Pakko muuttaa pienempään kämppään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
Kun ei pysty niin ei.. Nyt asutaan kolmiossa, 76 neliötä ja vuora on 722 € kuussa. Mies on töissä ja minä en, ei siitä sen enempää :D Ja vuora nousee joka vuosi vähintään 20 euroa, välillä 50. Ymmärtäisin jos tää olisi uusi kämppä keskustassa mutta ei sinnepäinkään.. Saunaton kolmio, rakennettu 70-luvulla ja peruskorjattu 1998, ei lähelläkään keskustaa. Eikä Helsinkiä :D

Nyt on pakko hakea kaksiota vaikka ei yhtään huvita. Mutta eiköhän myö sinne mahduta.. Ja mitään pointtia tässä ei ole, kunhan natisen =)

Etsikää pienempi (ja halvempi) kolmio?
Asuminen on kallista mutta elämä on : /

Montako ihmistä teitä on? Kaksionkin mahtuu ihan hyvin vaikka 4-henkinen perhe jos on hyvä pohjaratkaisu.

Etsikää pienempi (ja halvempi) kolmio?
Asuminen on kallista mutta elämä on : /

Montako ihmistä teitä on? Kaksionkin mahtuu ihan hyvin vaikka 4-henkinen perhe jos on hyvä pohjaratkaisu.

Yksityiseltä löytää melkein halvempia kun nämä missä nyt asutaan, tilanne on vaan nyt se että tästä on lähdettävä hetikohta ja nykyisellä vuokranantajalla on tarjota kaksio melkein heti. Yksityiseltä hyvän löytäminen on ihan tuuripeliä.. Ja se kaksio on tuossa viereisessä talossa, rakastan tätä taloyhtiötä mutta tän kämpän vuokra on ihan saatanasta. Kaksiossa se sentään pienenee melkein parilla sadalla.

Eikä meitä ole kun kolme, kevyesti mahdutaan kaksioon, kunhan vaan kiukkuan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Miä;24897180:
Saa toki =) Mutta hirveesti ei ole aikaa etsiä, tässä kaupunginosassa niitä ei oikein ole tarjolla enkä millään tahtoisi että lapsi joutuu vaihtamaan koulua ihan yhtäkkiä..

voisittehan muuttaa siihen kaksioon alkuun ja sitten sen jälkeen alkaa etsiä sitä halvempaa kolmiota :)

No jos se sujuu noin helposti, niin sehän menee sitten tosi hyvin. Nyt vaan positiivisella mielellä karsimaan kaikkea turhaa, niin teillä on ihan mukavasti tilaa uudessa kodissa.

Mun kolmio maksaa saman verran ja asun Helsingissä, eli aika komee vuokra. Kaksio samassa yhtiössä maksaa 444e/kk, mä olen muuttamassa pienempään kans, osin rahan takia ja osin siksi, että lapsi muuttaa kotoa (kasvoi aikuiseksi), hyvin mahdutaan kaksioon yhden lapsen kanssa kaksin.

[QUOTE="vieras";24897201]No jos se sujuu noin helposti, niin sehän menee sitten tosi hyvin. Nyt vaan positiivisella mielellä karsimaan kaikkea turhaa, niin teillä on ihan mukavasti tilaa uudessa kodissa.[/QUOTE]

Niin menee, muuttomatkaa on se 10 metriä ja saadaan jäädä mukavalle alueelle jossa viihdytään =) Ei meillä paljon ylimääräistä olekkaan, joku nukkumisjärjestely pitää kehittää meille olkkariin. Ei tää nyt maailmaa kaada, kunhan kitisen kun mielummin asuisin tässä..

Mun kolmio maksaa saman verran ja asun Helsingissä, eli aika komee vuokra. Kaksio samassa yhtiössä maksaa 444e/kk, mä olen muuttamassa pienempään kans, osin rahan takia ja osin siksi, että lapsi muuttaa kotoa (kasvoi aikuiseksi), hyvin mahdutaan kaksioon yhden lapsen kanssa kaksin.

Tässä on todella komea vuokra joka jatkuvasti nousee.. Seinän takana neliössä vuora on 830 :D Tuon tarjotun kaksion vuokra on noin 540 €. No, oma valinta, halvempia ihan varmasti kyllä on..

Yhteistyössä