Jaksaisitteko katsella tällaista miestä?

  • Viestiketjun aloittaja ewg
  • Ensimmäinen viesti
ewg
Miestä, joka...

- ei tee MITÄÄN kotitöitä, ruokaa, kauppakäyntejä jne.
- ei viitsi tehdä edes omia leipiään
- tai hakea itselleen vettä
- saattaa pelata pari päivää tietokoneella sanomatta kolmea sanaa enempää
- huutaa ja kiroilee pelikavereilleen kyllä
- jättää likaiset vaatteet ja astiat mihin sattuu
- ei viitsi itse valita vaatteitaan, makaa sohvalla ja käskee hakemaan ne.

...mutta muuten on rakastava ja hieno mies.

Hmmh. Olen luonut hirviön, joka ei ole puhunut mulle nyt kahteen vuorokauteen, koska pelaa koko vapaa-aikansa.
 
Miestä, joka...

- ei tee MITÄÄN kotitöitä, ruokaa, kauppakäyntejä jne.
- ei viitsi tehdä edes omia leipiään
- tai hakea itselleen vettä
- saattaa pelata pari päivää tietokoneella sanomatta kolmea sanaa enempää
- huutaa ja kiroilee pelikavereilleen kyllä
- jättää likaiset vaatteet ja astiat mihin sattuu
- ei viitsi itse valita vaatteitaan, makaa sohvalla ja käskee hakemaan ne.

...mutta muuten on rakastava ja hieno mies.
Pakko kysyä, miten ihmeessä, kaiken tuon paskan ohessa, nuo lihavoidussa lauseessa mainitsemasi ominaisuudet sitten arjessa näkyvät?

Ei, en tod. katselisi.
Mulla ei riittäisi edes aika moiseen passaamiseen.
 
"netta"
En jaksais.

Enkä tekis leipiä, en hakis vettä, en hakis vaatteita, likaiset vaatteet potkisin kasaksi nurkkaan, olkoon ilman jos ei itse jaksa huolehtia. Jos homma ei muuttuis, sais mies lähteä.

Mutta toi pelaaminen ja puhumattomuus, munkin mies pelaa, mut ei paljoo päivässä (ehkä tunnin) ja silti puhuu. En kestäis ollenkaan puhumattomuutta.

Miten muuten se on rakastava ja hieno mies? Miten voi olla tollasen lisäks, ei tajuu ei.
 
"aapee"
Pakko kysyä, miten ihmeessä, kaiken tuon paskan ohessa, nuo lihavoidussa lauseessa mainitsemasi ominaisuudet sitten arjessa näkyvät?
Hmm. Mies hellii ja joskus lähtee ulos kävelylle. Jossa muuten selaa koko ajan kännykällään nettiä. Itse asiassa ravintolassa tekee samaa, selaa koko ajan nettiä. Osaa tosiaan selata sitä kävellessäänkin. Aika mestari.

Voisin alkaa pitää päiväkirjaa, "hyvät teot" ja "huonot teot". Parin kuukauden päästä ero, jos hyviä ei ole edelleenkään paria enempää.

Onneksi ei ole lapsia.
 
[QUOTE="aapee";24943785]Hmm. Mies hellii ja joskus lähtee ulos kävelylle. Jossa muuten selaa koko ajan kännykällään nettiä. Itse asiassa ravintolassa tekee samaa, selaa koko ajan nettiä. Osaa tosiaan selata sitä kävellessäänkin. Aika mestari.

Voisin alkaa pitää päiväkirjaa, "hyvät teot" ja "huonot teot". Parin kuukauden päästä ero, jos hyviä ei ole edelleenkään paria enempää.

Onneksi ei ole lapsia.[/QUOTE]

Eli oikeastaan sä käyt kävelyllä ja ravintolassa vähän niinkuin yksin. Mies on paikalla, muttei todellakaan läsnä.
Mä roudaisin kävelylle ja ravintolaan mieluummin vaikka pehmonallea. Ei sekään sen enempää puhu ja se hymy on ommeltu sen naamaan, mutta kivempi sitä on katsella, kuni kännykkää ropeltavaa miestä.

