Nyt tarttis pitkän saikun, ideoita kehiin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt saikulle!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt saikulle!

Vieras
Niin, en ole palkkalainen joten lusmuaisin muiden rahoilla saikulla. 12vuotta yrittäjänä, ja nyt ajattlin elämäntilanteen vuoksi pitää pari kk saikkua. Mutta miten? Kalliita vakuutusmaksuja maksanut yli tonnin kuussa, joten voisin tämän nyt sitten käyttää hyväksi.

Omasta pussista kaikki tulot pois, mutta vakuutusrahoista saisin melkeen saman. Kukaan muu ei "kärsi" tästä koska teen yksi töitä.

Nyt ideat kehiin! Selkä? Masennus...(aika vaikee) ??mistä saa pitkän saikun?

masennuksen kannattaa olla aika varovainen, kaikki vakuutukset ei korvaa masennuksesta johtuvia sairaslomia... useimmissa sitä ei itseasiassa lueta hyväksyttäviin... yhtäkaikki mä toivon ettet sä ole tosissasi tämän viestin kanssa...

Häh? Kysytkö tosissasi? Siis mikä se sun tilanne tarkkaan ottaen on, että haluat saikkulomaa? Ymmärrän kyllä loppuunpalamisen, ja levon tarpeen, mutta miksi sitä pitää vilunkimeiningillä saada...?

No ei nyt kk 1000e, vaan vuodessa!! Ei vaan nyt nappaa.piste. Saa haukkua, rehellisesti olen veroni maksanut ja työni tehnyt yksityisyrittäjänä. Vakuutusyhtiöt kusettaa niin paljon, niin ajattelin saman, ja samassa lähteä pienelle lomalle. Niin te kaikki moraaliset ihmiset, palkkatyössä voi aika herkästi jäädä saikulle kun palkka tulee kuitenkin. Ja aika iso osa on täällä työttömiä/masennuksesta kärsiviä ikipotilaita(en väheksy sairautta). Mutta kuitenkin, tietääkö kukaan yrittäjää joka pitää 4vk kesäloman?? No minä nyt ajattelin ottaa vakuutusyhtiöstä, EN valtiolta hieman omia takaisin.

Niin, olisiko saikku ehdotuksia??

Yrittäjän vapaudella voit pitää loman ihan omalla luvallasi. SIitä ei koidu edes jälkikäteen harmia. Kyllä, tiedän yrittäjiä, jotka viettävät lomaa ja ihan rehellisesti sen tekevät.

häntäluun murtumasta voi saada kuukaudenki sairaslomaa. Vaikea todistaa kuvauksilla mutta riittää ku esität älyttömän kipeää :) paraneminen kestää jopa kuukausia siksi pitkät saikut.

No jos yrittäjä olet, niin miten tämä pitkä saikku vaikuttaa asiakkaisiin? Vaihtavatko toisiin yrityksiin, kun sinä et kykene palvelemaan? Eli onko sulla saikun jälkeen enää asiakaskuntaakaan?

Yhteistyössä