Unelmani eivät toteutuneet.. en saanut sitä mitä elämässäni halusin. =(

• Viestiketjun aloittaja cyber
  • Ensimmäinen viesti
cyber
Eli halusin komean miehen ja ihanat häät. En saanut kumpaakaan. Halusin sosiaalisen elämän ja ystäviä paljon ja illanviettoja...en saanut niitäkään vaan mies tykkää olla erakko ja meillä ei käy kukaan. Yksin on ihan eri asia harrastaa sosiaalista elämää kuin perheenä. Mies ei viihdy ryhmässä tai joukossa. Halusin itsevarman miehen ja en saanut sitä. Halusin 4 lasta ja en pysty varmaan niin montaa tekemään rahatilanteen takia. Halusin matkustaa ja en pysty tekemään sitä kun mies stressaantuu. Voin tietty matkustaa yksin mutta ei sama asia.
DSain kauniin kodin mutta riittääkö se? Ja sekään ei ole unelmien täyttymys. Työpaikka ei ole sellainen kuin haluisin. En ole päässyt yliopistoon opiskelemaan. En saa yhtä paljon palkkaa kuin yrittäjä äitini aikoinaan. En pysty elämään samanlaista elämää kuin nuoruudessani. Matkustelua paljon ja kyläilyjä perheenä ja hauskanpitoa, veneilyjä. Meillä ei varaa siihen. Lisäksi mieheni kasvanut erilaiseen muottiin ja köyhemmistä oloista kuin itse. Harmittaa paljon. =(

cyber
En tiedä...tavattiin netissä ja mies ei halunnut tavata vuoteen minua. Olin naivi ja tyhmä...ihastuin mielikuvaan "komeasta kapinallisesta" miehestä. Mies ei ollut sellainen, yritti varmaan selittääkin jossain vaiheessa mutta en kuunnellut. Olin ihastunut. Noh loppu historiaa...lähdin kuitenkin miehen matkaan. En voi katua kun on ihania lapsia. Vaikka välillä iskee epätoivo. Onko elämä tässä. Saisinko vielä onnea ja kannattaako jäädä tähän. Mielialat vaihtelee päivittäin, onko normaalia?

cyber
Siis olin nuori 20v kun tavattiin. En enään haluisi kapinallista miestä mutta haluisin sellaisen insinööri miehen joka sosiaalinen ja tykkäisi samoista jutuista esim. matkustella. Tai voisi olla joku muukin ammatti, mutta heikkona insinööreihin. =/

halooooooo
Eli halusin komean miehen ja ihanat häät. -MIKSET HOMMANNUT SITÄ KOMEETA MIESTÄ JA SITTEN VASTA NIITÄ IHANIA HÄITÄ JÄRKÄNNYT?
Halusin sosiaalisen elämän ja ystäviä paljon ja illanviettoja... -NO ALAT TEKEMÄÄN ASIALLE JOTAIN, EI KAI MIES VOI SUN SOSIAALISTA ELÄMÄÄ HALLITA?
Halusin 4 lasta ja en pysty varmaan niin montaa tekemään rahatilanteen takia. -AJATTELE JÄRJELLÄ, SULLA KUITENKIN ILMEISESTI (?) ON JO LAPSIA - NAUTI HEISTÄ
Halusin matkustaa ja en pysty tekemään sitä kun mies stressaantuu. Voin tietty matkustaa yksin mutta ei sama asia. -MIKSI MIEHES RESSAANTUU MATKUSTAMISESTA?
Sain kauniin kodin mutta riittääkö se? Ja sekään ei ole unelmien täyttymys. -NAUTI HYVÄ IHMINEN SIITÄ KODISTA KUN SE SULLA ON. VOISIKO SIITÄ VIELÄ TEHDÄ SEN UNELMIEN TÄYTTYMYKSEN?
Työpaikka ei ole sellainen kuin haluisin. -HAE UUTEEN TYÖHÖN.
En ole päässyt yliopistoon opiskelemaan. -OLISIT YRITTÄNYT TOISEENKIN KERTAAN!!
En saa yhtä paljon palkkaa kuin yrittäjä äitini aikoinaan. -ALA YRITTÄJÄKSI, NIIN NÄET, ETTÄ EI SE SIINÄKÄÄN PALKKA ITEKSEEN TIPU!!
En pysty elämään samanlaista elämää kuin nuoruudessani. Matkustelua paljon ja kyläilyjä perheenä ja hauskanpitoa, veneilyjä. Meillä ei varaa siihen. -NO VOIVOI.. TEE ASIALLE JOTAIN....
Lisäksi mieheni kasvanut erilaiseen muottiin ja köyhemmistä oloista kuin itse. -YHÄ KYSYN, MIKSI, OI MIKSI VALITSIT MIEHESI, JOS HÄN EI OLE EDES SUN TASOAS...
Harmittaa paljon. =(
Ihan elämäntapa valittaja taidat olla!!!!

