Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hoitaja nyreesti mulle ilmoitti että "Näistä aikaisista ajoista täytyy ilmoittaa etukäteen.
Mä ihan hoomoilasena siinä sit ihmettelin et häh? Siis en toki sanonut mitään.
No ehdottomasti hoitajalle itselleen ensin sanot. Sekin on tosiaan vaan ihminen ja mahdollisesti myöhästymiset riippuu jostai muusta kun siitä että tahallisesti tekisi jotain myöhästyäkseen. Kyllähän sunkin pomolles varmaan kelpaa selitykseksi se, että lapsesi hoitaja oli myöhässä.
Peräänkuulutan edelleen sitä että miksi te, vanhemmat, ette välitä paskan vertaa siitä, jos itse haette lapsenne myöhässä, ja hoitaja myöhästyy sen vuoksi omista menoistaan, mutta nyt kyllä porataan kun asia on toisinpäin?
Ikävää toki on että hoitaja on myöhässä mutta minä näen nyt tässä sen että saatte maistaa omaa lääkettänne ja ei taida tuntua kivalta kun myöhästyy ja on kiire, vai tuntuuko?
Ja kyllä, jos pk aukeaa klo 7 niin silloin sen on oltava klo 7 auki, mutta myös, jos pk menee kiinni klo 17, se myös menee silloin kiinni, eikä lasta tulla hakemaan klo 17:05.
Tasan ilmoittaisin (olisin ilmoittanu jo tokan kerran jälkeen) koska kyllä myöhästely kertoo pahoista elämänhallintaongelmista, kuten ryyppäämisestä, huumeista tms. enkä haluaisi sellaisista ongelmista kärsivän ihmisen hoitavan lastani.