Kuinka kauan odottaisit miehen yhteydenottoa treffien jälkeen? :/

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
vähemmän mairittelevaa treffikumppanisi taustalla sitten on ? oletko varma,onko oikeasti,lopullisesti eronnut,vai jahkaileeko sittenkin vielä exän perään, ja sinä olit vain kokemus tuossa exää odotellessa??kaikki on mahdollista, mutta jos mies yhtä kiinnostunut,niin olisi voinut kuvitella että olisi jo yhteyttä ottanut?? kokeile..laita viesti :)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24945414]Periaatteessa voisin toki ottaa yhteyttä, mutta tuntuu, että silloin en saisi selville, onko mies ihan oikeasti kiinnostunut minusta. En luota häneen ihan täysin, hän on aika hiljattain eronnut ja olen kuullut hänen edesottamuksistaan vähemmän mairittelevia juttuja. Itse taas olen ollut pitkään sinkku ja todellakin haluaisin parisuhteeseen hänen kanssaan... Tuntuu siis, että mies on tässä niskan päällä.[/QUOTE]

tässä tuntuu joku kuvio kovin kovin tutulle...oletteko mistä päin ? onko mies yksit.yrittäjä keski-uusimaa alueella ?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24945950]tässä tuntuu joku kuvio kovin kovin tutulle...oletteko mistä päin ? onko mies yksit.yrittäjä keski-uusimaa alueella ?[/QUOTE]

Ei ole, kyllä nyt on ihan eri tapauksesta kyse :)
 
Terkkuja!
Heippa ap!
Kertomasi perusteella kuulostaa vähän siltä, ettei mies ole hirveän kiinnostunut.

Mutta toisaalta - tekemättä jättämistä katuu yleensä kaikkein eniten, joten mikset laittaisi viestiä itse? Eihän sinulla ole mitään menetettävää.

Jos et halua olla "tyrkky", niin kysäise vaikka ihan neutraalisti kuulumisia, kyllä miehen vastauksen sävystä pystyy varmasti päättelemään mahdollisen kiinnostuksen määrän.
 
[QUOTE="vieras";24954157]sä haluaist ko.tapauksesta tietää...vaikeaa kertoa niin ettei tule paljastaneeksi hänen henkilöllisyyttä julkisesti liikaa...kysy,yritän vastata :)[/QUOTE]

Siis ihan että millainen tapaus oli. Tuli heti (selkäpiitä karmii :$ ) mieleen yksi hirveä tyyppi jota tapailin joskus pari vuotta sitten.
 
"mie"
No...mun mielestä jos on kiinnostunut, niin vuorokauden sisään pitää ottaa yhteyttä. Ainakin mies, jonka kanssa itse muuten menin heti sänkyyn. lähetti heti n. 30 min päästä siitä viestin kun oltiin erottu. :)
 
tuota
Me erottiin aikanaan la-aamuna ja mies soitti seuraavana perjantaina. Olin jo ihan hermona, mutta vanhempi työkaverini vinkkas, että odota rauhassa, miehet soittavat perjantaina.
Siitä perjantaista asti oltu yhdessä, nykyisin naimisissa:)
 
vierailijana
Mä tapasin mieheni 10v. sitten yhdellä keikalla. Kaikenlaista siinä muuta touhuttiiinkin illanaikana, paitsi ei menty sänkyyn. (tietenkään koska oltiin ravintelissa:D) No, mies pyysi mun numeroa ja soittikin myöhemmin vielä aamuyöstä kun mentiin molemmat yöksi omille teillemme. Jotain siinä yöllä siis joristiin typeriä ja ei sen kummempaa. Mies jäi kuitenkin mieleeni ja laitoin tästä tapaamisestamme n. 3vko. päästä hänellle tekstiviestin,että kiitos mukavasta illasta:D
Mies sitten laittoi viestiä heti takaisin, ja loppu onkin historiaa...:):)

Sitä siis vielä ,että mieheni ei kuulemma "kehdannnut" laittaa mulle viestiä, vaikk olikin ajatellut että WOW mikä nainen... Kumma mies;):D
 
vierailija
Odotan yhteydenottoa vain päivän, pari. Oikeastaan en sen kummemmin sitä "odottele", ottaa yhteyttä jos ottaa. Mulla on jo pitkään ollut oma elämäni, omat kuvioni.
 

Yhteistyössä