• Tykkää
Reactions: Sanna80
"vieras"
Ei millään pahalla, mutta kuulostat tosi keskenkasvuiselta ja elämää näkemättömältä...."Mut kun mähalusinja haluun...." Jos oikeasti olet tuota mieltä syvällä sismmässäsi, etkä vain esim. purkautunut nyt "huonona päivänä", niin suosittelen sinulle keskusteluapua, sillä tunnut olevan hukassa elämssäsi ...

"vieras"
[QUOTE="vieras";24876590]Ei millään pahalla, mutta kuulostat tosi keskenkasvuiselta ja elämää näkemättömältä...."Mut kun mähalusinja haluun...." Jos oikeasti olet tuota mieltä syvällä sismmässäsi, etkä vain esim. purkautunut nyt "huonona päivänä", niin suosittelen sinulle keskusteluapua, sillä tunnut olevan hukassa elämssäsi ...[/QUOTE]
Näin. Ei tuolla persoonallisuudella niin erikoista voi elämältä odottaakaan.

Elämää pitää elää itselleen ja itsensä kautta, ei toisten. Jos joku ihminen on ongelma ja jarru, hänet kierretään, ei siinä sen kummempaa. Mutta tietenkin jos tykkää olla onneton ja valittaa, on pohjaton suo oikein kiva paikka märehtiä vaikka koko loppuelämä ;)

"vieras"
Tässä minun
valitukseni, jos se antais sulle perspektiiviä:
-halusin miehen ja sain, mutta se perhana kuoli 30-vuotiaana
-haluaisin elää, mutta sain sairauden joka rajoittaa suuresti normaalia elämistä ja pelkään koko ajan onko jo lähtö lähellä
-olisin halunnut myös lapsia, mutta se ei sairauteni takia ole mahdollista enää

++
[QUOTE="vieras";24876640]Tässä minun
-haluaisin elää, mutta sain sairauden joka rajoittaa suuresti normaalia elämistä ja pelkään koko ajan onko jo lähtö lähellä
-olisin halunnut myös lapsia, mutta se ei sairauteni takia ole mahdollista enää[/QUOTE]

:heart:

Voimia sinulle!!

Tässä on oikeesti aihetta valitukseen, toisin kuin ap:n kohdalla!!!

• Tykkää
Reactions: karma ja Sanna80
"mä"
[QUOTE="vieras";24876640]Tässä minun
-olisin halunnut myös lapsia, mutta se ei sairauteni takia ole mahdollista enää[/QUOTE]

Otan osaa. Tiedän äitiäni seuranneena miten raskasta leskeys on.

