Oikeastiko naiset imevät likaista munaa? :X

  • Viestiketjun aloittaja Ei juustolle!
  • Ensimmäinen viesti
Ei juustolle!
Itselläni ei ole mitään suuseksiä vastaan, kunhan mies on käynyt pesulla. Mutta mitään vuorokauden housuissa hautunutta juustomunaa en ala imemään!

Elokuvien, kirjojen ym. perusteella naisille "maistuu" kuitenkin myös juustomuna. Mites sinulle?
 
RokkiMutsi
itse olen ihmetellyt samaa, pari kertaa olen raivostunut miehelle tämän tungettua hikisen & haisevan kalunsa naaman eteen että " ime nyt vähän jooko".. nyt tosin miehelle jo mennyt perille, että ilman pesua ei tipu namia
 
kkuku
[QUOTE="vieras";24862191]No en ole ikinä tavannut juustoa mieheni peniksessä. Vaikka ei juuri pesulta olisi tullutkaan. Kyllä meillä silti päivittäin suihkussa käydään. jopa x 2.[/QUOTE]

et ole kuullut sissijuustosta?
 
LLM
[QUOTE="vieras";24862945]Tiedättekö mille se naisen toosa haisee ja maistuu? Siltikin moni mies lipoo sitä mielellään.[/QUOTE]

Tiedän, ei ole pahan makuinen eikä haise jos on puhdas.


Ei kai kukaan likaista munaa imase.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24862945]Tiedättekö mille se naisen toosa haisee ja maistuu? Siltikin moni mies lipoo sitä mielellään.[/QUOTE]

Sekä nainen että mies voivat pestä sukuelimensä, niin ei haise.
 
"eee"
Siis mä en tajua missä ne jotkut miehet munaansa uittaa tai eikö ne osaa sitä pestä, jos sinne muka jotain ihmeen juustoa kertyy, vaikka kerran päivässä sen huolellisesti pesisi??
 
"vieras"
Minä olen imenyt monta kertaa. Entinen hoitoni oli ällöttävän epähygieeninen, mutta pippeli oli niin vastustamattoman ihana ja olin niin ihastunut, että koitin olla parin ensimmäisen imun ajan haistelematta ja maistelematta, ja sitten se maistuikin enää omalle räälleni.... Ällöä oli aina aluksi.
 
Ei niitä asioita kuulu ajatella. Antaa mennä vaan...

Tietty jos se olisi ihan kamalan likainen, kusenhajuinen ja -makuinen niin laatta lentäisi taatusti :x

Oma äijä on siisti kuin mikä, peseytyy pari kertaa päivässä, joten sen suhteen ei oo ongelmaa (eikä sillä oo edes esaria jonka alle juustoa jäisi).
 
"Olen tatuoitu jätkä!"
kiitos lavuaariin virtsailun, näppärä huuhtasta samalla puhtaaksi, suosittelen kaikille miehille ja miehen aluille, montako näitä pilkkuja saa laittaa yhteen lauseeseen, ? :p¤

Olen tatuoitu jätkä!
 

Yhteistyössä