Jaahas, se ois taas maailmanloppu tänään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sondersson"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mutta kun ei mikään maailman tilassa ole muuttunut tilastollisesti.. Luonnonkatastrofeja on yhtä paljon kuin ennenkin, sodat on ehkä jopa vähentyneet, mikään maa ei uskalla räjäyttää ydinpommia (ne on vaan pelotteita..) Mä en vaan usko että tää maailma loppuu piiiitkään aikaan.
Kyllä siitä jotain merkkejä olisi.

Hemmetti. Ei ois pitäny tulla tänne ollenkaan, niin en ois tienny koko maailmanlopusta...
Nyt joudun siis pelkäämään seuraavat 4 tuntia :(

Kuinka moni uskoo vielä heräävänsä huomenna? Entä kuinka moni usko kaiken loppuvan tänään?

Ai että, mä vihaan näitä maailmanloppuja!!!

[QUOTE="vieras";24867251]Mutta kun ei mikään maailman tilassa ole muuttunut tilastollisesti.. Luonnonkatastrofeja on yhtä paljon kuin ennenkin, sodat on ehkä jopa vähentyneet, mikään maa ei uskalla räjäyttää ydinpommia (ne on vaan pelotteita..) Mä en vaan usko että tää maailma loppuu piiiitkään aikaan.
Kyllä siitä jotain merkkejä olisi.[/QUOTE]

Sodat ovat kokoajan laajamittaisimpia ja verisempiä. Eikä atomipommi kuin odota käyttäjäänsä, etenkin kun ne maat saavat ne valmiiksi jotka eivät niitä käytä pelkkinä pelotteina.
Luonnonkatastrofitkin ovat tottakai lisääntymäänpäin, kun ilmasto muuttuu ja ne tulee olemaan myös paljon tuhoisampia

[QUOTE="vieras";24867345]Hemmetti. Ei ois pitäny tulla tänne ollenkaan, niin en ois tienny koko maailmanlopusta...
Nyt joudun siis pelkäämään seuraavat 4 tuntia :(

Kuinka moni uskoo vielä heräävänsä huomenna? Entä kuinka moni usko kaiken loppuvan tänään?

Ai että, mä vihaan näitä maailmanloppuja!!![/QUOTE]

KUKAAN ihminen ei voi maailmanloppua ennustaa,älä pelkää :)
Sitäpaitti tää sama tyyppi ennusti 20.5-2011 tapahtuneen maailmanlopun.Ei ole näkyny :)

Sodat ovat kokoajan laajamittaisimpia ja verisempiä. Eikä atomipommi kuin odota käyttäjäänsä, etenkin kun ne maat saavat ne valmiiksi jotka eivät niitä käytä pelkkinä pelotteina.
Luonnonkatastrofitkin ovat tottakai lisääntymäänpäin, kun ilmasto muuttuu ja ne tulee olemaan myös paljon tuhoisampia

Pystytkö sä jotenkin todistamaan väitteesi?
Viime keväänä oli jossakin lehdessä (anteeksi, en muista missä) kirjoitus kun joku asiantuntija kertoi näistä luonnonkatastrofeista ja sodista.
Ja nuo ydinpommit.. Haluaisiko joku oikeasti räijäyttää koko maapallon? Enpä usko.
Korealaisilla on tällä hetkellä suurimmat ydinaseet joilla saisi suurtakin tuhoa aikaan.

[QUOTE="vieras";24867404]Pystytkö sä jotenkin todistamaan väitteesi?
Viime keväänä oli jossakin lehdessä (anteeksi, en muista missä) kirjoitus kun joku asiantuntija kertoi näistä luonnonkatastrofeista ja sodista.
Ja nuo ydinpommit.. Haluaisiko joku oikeasti räijäyttää koko maapallon? Enpä usko.
Korealaisilla on tällä hetkellä suurimmat ydinaseet joilla saisi suurtakin tuhoa aikaan.[/QUOTE]

Miten minä sen pystyisin todistamaan sulle?
Ilmaston muutos aiheuttaa juuri tuhoisia myrskyjä amerikan rannikolle, jotka on lähtöisin afrikasta, jossa taasen nähdään nälkää ja kärsitään kuivuudesta niiden viedessä sateen. Yhdysvallat eivät allekirjoita ilmastolakeja ja sitten itse kärsivät siitä johtuen noista lisääntyvistä myrskyistä.
Ei mene kauaakaan kun hurrikaani yltää new yorkiin asti.
Maaapallon ilmasto on hyvin herkkä ja monimutkainen juttu, jossa kaikki vaikuttaa kaikkeen ja parin asteen lämpötilan muutos saa kovaa tuhoa aikaiseksi.

