Kertooko lapsenne hauskoja/omituisia asioita muista ihmisistä? Minun lapsi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kolmen äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kolmen äiti"

Vieras
Minun tytär kertoi, että hänen parhaan kaverinsa hengitys haisee kamalalta ja että hänellä on keltaiset hampaat. Hän siis kertoi tämän ihan avoimesti minulle kotona.

Lisäksi eräs päivä tyttöni sanoi kaupassa käytyämme, että olipas tuolla kassaneidillä kauniit hiukset.

Joskus kadulla käveltyämme on myös osoittanut vastaantulijaa ja sanonut, että onpa ruma siis minun kuullen. Mutta ei tässä vielä mitään... Kerran hän sanoi koulusta tultuaan, että opettaja haisi todella pahalle! Kysyin miksi, niin hän sanoi opettajan käyttäneen hajuvettä.

Kertooko teidän lapset tällaisia asioita teille muista ihmisistä?

[QUOTE="pia";24850343]Kerra poikani 9v. sano isälleen, että opettajalla kasvaa viikset :D
Noh mä menin sitten väliin ja sanoin, että tollasia ei saa puhua.[/QUOTE]

Siis opettaja oli nainen, oletan?

Oletatko sinä, että kaikki opettajat ovat naisia?

Kerran kaupassa lievästi kehitysvammainen 8-vuotias poikani otti kädestä kiinni kassajonossa olevaa naista, jolla oli punainen kihara tukka ja sanoi tälle, että sinä näytät ihan pelleltä. Onneksi nainen ei loukkantunut vaan asia vain nauratti häntä. Toki selitin pojalleni, että niin ei voi sanoa

6v tyttäreni töräyttelee välillä mitä sattuu. Asiasta on kyllä sanottu ja keskusteltu, että kotona sitten voisi sanoa.
viimeksi hän sanoi kyllä aivan osuvasti :-) Isoveljensä on 17 ja pikkasen öree möree kiukkupussi välillä. Nimitämme häntä usein teiniksi.
No, lähikaupan edessä oli liuta teinejä ja kaupan edessä tyttö kuuluttikin kovalla äänellä: äiti, tuossa on hirmu iso joukko noita kamalia kiukuttelevia teinejä! Miksi ne ei voi olla kotonaan?
Teineiltä ei tälläkertaa herunut ystävällisiä katseita jostain syystä :-O Vissiin oli pipat liian tiukalla.

kaupassa alle kouluikänen pirpana oli jotain pakettia laittamassa takas ylähyllylle eikä yltäny, kysy minulta voitko setä auttaa... sanoin hitaasti et joo, setä voi auttaa... (olen kyllä täti ihminen ja ihmettelin kovasti et missä mättää pitkine hiuksineni ja hyvine rintavarustuksineni)

Yhteistyössä