Voisitko seistä täällä kirjoittamasi jutun takana IRL?

"..."
teoriassa kyllä. Tosin täällä palstalla saa sen kuvan että jotkut eri mieltä olevat ovat kovin aggressiivisia, niin oman turvallisuuteni takia en ihan kaikille kailottaisi näitä mielipiteitä :D
 
Voisin, en vastaa täälläkään siten, ettenkö voisi vastata samallalailla IRL, tietysti kun ei näe ilmeitä ja kuule äänenpainoa, tulee väkisinkin väärinkäsityksiä, mutta kyllä mä "kinaan" ystävienikin kanssa tietyistä asioista, ei aina voi olla kaikesta samaa mieltä :)
 
Pääosin voin, mikäli tällä tarkoitetaan kirjoituksia, joissa ilmaisen mielipidettäni ja näkemyksiäni asioihin. Sillä en usko palstaminäni olevan suuressa ristiriidassa sen minän kanssa, jona todellista elämääni elän.

Kaikkia hetken mielenjohteesta heitettyjä muka hupaisia kommentejani, joita välillä väsyneenä iltamyöhällä tänne heitän, en ehkä itsekään seuraavana päivänä pidäkään niin hauskoina, että jaksaisin nauraa niille tai seistä niiden takana. ( viimeksi eilen kävi näin..:xmas:) mutta sekin ominaisuus minulla on ihan irl..:saint:
 
No kyllä oikeastaan, mutta IRL olen kiltimpi ja ujompi, enkä sano ehkä niin kärkkäästi, ainakaan ventovieraille. Mielipiteeni ovat kyllä samat IRL:kin, mutta en sano niitä siis niin helposti enkä lähde inttämään, niin kuin täällä teen :ashamed:
 
Pääosin voin, mikäli tällä tarkoitetaan kirjoituksia, joissa ilmaisen mielipidettäni ja näkemyksiäni asioihin. Sillä en usko palstaminäni olevan suuressa ristiriidassa sen minän kanssa, jona todellista elämääni elän.

Kaikkia hetken mielenjohteesta heitettyjä muka hupaisia kommentejani, joita välillä väsyneenä iltamyöhällä tänne heitän, en ehkä itsekään seuraavana päivänä pidäkään niin hauskoina, että jaksaisin nauraa niille tai seistä niiden takana. ( viimeksi eilen kävi näin..:xmas:) mutta sekin ominaisuus minulla on ihan irl..:saint:
No kyllähän sinä varmaan voisit olla Pariisin, Kreikan ja Riikan kaveri vielä tänäänkin :D
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;24846948:
No kyllähän sinä varmaan voisit olla Pariisin, Kreikan ja Riikan kaveri vielä tänäänkin :D
mä vähän kyll mietin, että jos mä eka pyytäsin sitä Kreikkaa vaikka vaan naamakirjaan.

Vai onks joku Jutta vai ketä se oli niinkun se naisystävä,
mutta ehkä se Jykä vois sitte olla munkin kaa.
 
  • Tykkää
Reactions: säpäle
Ken guru
Aina! Palstailuni alussa olin täällä agressiivisempi, sitten tulin järkiini, ja päätin etten ala nimimerkinkään takana "sikailemaan", eli käyttäytymään huonosti.
 
"Sirkkeli"
Juu, olen ihan samaa mieltä irl kuin täällä. Joskus vaan irl:ssä jätän sanomatta tai sanon pikkusen lempeämmin mielipiteeni. Tai no en tiiä... kyllä mä taidan olla ihan samanlainen kuspiä irl...
 

Yhteistyössä