Sodat, niissä kuolee yhä enemmän siviilejä ja ihmisiä yleensä. Koska tappaminen on tehty helpoksi ja nykypäivänä jopa hauskaksi tietokonepelimaiseksi, niin ei tuo ole ihmekään. Onhan noita videoita missä sotilaat pitävät hauskaa tappaen lapsia ja siviilejä kuin tietokonepelissä ikään.
Yhdysvalloilla on pitkä verinen historia takana ja jos katsoo miten paljon he ovat vuosikymmenen aikana sotaan pistäneet rahaa, niin se on ihan käsittämätön summa.
Siinä missä sodat oli muinoin heimojen välisiä kahakoita, nyt ne koskettaa lukuisia maita ja tuhon laajuus on valtavaa puhumattakaan jälkiseuraamuksista.

Ei ydinaseet maapalloa räjäytä, mutta sellaiselle joka ajattelee vaan itseään, ei maapallo merkkaa mitään.

[QUOTE="vieras";24867125]Näin ehkä länsimaissa. Suurin osa maailman ihmisistä ei kuitenkaan tee esim. ostopäätöksiä, kun eivät kaupassakaan käy. Tällöin ehkä henkiset asiat ovat olleet kokoajan läsnä arjessa, mutta ei kai silloin voi puhua muutoksesta.[/QUOTE]
Totta. Suurin osa maailman ihmisistä on tähän asti elänyt kuten ihmisen kuuluisikin elää. Eihän heidän ole tarpeellistakaan muuttua. Muuttua pitää vain niiden, jotka pitävät itseään ylivertaisina muihiin nähden. Erityisesti luontoon nähden. Yleensä nämä hemmot löytyvät länsimaista. Ikävämpi homma on, että me länsimaalaiset olemme antaneet myös näille maapallon kanssa sovussa eläville ihmisille signaalin, että heidän pitäisi alkaa elää kuten me länsimaalaiset. Nyt on liian myöhäistä enää mennä sanomaan, että "sorry, kaverit, kulutusjuhla meni jo ettekä te saakaan nauttia kaikesta siitä, mistä me vuosikymmeniä nautittiin".

Aha, tänäänkös se tuleekin ? Miulla onkin jo lasissa salmiakki snapsi ja jääkaapissa
kuohuviiniä. :D Ja kaapissa on suklaata.
Passaa tässä ootella maailmanloppua. :)

Mä aion juoda ja naida ku viimistä päivää, loppu tää tähän tai ei.
sofia2etu090611PP_ss.jpg

• Tykkää
Reactions: Sanna80
Puoliso tulee vasta 22.20 kotiin, entä jos en ehdi? Äidille soitettu. Kirjan sit vois viel lukee.
Ehtii se :) Elämä ei pääty tähän päivään. Mä olen - sattuneesta syystä - elänyt jo yli 25 vuotta kuin jokainen päivä olisi viimeinen. En tietty pistänyt Visaa viuhumaan ja elämääni ranttaliksi, vaan elänyt siten, että sekä mun ja läheisteni on ollut niin hyvä olla kuin se ikinä on mahdollista. Jokainen ero voi olla viimeinen, olipa se ero nukkumaanmeno, kouluun lähtö tai kaupassakäynti. Rakasta läheisiäsi tänään ja näytä se heille, huomenna voi olla liian myöhäistä.

No ei vielä tarttis loppua kyllä, meillä ei ole mitään syömistä eikä juomista ennenkun joku (mies) menee kauppaan.. Loppukoon sitten illemmalla kunhan miä olen saanut ruokaa ja ehkä vähän viiniä.

No oho! Tuolla sivulla kerrotaan, että Antikristus nousee 9.11.2012! Cool! Vähän vaihtelua, kun nää maailmanloput alkaa jo kyllästyttää....

Antikristus on ihmisten keskuudessa ollut jo siitä lähtien kun roomalainen kirkko perustettiin. He opettavat että sanassa sanotaan että vältä heitä jotka kertovat että jeesus on siellä tai täällä tai autiomaassa tahi sisähuoneissa. He kun ovat eksytäjiä ja antikristuksia.
Seuraavassa lauseessa he kertovat että jeesus on heillä ja vain heillä.
He ovat sokeita sille keitä itse ovat ja siten harhauttavat toisia.

Yhteistyössä