Saakelin rainbown ruokakerma!!! *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "turhautunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ne eivät minusta ole hyvää ravintoa.

Tämä meillä käytössä
Rainbow : Rainbow Ruokakerma 15% 2 dl

En koe kovin pahana. Sana KERMA kertoo sisällöstä tarpeeksi.

Sen sijaan alle 10% kasvirasvaseokset ovat tällaisia:
Rasvaton maito, vesi, rypsiöljy, muunnettu tapioka- ja maissitärkkelys, stabilointiaineet (E466,
natriumsitraatti ja karrageeni), emulgointiaine (E471), aromi ja betakaroteeniväri.
(VALIO)

Ei meille kiitos.

Hmmm..mä käytän sitä 7% enkä ole kyllä mäkään saanu sita juoksettuu..

Onnea vain valitsemallasi tiellä.

Rainbow Ruoka 7% valmistusaineet:
kirnumaito, vesi, rypsiöljy, osittain kovetettu kasvirasva, stabilointiaineet (E 412, E 1442, E 1450), emulgointiaine (E 472e), rasvaton maitojauhe, maissimaltodekstriini, sokeri, happamuudensäätöaine (E 332), aromi, väri (E 160a).

Valio Kuohukerma valmistusaineet: kerma

[QUOTE="Jep";24905213]Ruokakerma on yhtä turhis kuin tämä aloitus :D
Mä en käsitä miksi joku haluaa sitä lisäainesotkua.[/QUOTE]

Minä olen ostanut sitä siksi että se on yli puolet halvempaa kuin kuohukerma.

[QUOTE="terve";24905227]Onnea vain valitsemallasi tiellä.

Rainbow Ruoka 7% valmistusaineet:
kirnumaito, vesi, rypsiöljy, osittain kovetettu kasvirasva, stabilointiaineet (E 412, E 1442, E 1450), emulgointiaine (E 472e), rasvaton maitojauhe, maissimaltodekstriini, sokeri, happamuudensäätöaine (E 332), aromi, väri (E 160a).

Valio Kuohukerma valmistusaineet: kerma[/QUOTE]

Voi eiiiii..Nyt me kyllä varmasti kuollaan kun käytän tuota välillä ruokaan...

Siellähän se menee lihaliemikuutioiden ja muiden jatkona.. ;)

[QUOTE="terve";24905309]Ei siinä mitään. Polttahan monet tupakkaakin, ei siihenkään kaikki kuole.[/QUOTE]

Ja kuitenkin vaikka söisit kuinka terveellisesti niin kuolet :D

S-etutarjouksena oli jotain rainbown ruokakermoja, joita tänään laitoin peruna-sipuli-makkaravuokaan. Lisänä jotain mausteita tietty. Ihan kokkareisena tuli uunista ulos.. En tarkalleen tiedä mitä juoksettuminen tarkoittaa, mutta oletan jotain sen tapaista sille käyneen, kun tavallaan vesi oli siitä erottunut ja hiutale-kokkareita jäljellä.

[QUOTE="turhautunut";24905197]Mustapippurituorejuustoa ja kanaa. Ja uunissa haudutan. (Lopuksi tulee vielä persikkaa, mutta kerma oli juoksettunut jo ennen niiden lisäämistä).[/QUOTE]

Mä olen saanut Valion ruokakerman juoksettumaan Mustapekka-juuston kanssa. Juurikin uunissa broileria ja juusto ja kerma siihen päälle. Veikkaan, että se juoksettuvuus on jotenkin kytköksissä tuohon mustapippurituorejuustoon.

Yhteistyössä