synnytys näin helppoa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juun

Vieras
Olen seuraillut rikkaat kardashianit ohjelmaa, ja nyt googlettelin ton kourtneyn kuvia, niin löysin hänen synnytysvideon, jossa saa poikansa :D Mutta siis kourtney ei itkenyt tai huutanut tai edes irvistänyt ja veti poikansa itse pois!!

Miten mahdollista? Koska ei tota ole voitu tekaista, vaan toi on aito video.

Ps.. ei tosiaankaan oo virus-sivu

Watch Kourtney Kardashian Giving Birth To Mason Online - VideoSurf Video Search

(kopsasin ton hevostalli.netin foorumilta :)

Mä synnytin ilman ääntä ja ilmeitä. Olin silmät kiinni kunnes lapsi oli ulkona, ainut mitä tein niin hengitin ja ponnistin. Eipä se kivutonta ollut eikä mukavaa mutta kaikki energia siihen kannattaa keskittää. Itse en ymmärrä niitä rääkyjiä sairaalassa, melkein tuli löysät housuun kun naapurisalissa joku ärjyi jatkuvasti.

Mulla synnytys kesti ekasta supparista synnytykseen vaan 3h, joten jo pelkästään avautumisvaihe, puhumattakaan itse luomusynnytyksestä, oli HIEMAN kivulias. Eli ei, en täysin ääneti hönkäillyt tuota kolmea tuntia... Kaikilla on oma tapansa selvitä kivusta, mutta tuo kuopuksen syntymä kyllä vei voiton kaikesta ennen kokemastani kivusta. Ja mulla on sentään umppari puhjennut aikoinaan...

Kyseessä tosiaan kolmas lapsi, aikaisemmat käynnistetty eikä nuokaan olleet mitään verrattuna tuohon 10 viikon takaiseen rupeamaan. Mutta lopputulos oli sen arvoinen.<3

3 synnytystä ja kaikki ilokaasulla. Sattuhan se ihan stanasti, mutta ihan olin tolkuissani enkä huutanut, ähissyt tai ähkinyt. Ei siihen ihmeitä edes tarvita. Kaikki ei ole huutaja tyyppiä.

No mä karjuin ku viimestä päivää, ja synnytyksen kesto oli kokonaisuudessaan 26 tuntia. Ponnistusvaihe (45 min.) oli ihan järkyttävän tuntuinen, kun epiduraalin vaikutus loppui. Siltikin kätilö sanoi, että olin "hyvä synnyttäjä". Itsestä ei kyllä tuntunut siltä...

sillähän on tuossa puudutukset kunnolla päällä...ei mun mielestä mitenkään erikoinen synnytys siinä valossa...jos ei tunne mitään niin mikäs siinä ponnistellessa ja vauvaa ulos auttaessa...

mä olen synnyttänyt kolme, ensimmäisestä sain sen kipulääkkeen käsivarteen saliin mennessä enkä muuta ehtinyt saamaankaan (enkä olis sitäkään ottanut mut kätilö vaan tökkäs sen mun käsivarteen ) toisesta sit pyysin sen, kun olo oli epämukava, mut loppujenlopuksi siitä oli enemmän haittaa, kun Likka syntyi alle 10min sen piikin laiton jälkeen ja ainoa vaikutus lääkkeellä oli se, et Likka oli ekan päivänsä ihan tokkurassa, kolmannesta en saanu mitään lääkkeitä.. eikä sattunut yksikään noista synnytyksistä..jälkipoltot olikin sit aivan kamalat..

[QUOTE="Jenis";24949832]No mä oon synnyttänyt 2 kertaa ilman kipulääkitystä ja ilman (mainittavaa) kipua. Kaikilla ihmisillä on joku erityislahjakkuus, tää on mun ;D[/QUOTE]

Mäkin oon hyvä synnyttäjä :D Sattu kyllä, ja jotain vikinää pidin, mut kaiken kaikkiaan molemmat kerrat oli helppoja. Mieleenkään ei tullu huutaa, sehän vaan olis vieny voimia. Ja ilman mitään lääkityksiä! *hurskastelee* :D

Mun siippani kotimaassa "kaikki" vähänkin varakkaammat synnyttää juurikin päästä varpaisiin tujusti lääkittynä. Siis ne, jotka eivät ota sektiota mukavuussyistä.

Aika usein lääkäri/kätilö kuulemma joutuu painamaan vatsaa niin että lapsi saadaan ulos, kun mami on ihan piis, lav änd häppines-fiiliksissä.

En mäkään ole kyllä yhtään karjunut tai kiroillut, tai järin tuskainen ollut, kun synnytin. Epiduraali mulla oli.

Mäkin oon hyvä synnyttäjä :D Sattu kyllä, ja jotain vikinää pidin, mut kaiken kaikkiaan molemmat kerrat oli helppoja. Mieleenkään ei tullu huutaa, sehän vaan olis vieny voimia. Ja ilman mitään lääkityksiä! *hurskastelee* :D

Hyvä me! :) Saahan tommoisesta olla mielissään, muiden synnytyksiä arvostelematta. Mä olin ainakin ihan että jees, tää meni täysin nappiin :D

Mä olen kai sitten outo mutta mun mielestä kipu kuuluu synnyttämiseen. Se on jollakin tapaa todella voimaannuttavaa ollut mulle. Kun on aivan sietorajoilla se kivun kanssa.

Mua lähinnä huvittaa synnytysohjelmat jenkkilästä, äidit makaa sairaalassa ja valittaa kun ei tapahdu mitään, makaavat vaan ja pyytävät lisää puudutusta. Musta se ei ole luonnollista.

Musta se kipu oli helpompi kestää kun oli ihan hiljaa ja hengitti tiheästi. Ärsytti kun kätilö käski pidättää hengitystä ponnistaessa, se vaan vei voimaa siltä ponnistukselta. Kun hengitin ponnistaessa niin sain pidettyä ponnistuksen pitkään yllä. Synnytys oli helppo vaikka kestikin 14h. Ja ääntä pidin vähän siinä vaiheessa kun pää oli tullut, mutta olkapäitä odoteltiin, eli pari sekuntia. Kukin tyylillään..