G: Lokakuun loppu ja paljaat nilkat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kahvilassa istuessani rupesin katselemaan mitä ohikulkijoilla on päällä. Nythän ollaan jo talven kynnyksellä, kun on lokakuun viimeiset päivät käsillä.

Yks asia oli johon huomioni jostain syystä kiinnittyi. Aika monella oli jo talvitakkia päällä, mutta painelivat melkein paljain varpain :) Siis ilman sukkia ja niin että paljaat nilkat näkyy. No - onhan tuolla 8 astetta lämmintä...

Onko sulla jo sukat käytössä vai ei?

Jos niillä olikin semmoset lyhyt vartiset nilkkasukat, saa tosiaan vaikutelman, että ei ole sukkia jalassa. Tai sitten sukkahousut tai sukkahousukangasta olevat nilkkasukat tai korkokenkäsukat..

Mä olen katsonut kauhuissani samaa. Ei se siis minua mitenkään muuten hetkauta, mutta tekee vaan pahaa kun itse olen kamala vilukissa. Sukat on käytössä olleet jo pitkään.

[QUOTE="vieras";24912701]Jos niillä olikin semmoset lyhyt vartiset nilkkasukat, saa tosiaan vaikutelman, että ei ole sukkia jalassa. Tai sitten sukkahousut tai sukkahousukangasta olevat nilkkasukat tai korkokenkäsukat..[/QUOTE]

Osalla joo.. osalla tennarit paljaissa jaloissa ja osalla lyhytvartiset sukat, mutta siis nilkat paljaana aika monella...

Mä kulkisin sandaalit jalassa ilman sukkia, jos "kehtaisin". Ja joutuisin kuitenkin pajalla laittamaan turvakengät jalkaan+sukat niin sama kulkea sitten kaiken aikaa sukat jalassa.

mä en pidä koskaan sukkia. Talvellakin voit nähdä mut lenkkareissa nilkat paljaana, toki se hiukka ikävää on joskus, kun joudun hangessa autolle kahlaamaan, mutta muuten ei.

Alkuperäinen kirjoittaja mämämä;24913208:
mä en pidä koskaan sukkia. Talvellakin voit nähdä mut lenkkareissa nilkat paljaana, toki se hiukka ikävää on joskus, kun joudun hangessa autolle kahlaamaan, mutta muuten ei.

Peesi tälle. Ei mun jaloissa kans sukat paljo kulu..

Yhteistyössä