koira söi lapsen kakat potasta!!!

  • Viestiketjun aloittaja voi apua!
  • Ensimmäinen viesti
voi apua!
Mikä tota pentua vaivaa? Aina kun selän kääntää niin se on juomassa pissaa ja tänään söi kaikki kakat potasta! Nyt koira haisee TODELLA pahalle... Oksettavaa!
 
"minä"
Koirat tykkää ihmisen kakasta, valitettavasti :X

Oltiin kerran pojan kanssa lenkittämässä koiraa ja pojalle tuli kakkahätä. Kävi sitten metsässä kakalla. Seuraavaksi kun käveltiin samaa lenkkiä, niin koira kävi hotkaisemassa ne kakat sieltä metsästä. Yök!
 
"Mie"
[QUOTE="minä";24844568]Koirat tykkää ihmisen kakasta, valitettavasti :X

Oltiin kerran pojan kanssa lenkittämässä koiraa ja pojalle tuli kakkahätä. Kävi sitten metsässä kakalla. Seuraavaksi kun käveltiin samaa lenkkiä, niin koira kävi hotkaisemassa ne kakat sieltä metsästä. Yök![/QUOTE]

Miks ihmeessä et siivonnu niitä kakkoja sillon ekalla kerralla?!
 
nanananaaana
Joo, kahden koiran omistajalle noin käy aina jos pottaa ei heti tyhjennä :) Mutta koirallehan siitä on hyötyä, vahvistaa bakteerikantaa ja lisää vastustuskykyä.
 
"määmää"
onko siinä teidän oman pikkulapsen kakassa jotain ällöttävämpää, kuin siinä muiden koirien/ihmisten/hevosten(erityisherkkua) paskassa, mitä se teidän koiranne huomaamatta popsii sieltä ojien pohjilta?
Meillä on pienempi lapsi onnistunut syömään omaa ja siskonsa kakkaa, mutta uskonpa että aika moni lapsi on niitä kissankakkahitusia vedellyt hiekkiksellä yms. Hämmennetään kakkaisia hankia ja sitten imetään kinttaita jne.
 
app
Olin siis nukutamassa vauvaa ja vanhempi lapsi oli mennyt kakalle. Hetken päästä kuului huuto: "ÄITIIIII!!! Tiedän ettei saa häiritä, mutta koira syö kakkaa."

Ampaisin pikkuvessaan ja sieltä löytyi tyhjä potta ja huuliaan lipova koira. :D

Täytyy sanoa esikoiselle, ettei enää ikinä jätä wc:n ovea auki (olen tosin sanonut sen jo sata kertaa).

Viimeksi koira oli ottanut rikoskumppanikseen vauvan ja siellä he yhdessä leikkivät pissalla ja paperilla, jotka esikoinen oli jättänyt pottaan...

YHHYH!!! :D
 
app
[QUOTE="määmää";24844737]onko siinä teidän oman pikkulapsen kakassa jotain ällöttävämpää, kuin siinä muiden koirien/ihmisten/hevosten(erityisherkkua) paskassa, mitä se teidän koiranne huomaamatta popsii sieltä ojien pohjilta?
Meillä on pienempi lapsi onnistunut syömään omaa ja siskonsa kakkaa, mutta uskonpa että aika moni lapsi on niitä kissankakkahitusia vedellyt hiekkiksellä yms. Hämmennetään kakkaisia hankia ja sitten imetään kinttaita jne.[/QUOTE]

Tämä oli ensimmäinen kerta, kun pentu söi kakkaa ja juu, oksettaa, vaikka se oli meidän oman pikkupiltin luonnontuotetta!
 
Syötä sille pala tuoretta ananasta. Sain tuon vinkin eläinlääkäriltä ja siihen loppui paskan syöminen. En tiedä mikä taika siinä on. :)
:O Pakko kokeilla, tuo hunsvotti susiruma suohirviö joka kuvittelee olevansa KOIRA, suurinpiirtein elää paskalla.
Yäk, sanon minä. Kelpaa pupunpapanoista hevosenkikkareisiin (nämä sisältävät toki kaikkea terveellistä eläinlääkärinkin mielestä, mutta kuvottavaa yhtä kaikki) ja kaikkiin muihinkin kikkareisiin, ainoastaan omat jätöksensä kiertää suurieleisen kaukaa kuonoaan kipristellen.

Onko ananaksen annostuksella ylärajaa? :D
 
Olin siis nukutamassa vauvaa ja vanhempi lapsi oli mennyt kakalle. Hetken päästä kuului huuto: "ÄITIIIII!!! Tiedän ettei saa häiritä, mutta koira syö kakkaa."

Ampaisin pikkuvessaan ja sieltä löytyi tyhjä potta ja huuliaan lipova koira. :D

Täytyy sanoa esikoiselle, ettei enää ikinä jätä wc:n ovea auki (olen tosin sanonut sen jo sata kertaa).

Viimeksi koira oli ottanut rikoskumppanikseen vauvan ja siellä he yhdessä leikkivät pissalla ja paperilla, jotka esikoinen oli jättänyt pottaan...

YHHYH!!! :D
:LOL: :LOL:
 
"shihtzu"
Ei siitä ananaksesta ole mitään tehoa tuon ihmiskakan kanssa, se vaan on koirista niin hyvää. Muutaman kerran on koirat kakkavaipan tyhjentäneet, kun olen unohtanut sen niiden ulottuville.
 
vv
[QUOTE="shihtzu";24844882]Ei siitä ananaksesta ole mitään tehoa tuon ihmiskakan kanssa, se vaan on koirista niin hyvää. Muutaman kerran on koirat kakkavaipan tyhjentäneet, kun olen unohtanut sen niiden ulottuville.[/QUOTE]

Meidän koiralle ainakin auttoi. Ei syö ihmisen paskaa, eikä koiran paskaa enää.
 
app
[QUOTE="mamma";24846224]koiralla selvästi joku puutos tila, jos ruuasta saa kaiken tarvittavan jättää kakat rauhaan. anna parempaa ruokaa..[/QUOTE]

Kyllä saa ihan laadukasta ruokaa ja syö 3krt/pv. Siltikin se on kamala ahmatti!
 

Yhteistyössä