Miehenkö sun haaveet pitäisi toteuttaa? Tämä on sitä toisten kautta elämistä. SINUN elämäsi, SINUN haaveesi, SINUN unelmasi. Ei miehen. Iso ero.Mä sitten vihaan noita sanontoja! Jokainen on oman onnensa seppä jne. Joo ehkä on. Mulla vaan ei käynyt tuuri. Mies on kova puhumaan suuria haaveitaan. Mitään niistä ei ole toteuttanut. En vain tiedä mitä tekisin tässä tilanteessa. Onko neuvoja tai vinkkejä?
Voi lapsikulta, ei kaikki ole mahdollista.Ihan kaikki on mahdollista jos vain haluaa. Jokainen voi laihduttaa, jokainen voi päästä opiskelemaan, saada paremman työn, paremman palkan, rikastua. Se vain vaatii työtä jota monikaan ei ole valmis tekemään. On helpompi tyytyä ja syyttää toisia. Sitten voi miettiä mitä kuolinvuoteellaan katuu ja ihan lyhyemmälläkin tähtäimellä, olenko tyytyväinen elämään jota elän ja miksen tee sille jotain?
Ukko kiertoon?Mutta mies...elämä kait ihan okei ja moni olisi tyytyväinen mutta kun se ei riitä. Kun haluisin sen miehen jota voisin kunnioittaa. Jota voisin rakastaa ja ikävöidä jos olisin erossa. Kun haluisin sen paremman asunnon. Kun haluisin matkustaa enempi. Kun haluisin sen sosiaalisen elämän johon olisin tyytyväinen.
No täällä itkemisellä kannattaa aloittaa! Plussa pystyy mihin vaan!Miten saavuttaa onni? Miten jos en ylläkkään tavoitteisiini? Se olisi suuri suru minulle. Ja mitään en niin kaipaa kuin rakkautta elämässäni..
Näin minäkin ajattelin. Tuskin olet mikään ikäloppu vielä!Onko elämäsi nyt ohi vai mikset voi vielä saavuttaa muuta kuin mitä tähän saakka olet saanut?
Helpommin sanottu kuin tehty... Mutta, yksinkertaisesti: Ole onnellinen. Rakasta. Aloita itsesi rakastamisesta sellaisena kuin olet.Miten saavuttaa onni? Miten jos en ylläkkään tavoitteisiini? Se olisi suuri suru minulle. Ja mitään en niin kaipaa kuin rakkautta elämässäni..
Koska emme ole täydellisiä, en minä ainakaan, niin oletan, että miehesikin on joutunut mukautumaan elämään sinun kanssasi, sietämään ja antamaan anteeksi asioita. Eikös se yhteiselämä ole juuri sellaista?Olen paljon mukautunut ja antanut periksi elämässäni. Siitä ei ole kiinni. Esim. miehessä paljon antanut anteeksi ja mukautunut ja sietänyt.
No itsekin näköjään olet kova puhumaan suuria haaveita, mutta et ole toteuttanut niitä eli hyvin sovitte yhteen. Miten muuten luulet että teillä olisi varaa matkustella jja juhlia 4 lapsen kanssa jos nytkään ei ole?Mä sitten vihaan noita sanontoja! Jokainen on oman onnensa seppä jne. Joo ehkä on. Mulla vaan ei käynyt tuuri. Mies on kova puhumaan suuria haaveitaan. Mitään niistä ei ole toteuttanut. En vain tiedä mitä tekisin tässä tilanteessa. Onko neuvoja tai vinkkejä?
Minä aloittaisin sillä, että tekisin niille asioille jotain, mille itse voi tehdä. Eli alat lukea pääsykokeisiin niin, että pääset haluamallesi alalle yliopistoon. Tai menet avoimeen lukemaan niitä aineita, sitäkin väylää pitkin voi päästä eteenpäin.Kun en tiedä miten aloittaisin niistä asioista puhumisen? Onko neuvoja? Mies käsittää sen aina että haluan riidellä. Mikä ei pidä paikkaansa.
No mitä jos jätä miehesi ja jäät yh:ksi. Onko todennäköistä että löydät heti uuden miehen? Jos et niin luuletko saavasi yksin paremman asunnon? entä yh:na vilkkaamman sosiaalisen elämän? pystyisitkö matkustaa enemmän?Olen hakenut opiskelemaan mutten päässyt. Olen yrittänyt laihduttaa mutta 4kg jälkeen se stoppaa ja en laihdu. Nämä pienempiä murheita. Mutta mies...elämä kait ihan okei ja moni olisi tyytyväinen mutta kun se ei riitä. Kun haluisin sen miehen jota voisin kunnioittaa. Jota voisin rakastaa ja ikävöidä jos olisin erossa. Kun haluisin sen paremman asunnon. Kun haluisin matkustaa enempi. Kun haluisin sen sosiaalisen elämän johon olisin tyytyväinen.