Miten saa mieheen tunteman inhon loppumaan ja muuttumaan rakkaudeksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

plaa

Vieras
Eli yli 10v oltu yhdessä ja nykyään ei seksiä tai läheisyyttä. Tuntuu että mies haisee pahalle vaikka suihkussa käynyt juuri ja leikkaamattomat varpaankynnet ym. On alusta asti ollut tuollainen mutta otin hänet ja nyt pikkuasiat ärsyttää entistä enempi. Toivon aina että mies tulee töistä kotiin mutta sitten alkaa ärsytys. Miten tuosta pääsisi eroon?

No ei voi mitään. Sama täällä. Käytöksellään vielä viimeistelee asian ja tuskinpa kukaan haluaa sellaiselle miehelle "antautua" seksuaalisesti. Halut on tipotiessään. Kylmät väreet tulee kun pakosti pari krt vuodessa yritän harrastaa.

Sun miehes kannattais käydä vieraissa jotta huomaisi että joku muu himoitsee häntä... jos aidosti rakastat miestäsi, niin kyllä inho lakkais!!
tai leikkaa sen varpaankynnet ja osta jotain hyvänhajuista dödöö ja kehu kuinka saa sinut kiimaiseksi se tuoksu :D

Ei tuokaan ole hyvä juttu että inhoaa toista. Miltä susta tuntuisi jos mies sanoisi että by the way- olen inhonnut sua viimeiset vuodet ja seksin harrastaminen saa kylmiä väreitä ( ei hyvällä )..?

Oletteko puhuneet asioista?

Mulla tulee tuollainen olo aina tietyssä vaiheessa kiertoa. Jo pelkkä olemus ärsyttää enkä halua sitä viereen kyhnäämään. Suuteleminen on vastenmielistä, seksistä puhumattakaan. Mutta taas toisessa kohtaa kiertoa voisin touhuta sen kanssa kerta toisensa jälkeen ja pelkkä tuoksu saa mut haluamaan häntä. Tuli vaan mieleen, että voisko sulla kenties olla tämä inho jotenkin hormoneihin liittyvää? Toisaalta jos mies on sun mielestä haissut pahalle alusta saakka, niin miksi ihmeessä edes otit hänet....

No siis oltiin 20v kun tavattiin. Ei järkeä päässä. Onko sitä nytkään? Alussa oltiin kuin kanit kun molempien eka seurustelusuhde. Joten en muista edes alun tapahtumia kovin hyvin. Kyllähän mies ärsytti ulkomuodollaan jo alussa mutta sitten ihastuin ja sitten paljastui taas niitä inhottavia piirteitä. Eiks muilla ole tälläistä elämää? Ootteks te muut niin fiksuja ja filmaattisia?

No siis oltiin 20v kun tavattiin. Ei järkeä päässä. Onko sitä nytkään? Alussa oltiin kuin kanit kun molempien eka seurustelusuhde. Joten en muista edes alun tapahtumia kovin hyvin. Kyllähän mies ärsytti ulkomuodollaan jo alussa mutta sitten ihastuin ja sitten paljastui taas niitä inhottavia piirteitä. Eiks muilla ole tälläistä elämää? Ootteks te muut niin fiksuja ja filmaattisia?

En ikinä, missään olosuhteisa voisi kuvitella aloittavani seurustelusuhdetta miehen kanssa joka ei sytytä mua myös ulkonäöllisesti.
Eli mihin asioihin alussa rakastuit niin tulisesti että jaksoit olla välittämättä ärsyttävistä piirteistä. Ovatko nuo asiat vielä voimissaan vai eikö mies sytytä enää millään osa- alueella?

Voi itku, samat fiilikset täällä. Suuteleminen on ihan jo ällöä, seksistä puhumattakaan. Olen reipas ja annan kerran pari kuukaudessa, mutta sekin on niin törkeen kamalaa.. vaikka seksi itsessään on hyvää periaatteessa. Mies ei haise, on ihan ok näköinen edelleen ja taidot sängyssä on hyvät. Mutta miestä itsessään alan jo inhota. Samalla tavalla odottelen sitä kotiin, mutta sitten himassa vituttaa, että taas toi tossa pyörii.
Ero on mielessä koko ajan, mutta ajatus yksinhuoltajuudestakin on vähän niin ja näin. Tuntuu, että elämässä ei ole enää olemassa hyviä vaihtoehtoja..

En ikinä, missään olosuhteisa voisi kuvitella aloittavani seurustelusuhdetta miehen kanssa joka ei sytytä mua myös ulkonäöllisesti.
Eli mihin asioihin alussa rakastuit niin tulisesti että jaksoit olla välittämättä ärsyttävistä piirteistä. Ovatko nuo asiat vielä voimissaan vai eikö mies sytytä enää millään osa- alueella?

Jep. Siis rakastuttiin netissä ja puhuttiin puhelimessa 1v ennen tapaamista. Mies ei halunnut tavata. Sit kun tavattiin niin olin että voi ei, mutta sitten otettiin viinaa ja juttu alkoi luistamaan. Nykyään ei viinaa oteta. Ja ihastuin alussa siihen että mies halusi minua. Huonoitsetuntoinen kun olen.

Eli yli 10v oltu yhdessä ja nykyään ei seksiä tai läheisyyttä. Tuntuu että mies haisee pahalle vaikka suihkussa käynyt juuri ja leikkaamattomat varpaankynnet ym. On alusta asti ollut tuollainen mutta otin hänet ja nyt pikkuasiat ärsyttää entistä enempi. Toivon aina että mies tulee töistä kotiin mutta sitten alkaa ärsytys. Miten tuosta pääsisi eroon?

Jos rakastat miestäsi ja haluat suhteen jatkuvan niin menkää terapiaan tai puhukaa asioista.

Jos pahin tapahtuu niin eroatte ja löydätte uudet jota rakastaa ja jotka rakastaa takaisin.

Mistä muuten tiedät että miehesi ei ole jo löytänyt toista? Inhon ja kuvotuksen aistii toisesta välittömästi.

No sama täällä. Yhdessä oltu 10 vuotta ja mies tuntuu vastenmieliseltä. Kaksi yhteistä lasta, joten ei tässä nyt niin vaan erotakaan tämän asian takia(enkä kyllä muutenkaan haluaisi). Tuntuu että mies haisee pahalle vaikka suoraan suihkusta kävelisi, kai se on se ominaishaju... Mies kyllä syö masennuslääkkeitä, en tiedä johtuuko lääkkeistä, ei minusta aiemmin haissut niin pahalle. Lihonutkin on varmaan yli kymmenen kiloa viime vuosina, suurin osa vyötäröllä. Haluaisin rakastaa miestä(myös fyysisesti) ja haluaisin haluta häntä, mutta tuntuu että ei tule enää ikinä tapahtumaan... Tällä hetkellä ei kyllä minulla ole oikein muutenkaan haluja, koska imetän vielä. Mies haluaa yhä minua, ja tuntuu pahalta kun itse ei tee tippaakaan mieli. Mutta sitten tuntuu kamalalta ajatukselta sekin, että en enää ikinä elämässäni saisi nautittavaa seksiä semmoisen ihmisen kanssa, jota haluan...

up..mies ei mene terapiaan. Itse käyn siellä. Joten jää vain kotona puhuminen mikä sekin vähän ontuu kun mies aina käsittää että haluan riidellä vaikka rauhallisesti puhun.

Yhteistyössä