Karmea video järkyttää Kiinassa: Pikkutyttö virui kadulla - kukaan ei välittänyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja idunnor
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ehkä Kiinassa on totuttu ajattelemaan, että kyllä yhteiskunta huolehtii? Ollaanhan me suomalaisetkin oltu menossa hyvää vauhtia sitä kohti, että yhteiskunta huolehtii. Ja me sentään ollaan vielä aika kaukana Maon ajoista.

• Tykkää
Reactions: idunnor
Videota en katso, sillä menettäisin yöuneni pitkäksi aikaa. Kerrassaan järkyttävä kohtalo. Ja jos saisin kuskin käsiini ja ne ihmiset jotka kävelivät ohi, niin antaisin henkisen selkäsaunan. Kuskille ehkä oikea selkäsauna voisi tehdä herätyksen. Luultavasti sekään ei auttaisi, sillä pahasti luonnevikainen ei välitä.

Jos olisin löytänyt tuon tytön, olisin pitänyt sylissä pitkään ja itkenyt silmät päästä sekä kertoisin kuinka paljon häntä rakastan. Täysin luonnollinem reaktio keneltä tahansa joka on normaali. Ketä nämä ohikulkijat ovat. Jumankeuta mitä roskaporukkaa.

Minä itse olen elänyt ja tavannut elämässi pääosin ihania ihmisiä ja on vaikeaa ymmärtää että maailmassa on sairaita ja luonnevikaisia ihmisiä (ääliöitä), jotka voivat satuttaa muita. Itse en voisi satuttaa ketään, ainoastaan itsepuolustukseksi yms.

Viimeksi tänään puutuin Helsingissä vanhempien käytökseen ja opastin miten lasta tulee rauhoittaa! Meni niin hermo. Kuka sairas idiootti antaa taaperon hakata päätään asfalttiin ja katsoa sivusta ja huutaa! Jotkut vanhemmat luulevat että jos uhmaikäinen huutaa niin sitä pitää lyödä tai antaa lapsen satuttaa itseään! Huh huh! Rakkaus ja hellyys sekä rauhalliset vanhemmat on parasta mitä lapsi tarvitsee!
Onneksi puutuin asiaan ja tämä pieni lapsi ei joutunut sairaalaan päävammojen takia!
Ihmisille pitää valitettavasti opettaa joka puolella maailmaa arvostamaan lapsia ja pitämään heistä hyvää huolta. He ovat lahja.

Ennen vanhaan ei oltu kovinkaan älykkäitä ja ei olla vielä monessa maassa tänäkään päivänä. Huolimatta omasta kansalaisuudesta, jokaisen sielu pitäisi tietää jo automaattisesti mikä on oikein ja väärin ilman että sitä kukaan opettaa. Valitettavasti ihmiset ei kuuntele ns. Korkeampaa minäänsä, sieluaan! Itse olen jo pienenä puuttunut aikuisten käytökseen ja hakenut luokkakavereita meille kotiin yöksi turvaan kun alkoholistivanhemmat ryyppää taas.

Tedän maailman olevan täynnä auttavia ihmisiä. Ja itse aijon puuttua vastaisuudessakin tilanteisiin jos näen varsinkin lapsiin kohdistuvaa väkivaltaa!

Yhteistyössä