Jatkuva pahoinvointi ja lääkkeiden näkeminenkin oksettaa. Miten aloittaa vielä yksi uusi lääke?

Keep calm and carry on

Aktiivinen jäsen
09.04.2011
2 393
0
36
En tiedä mistä tämä taas johtuu, mutta tiistai-iltana alkoi aivan yhtäkkiä tehdä pahaa. Nyt sitä on sitten jatkunut tähän hetkeen asti eikä näytä menevän ohi. Eilen en uskaltanut enää pistää suuhuni mitään lääkkeitä.

Uusia tällä viikolla olivat Tramal ja Imovane, joita ehdin ottaa molempia kaksi. Mulla on aiemminkin ollut pientä kuvotusta silloin tällöin, mutta se on aina mennyt ohi.

Nyt pitäisi aloittaa solunsalpaajat niin kuin heti. Niistä voi tulla myös paha olo. Millä mahalla mä pystyn tähän, kysyn vaan :mad: Onko olemassa jotain käsikauppatavaraa, joka auttaa pahoinvointiin? Juuri ehdin käydä maanantaina lääkärissä eikä tässä kuussa ole enää uutta aikaa tulossa.

Voi sinua pientä :hug:....

..en tiedä auttaisiko, mutta mulle tuli mieleen nämä maitohappobakteerivalmisteet - tasapainoittaisivatko ne tilannetta, mene ja tiedä...

:hug:
Postafenia ainakin myydään ilman reseptiä pahoinvointiin, mutta en tiiä kuinka tehokas se on ja sopiiko se kaikkien lääkkeitten kanssa yhteen. Kannattaa kysyä apteekista, että oisko jotain sopivaa lääkettä, ja miksei vaikka kysästä jostain luontaistuotekaupastakin apua. Muistat vaan kertoa lääkityksestä ja sairaudesta.

Toivottavasti olo helpottaa.

En tiedä mistä tämä taas johtuu, mutta tiistai-iltana alkoi aivan yhtäkkiä tehdä pahaa. Nyt sitä on sitten jatkunut tähän hetkeen asti eikä näytä menevän ohi. Eilen en uskaltanut enää pistää suuhuni mitään lääkkeitä.

Uusia tällä viikolla olivat Tramal ja Imovane, joita ehdin ottaa molempia kaksi. Mulla on aiemminkin ollut pientä kuvotusta silloin tällöin, mutta se on aina mennyt ohi.

Nyt pitäisi aloittaa solunsalpaajat niin kuin heti. Niistä voi tulla myös paha olo. Millä mahalla mä pystyn tähän, kysyn vaan :mad: Onko olemassa jotain käsikauppatavaraa, joka auttaa pahoinvointiin? Juuri ehdin käydä maanantaina lääkärissä eikä tässä kuussa ole enää uutta aikaa tulossa.

on. kun soitat sinne ja sanot että vointi on liian huono.

Yhteistyössä