Päiväkirja on loistoidea.
 
Kyllä nyt on passattu hippasen liikaa. Ihan voit jatkossakin katsella sitä miestäsi, mutta älä nyt hyvä ihminen miksikään kotiorjaksi ryhdy. Kyllä routa porsaan kotiin ajaa, ja mies ihan varmasti hakee syömistä ennenkuin nälkiinsä kuolee. Sama pätee janoon ja vaatteiden valitsemiseen. Pyykinpeseminen ehkä kannattaa nyt alkuun hoitaa entiseen tyyliin, ettei tule liian iso kulttuurishokki kerralla.
 
"aapee"
Kiitän kaikkia näkemyksistänne.

Olen kuusi vuotta kuvitellut, että tämä on normaalia. Nyt kun mies on ollut kaksi vuorokautta kommunikoimatta (paitsi kysynyt, onko mitään ruokaa), aloin kyseenalaistaa asiaa.
 
"vieras"
No luojan kiitos, ettei ole muksuja! Pääset vielä eroon ihan ilman ongelmia (todennäköisesti). Lähde nyt hyvä ihminen, jos ittees arvostat. Älytöntä touhua. Mitä sä jotain listoja kirjoittelet hyvistä ja huonoista puolista? Iso lapsi, joka passuuttaa itseään ja jolla ilmeisesti vähän sosiaalisissa taidoissa feelua. Mitä te tekisitte kahden tai kymmenen vuoden päästä? Hoitaisit lapsia ja kotia ja ukko kyselis ruoan perään.

Herätys.
 
  • Tykkää
Reactions: kojootti
Miestä, joka...

- ei tee MITÄÄN kotitöitä, ruokaa, kauppakäyntejä jne.
- ei viitsi tehdä edes omia leipiään
- tai hakea itselleen vettä
- saattaa pelata pari päivää tietokoneella sanomatta kolmea sanaa enempää
- huutaa ja kiroilee pelikavereilleen kyllä
- jättää likaiset vaatteet ja astiat mihin sattuu
- ei viitsi itse valita vaatteitaan, makaa sohvalla ja käskee hakemaan ne.

...mutta muuten on rakastava ja hieno mies.

Hmmh. Olen luonut hirviön, joka ei ole puhunut mulle nyt kahteen vuorokauteen, koska pelaa koko vapaa-aikansa.
En katselis, sehän pitää sinua piikanaan.
 
"vieras"
Saanko nauraa? Kaamea kakara tuo sinun ukkosi ja sinä olet tyhmä bimbo jos tuohon jäät!

TUOKO on sinusta KUNNIOITUSTA? Koska sitä parisuhde ja rakastaminen on, toisen KUNNIOITUSTA!

Helppo testi: tekisitkö itse omalle kumppanillesi noin kun miehesi tekee? Et niin. Eli tuo pojankloppi pitää sua mutsinaan/palvelijanaan/huoranaan/siivoojanaan/keittäjänään. Palkaksi riittää vähän munaa joskus.

PLIIS nainen, kunnioita itseäsi sen verran että lähdet nostelemaan!

Mä olen vanha ja paksu ja vain amiksen käynyt ja silti mulla on ihana mies, joka arvostaa minua ja kunnioittaa ja tekee kotitöitä ja hoitaa lapsiamme ihan yhtä paljon kuin minäkin!
 
No huhhuh, en kyllä katsois. Oon kyllä huomannu viime aikoina fb:ssä että kaikki valittaa miestensä pelaamista, on uudet NHL ja battlefieldit. Mutta ikää niillä poikasilla on 20-25, tiedä sitten onko ohimenevää. Mutta jos se on 6vuotta jatkunut, kyseessä on jo kyllä äärimmäisen peli-ja nettiriippuvainen yksilö, joka ei arvosta enää kumppaniaan vaan pitää tätä itsestäänselvyytenä ja palvelijana. Tiukka puhuttelu ukolle, pelit pois (niinkuin lapsellekin rajat tuollaiseen touhuun). Jos ei auta, niin ukko pihalle tai mene ite pihalle.
 

Yhteistyössä