20v. ja raskaana, onko mitään järkeä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tytteli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Just tässä äitillen höpötin tänään, et ku pitäis ymmärtää, et tekis lapset mahdollisimman nuorena, kun kattelin työeläkeotetta. Et ensin koulu sitte perään lapset kaikki ja sitte loppuelämä töissä. Nyt kun olen 31v ni alkaa jo ahdistaa, kun vieläki tekis mieli yhtä tenavaa, mutku pitäis olla jo kovasti tienaamassa koko ajan. Eikä sitte mitään iltatähteä siihen. Pitää sitte jo 50 saada tehdä ihan mitä haluaa ettei enää ole mitään 10 vuotiaita siinä vaivoina. Mä en YHTÄÄN kadu, et tein noi kaks nuorena..nyt ovat 5 ja 7.

Itse sain ensimmäiseni 21vuotiaana ja toisen nyt 25vuotiaana....Tällähetkellä 3,10v ja 5kk ikäiset. Sanon vaan että parempi ne on nuorena tehdä niin jää sitten vanhoillepäiville omaa aikaa ja nuorena jaksaa paremmin :) Lapset antaa niin paljon sisältöä elämään. Ilman ei osaisi enään olla moisia kullannuppuja :)

No ei siinä mitään järkeä ole, mutta sen voisin melkeimpä luvata, että lasta et tule katumaan. Kuuntele sydämesi ääntä, älä (hirveästi) järkeile äläkä ainakaan muiden mielipiteitä mieti.

Tätä ketjua lueskellessa tuli mieleen: aiheuttaako lapsen saaminen nuorena sen, ettei ihminen enää vanhempanakaan opi kirjoittamaan suomen kieltä oikein?

....Minä sain poikani -96, ja olin 20-vuotias, samoten vaimo. Tytön sitten -98 ja olin 22v, niin kuin voit päätellä. Ja kyllä me ihan hyvin pärjättiin. Tosin töitä sain tehdä ihan tosissani ja ylitöitäkin, silloin kun vaimo oli kotosalla lasten kanssa. Mutta ei me koskaan mitään puutetta kärsitty, eikä olla kärsitty vieläkään. Nyt lapset jo teinejä. Ja aikaisemmalle kysyjälle; mielestäni kirjoitan suomen kieltä ihan hyvin, vaikka olen lapseni alle 25-vuotiaana saanut.

Yhteistyössä