Kaikkihan me kuitenkin kuolemme ja näin vanhemmiten tulee sairauksia ja oireita. Meillä sairastellaan myös, toisaalta: elät vain nyt. Saatan kuolla ennenkuin näpsäisen tämän viestin palstalle. Elämänsä pituutta ei kukaan tiedä. Onneksi minulla on vakaumus, joka kantaa. :)

cyber
[QUOTE="vieras";24876663]No vastaan sivusta täältä, että tarkoittanee sitä, että jokainen on oman onnensa seppä. Et voi syyttää muita (edes miestäsi) tyytymättömyydestä omaan elämääsi. Lapsellista tuommoinen valitus...[/QUOTE]

Mä sitten vihaan noita sanontoja! Jokainen on oman onnensa seppä jne. Joo ehkä on. Mulla vaan ei käynyt tuuri. Mies on kova puhumaan suuria haaveitaan. Mitään niistä ei ole toteuttanut. En vain tiedä mitä tekisin tässä tilanteessa. Onko neuvoja tai vinkkejä?

"viiraska"
Cyber, kerro meille siitä mitä sait. Mies, lapsia, töitä ja kaunis koti on jo mainittu :) Onko sinulla sukulaisia, oletko terve, voitko harrastaa, asutko Suomessa, onko ruoka riittänyt? Onko sinulla auto, voitko käydä kodin ulkopuolella? - Valituksesi loukkaa niitä, joilta puuttuu elämän perusrakennuspalikoita.

Onko sinulla ehkä kolmenkympin tai varhaiskeski-iän kriisi? Masennus? Mihin oikeasti olet tyytymätön? Tarkoitan, mihin itsessäsi olet tyytymätön? Koska siitä kaikki kumpuaa. Et pidä jostakin asiasta itsessäsi, heijastat sen kaikkeen sinua ympäröivään. Hae vaikka terapiasta keskusteluapua. On ihan hyvä syy käydä juttelemassa elämästään, jos tuntuu, että on kaikkeen tyytymätön.

• Tykkää
Reactions: karma
cyber
juttelemisesta ei ole mitään apua. Olen hakenut ja käynyt juttelemassa. On minulla sukulaisia ja voin käydä kosin ulkopuolella, eikö kaikki voi? Ainakin ruokakaupassa? Itsessäni olen tyytymätön ammattiin ja palkkaan ja painoon. Haluisin painaa vähempi ja olla korkeammin koulutettu ja parempi palkkainen. Miehessä, ulkonäköön, palkkaan ja sosiaalisuuteen.

"vieras"
Mä sitten vihaan noita sanontoja! Jokainen on oman onnensa seppä jne. Joo ehkä on. Mulla vaan ei käynyt tuuri. Mies on kova puhumaan suuria haaveitaan. Mitään niistä ei ole toteuttanut. En vain tiedä mitä tekisin tässä tilanteessa. Onko neuvoja tai vinkkejä?
No näin aluksi kuvittele itsesi vaikka parantumatonta syöpää sairastavan lapsen vanhemmaksi, itse parantumatonta syöpää sairastavaksi, vammaisen lapsen äidiksi, työttömäksi.....vähän suhteellisuudentajua. Kuka aikuinen valittaa tuolla tavoin "En saanut komeaa ja hyväpalkkaista miestä..." Jos olet joihinkin asioihin tyytymätön oikeasti, ala tekemään sitten niille jotakin ja jätä tyhjä valitus. Kehitä itseäsi niin, että pääset sinne yliopistoon, yritä uudestaan tai opettele hyväksymään asioita ja kasva aikuiseksi!

"vieras"
juttelemisesta ei ole mitään apua. Olen hakenut ja käynyt juttelemassa. On minulla sukulaisia ja voin käydä kosin ulkopuolella, eikö kaikki voi? Ainakin ruokakaupassa? Itsessäni olen tyytymätön ammattiin ja palkkaan ja painoon. Haluisin painaa vähempi ja olla korkeammin koulutettu ja parempi palkkainen. Miehessä, ulkonäköön, palkkaan ja sosiaalisuuteen.
:LOL:

Yhteistyössä