Mikä mua vaivaa? Lista oireista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saiskos palstadiagnoosin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saiskos palstadiagnoosin

Vieras
-maha ei toimi koskaan kunnolla, vaihdellen ripulia, ummetusta ja ilmavaivoja
-pahoja vatsakipuja ja vatsakramppeja
-jatkuva jano, juon ainakin 4 litraa vettä päivässä eikä jano ja paha maku suussa lähde vaikka joisi kuinka
-palelee alle +26 asteessa vaikka olisi kuinka vaatetta päällä, palelen myös esimerkiksi lenkillä vaikka kävelisin kuinka reippaasti ja olisi paljon vaatetta päällä
-todella usein huimausta (joka tosin johtuu varmaankin syömättömyydestä, jonka aiheuttaa vatsakivut)

[QUOTE="vieras";24943625]Kannattaisko kysyä ihan oikean lääkärin diagnoosi? Ei mun mielestä kuulosta kauheen hyvältä/normaalilta![/QUOTE]

Ensi viikolla olen menossa kolonoskopiaan. Mahaoireet on jatkuneet jo vuosia, tk:ssa otettiin jotain verikokeita ja annettiin sairaslomaa sairasloman perään, sitten menin yksityiselle. Tuo jano ja huimaus on tullut vasta viime kuukausina.

paleluun mäkin sanoisin, että kilpirauhasen vajaatoiminta.

Tosin: mä palelen kanssa aina. Kävin testauttamassa kilpirauhasarvot ja ne oli ennemminkin lähellä ylitoiminnan arvoja.
Mutta mun verenpaine on onneton, 90/60. luulen että se on syyllinen tähän. Vähän vaan rasittaa, kun aina saa olla villasukat. Jos illalla palelee niin en saa unta. Tilkka konjakkia auttaisi, mutta sehän nyt on saatanasta, eikä missään nimessä saa ottaa , juopon paperit saa heti!

Yhteistyössä