viime vuosina heteroseksin välityksellä tarttuneet HIV-tartunnat ovat olleet rajussa kasvussa.. samaan aikaan kun jengi matkustelee paljon thaikkuihin ja muualle. Viime vuosina on ollut enemmän heteroseksin välityksellä tarttuneita hiv-tartuntoja kun oli ruiskuhuumeidenkäyttäjillä 90-luvun lopussa, jolloin siis näkyi piikkit tilastoissa heidän kohdallaan.

Vaikka toisaalta mies ehkä käyttää herkemmin kortsua huoran kanssa (varmaan vaaditaan myös huoran taholta) kun yhdenillansuhteessa. Mutta silti kumi voi pettää jne. Ja ajatus kuvottaa.