Haa! Jes! Leikkasin sit vihdoinkin tukan!

[QUOTE="vieras";24875417]Tuo pituus on juuri hyvä. On niin kuin tavallaan pitkät hiukset vielä, kun saa ponnarille ja paljon kätevämpi.[/QUOTE]

Ihan totta, ja mä en vaan jaksa sitä että toi pitkä tukka kuivuu ikuisuuden ja on raskas märkänä..jne.
 
Onko sulla kuin paksu tukka? Itellä keskipaksu. Hiuksia paljon mutta ohuita ja luonnokiharaa. Nyt kasvattelen epätoivoisesti. Tällä hetkellä leikattu kerrostetusti ja ulottuu puoleen selkään. Välillä haaveilen kanssa pätkäisemisestä, mutta taidan olla pitkätukkainen enempi kuitenkin.
 
Onko sulla kuin paksu tukka? Itellä keskipaksu. Hiuksia paljon mutta ohuita ja luonnokiharaa. Nyt kasvattelen epätoivoisesti. Tällä hetkellä leikattu kerrostetusti ja ulottuu puoleen selkään. Välillä haaveilen kanssa pätkäisemisestä, mutta taidan olla pitkätukkainen enempi kuitenkin.
Mun hiuslaatu on ohut, mutta sitä tukkaa on ihan yllättävän paljon.. Äsken kun ohentelin niin tuntui ettei mitään vaikutusta tukan ulkonäköön, silti hivree kasa hiuksia :D
 
Kauan mä oonkin tätä jahkannut... Lähti joku varmaan 30 senttiä pituutta. Nyt saa hiukset enää just ja just ponnarille :D

Jännittävää :)
Mä tein saman keväällä. Tosin pituutta lähti n.50cm. Leikkauksen jälkeen sai kanssa justjust ponnarille, edestä ei riittänyt sinne asti edes. En osaa vieläkään ottaa shampoota oikeeta määrää... :D
 
  • Tykkää
Reactions: Kerpele
[QUOTE="vieras";24878316]Kiva tukka. Sopii varmasti paremmin tuo malli. Tuollaista vähän lyhyempää on helpompi kohottaa ja laittaa, pidempi roikkuu helpommin "hiirenhäntänä".[/QUOTE]

Ei oikeastaan.. Tässä on ku viimeks lyhensin.. Eli tuon pitunen oli aiemmin.. Ihan kiva sekin :D
*pois*
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja bönbön;24878379:
Hienot hiukset, mun ylikasvanu malli on melko samanlainen. Mut mä en jaksais laittaa sitä :/ Millä teet kiharat?
Tollasella babylissin(?) kiharrustangolla... Siis missä on vaan se kuumeneva tanko. Vähän huono ehkä tohon tarkotukseen. Koko ajan tökkään näpit siihen rautaan mutta hipasu riittää. Ku ei tarvi ku ihan vähän sellasta että tukka kääntyy ees johki suuntaan :D
 

Yhteistyössä